Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 926

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 16:03
Antall innlegg: 664

Muhammed
Kjære folk. kan dere vennligst lese om Islams grunnlegger fra en nøytral kilde. Det er her informasjon som sjokkerte meg betraktelig og jeg måtte bokstavlig talt gni meg i øynene.

Grunnen til at mine tidligere innlegg ble slettet var at jeg nevnte litt fakta fra det jeg hadde lest om Muhammed. Disse fakta er så utrolige at hun stakkars unge kvinnen som slettet mine innlegg sannsynligvis trodde det var løgn og provokasjon det jeg skrev.

Disse fatka er av en slik art at de som er spillverter her sannsynligvis ikke kjenner til disse fakta og derfor anser dette som provokasjon og løgn og derfor sletter de innleggene mine. Og derfor nevnes ikke disse fakta her, men les selv. Please. Så skjønner dere verdens store problem som er så stort at folk unngår å ta tak i det bare av den grunn.
 
fredmol2009-05-14 16:08
Antall innlegg: 147

Du er ikke så god til å ta hint. Grunnen til at forrige tråd ble stoppet, var jo at slike innlegg/diskusjoner ønskes tatt på andre arenaer...
 
Scrabla2009-05-14 16:09
Antall innlegg: 2275

Medlemsvilkår

Medlemskapet i Ordspill.no er gratis, og gir deg rett til å spille Ordspill og kontakte nettsidens medlemmer.

Som medlem forplikter du deg til ikke å skrive noe forstyrrende, støtende, vulgært, hatsk, truende, seksuelt antydende eller annet som kan tenkes å bryte norsk lov. Dersom du bryter denne delen av avtalen kan det føre til at du blir permanent utestengt fra nettstedet. Samtlige medlemmers IP-adresse loggføres for å styrke disse vilkårene.

Du forplikter deg til ikke å opperette et støtende brukernavn. Kjønnsord eller banneord tillates ikke i brukernavnet. Brukere med obskøne eller vulgære navn vil bli utestengt.

Du godkjenner også at all den informasjon du etterlater deg på Ordspill.no lagres i databasen. Med unntak av e-postadressen din blir dine øvrige personopplysninger synlige for nettsidens andre medlemmer. En korrekt, aktiv e-postadresse er en forutsetning for å kunne aktivere medlemskapet.

Juks er ikke tillatt. Dette gjelder for eksempel bruk av dataprogrammer som automatisk leter frem bokstavkombinasjoner.

Vi forbeholder oss retten til å nekte brukere tilgang til Ordspill. Dersom brukere som er nektet adgang likevel oppretter medlemskonto til tross for skriftlig henvendelse fra oss, betraktes dette som datainnbrudd.

Gjennom å registrere deg som medlem forplikter du deg til å følge ovenstående vilkår.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 16:10
Antall innlegg: 664

Så fin prinsessetrone du har Scrabla. Er det en eventyrfigur du ligner på ?
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 16:11
Antall innlegg: 664

prinsessekrone skal det være..
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 16:18
Antall innlegg: 664

Du må se på praktiseringen av religionene Maisen, ikke på hva som står i hovedbøkene. Det er praktiseringen av religionene som betyr noe og som har betydning for menneskene, Bibelen har mange tragiske vers i likhet med Koranen.
 
Scrabla2009-05-14 16:23
Antall innlegg: 2275

Et innlegg er slettet etter eget ønske.
 
Scrabla2009-05-14 16:25
Antall innlegg: 2275

Til GULL: Det er en fotomontasje laget på mobilen av en av mine utenlandske elever. Det er hyggelig å bli satt pris på:)
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 16:31
Antall innlegg: 664

Hyggelig Scrabla. Kanskje kan vi si at prinsessekronen er av GULL ???
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-14 16:34
Antall innlegg: 614

Vet ikke om det hadde vært så positivt i dette øyeblikket..
hadde gått for sølvkrone da selv i allefall
 
Scrabla2009-05-14 16:35
Antall innlegg: 2275

Det er ikke gull alt som glitrer vet du:) men jo takk. Fint vi kan snakke om noe hyggelig.

 
Sydsklie2009-05-14 16:54
Antall innlegg: 703

Kjære GULL: Kan du ikke oppgi kildene dine så kan vi uvitende få lese om Islams grunnlegger hvis vi ønsker det.

:)
 
bearo2009-05-14 17:29
Antall innlegg: 888

She's back!
 
naeem2009-05-14 18:33
Antall innlegg: 44

kjære gull, hvis du ønsker å diskutere islam kan du ta direkte kontakt med meg. Jeg snakker gjerne om det jeg.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 18:38
Antall innlegg: 664

Hei Sydsklie. Det var for et par år siden jeg leste i en stor flott illustrert bok om verdens religioner. Her var hver religion tilegnet ca et dusin sider eller mer. Boken finnes på mitt lokale bibliotek. Når jeg neste gang tar meg en tur til biblioteket så vil jeg merke meg tittelen på boka og videreformidle denne.

Men et søk på BIBSYS med søkeord Muhammed og man sikrer seg en nøytral kildeforfatter så kan man sikkert finne mange interessante bøker. Videre pleier jeg bestille bøker fra bokkilden.no (er vel adressen) her kan man sikkert finne ut noe mer.

 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 18:40
Antall innlegg: 664

Takk naeem. Du er broren til rabiaz ??

Forøvrig har jeg stor forståelse for at Muhammed i sin tid befant seg i vanskelige situasjoner og selvfølgelig måtte handle rett og slett for å overleve.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 18:42
Antall innlegg: 664

Forøvrig vil jeg på det sterkeste understreke at det er uheldig PRAKTISERING av religioner jeg er kritisk til . Hva som står i religionenens gamle grunnkilder og hovedbøker , står der, og det kan man ikke få ghort mye med, dette lille i seg selv.
 
naeem2009-05-14 18:50
Antall innlegg: 44

ja, det stemmer jeg er broren til rabiaz.
bare send meg en melding hvis det er noe du ønsker å diskutere.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 18:50
Antall innlegg: 664

Ok, men foretrekker åpent forum foreløpig. :-)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-14 18:54
Antall innlegg: 614

Hvorfor foretrekker du åpent forum?
Er det ikke greit å få diskutert dette med folk som virkelig kan noe om emnet?

Du klager jo på at ingen her forstår deg og dine muslimske ditt og datt ytringer..
Jeg er en av de, og skjønner ikke hvordan du kan uttale deg som en verdensmester etter å ha lest hele ett dusin sider om saken.
Blir som om jeg skulle ha prøvd meg på hjernekirurgi eller å ha lest om det på wikipedia.
Ellers takk Gull..
Snakk privat med folket som kan dette.. og ikke tro at du kan noe etter å ha lest ett par sider i ei "nøytral" bok.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?