Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 923

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ruschne2009-05-15 16:21
Antall innlegg: 711

Faller mange fra?
Jeg har lenge hatt inntrykk av at det er mange gode spillere her, men nå ble jeg overrasket.

Etter siste spill ligger jeg på 778. plass på rankingen og nærmer meg 1800 poeng. Er overrasket over at jeg ligger såpass høyt med en slik poengsum?
Bør jeg være overrasket og har i så fall mange gode spillere forduftet slik at lavere poeng nå gir høyere plassering en tidligere?

Eg berre spyr!!
 
benni20092009-05-15 18:31
Antall innlegg: 114

Tror kanskje det er 31000 profiler, og ikke nødvendigvis 31000 aktive brukere.
Har lagt merke til at det sjelden er mer enn 400 som spiller, selv på de mest attraktive tidspunkt.
 
HanneH2009-05-15 18:49
Antall innlegg: 2290

Og så mener jeg det er slik at om noen ikke har vært innlogget de siste 30 dager så detter de ut av listen. Men så snart de logger inn igjen vil den brukeren komme tilbake og bli liggende med samme poeng som før han tok pause. Så det er vel en del som ikke er like aktiv hele tiden, noen har korte pauser og noen tar litt lenger pauser. En del sletter profilene sine for så å opprette nye neste gang de kommer på igjen. Kan være ganske mange grunner til dette. Og det er sikkert en del som har opprettet konto her inne som ikke er blitt brukt også. Informasjonen blir da lagret i 18 mnd. så blir den fjernet. Så antall ordspillere varier nok hele tiden. men det kommer jo mange nye inn her også da. Har sett veldig mange nå de siste ukene. Og det er jo morsomt at flere vil henge seg på.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?