Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 313 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
tungnem | 2009-05-21 19:37 | |
![]() | Familegrupper på Ordspill? Vi er nye på dette...hele familien...vi har dog valgt å spille med bare en konto, enda vi ser at i mange familier er det både 4 og 5 mennesker som bytter på å spille når noen må å do for eksempel. Vi synes det er litt urettferdig når noen kan hjelpe andre mens de spiller. Hva regnes som juks lurer nå vi enfoldige enkle spillesjeler på? | |
akaspe | 2009-05-21 19:49 | |
![]() | Jeg har gitt mine tre barn som er interessert i å spille sine egne konti. Jeg hjelper dem iblant, men spiller aldri for dem. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-21 19:56 | |
![]() | Tipp-tipp-oldemor pleier å spille for meg, hvis salmonellan melder krig under et panikk-parti. Hun er sabla god på bingos. | |
Smurf94 - Ikke medlem lenger | 2009-05-21 20:01 | |
![]() | Man vet aldri hvem som blir hjulpet når man spiller. | |
tungnem | 2009-05-21 20:19 | |
![]() | Det er jo akkurat det vi snakker om!! | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-05-21 20:30 | |
![]() | Hva man ikke vet, har man ikke vondt av. Så la oss nå holde det slik da :) | |
tungnem | 2009-05-21 20:50 | |
![]() | Se alltid lyst på livet sa min mor og far til meg....og DET lønner seg :-) | |
Sydsklie | 2009-05-21 21:03 | |
![]() | Jeg vil lage konto til de av ungene som vil spille. Problemet er at de må ha egne e-post adresser, men de unge håpefulle greier vel greit å lage epostadresser. | |
awi | 2009-05-21 21:04 | |
![]() | Det er umulig å vite hvem som gjemmer seg bak et brukernavn, og vi spillverter har ingen mulighet til å kontrollere om noen i blant sitter flere sammen og spiller. De fleste ordspillere ser nok likevel på det som god etikette ikke å få hjelp av andre. Personlig tror jeg at jeg helst vil slippe å ha noen som henger over skulderen min og forteller meg hva jeg bør gjøre, når jeg spiller panikk :) Når flere i en familie synes det er gøy å spille ordspill, så vil jeg anbefale at alle lager hver sin spillekonto, slik som akaspe har gjort. Da kan hver og en følge med på sin egen ranking, og man får muligheten til å spille mot hverandre. Man unngår også å "lure" motspillere ved at en god spiller plutselig spiller på en bruker med lav ranking og dermed tapper motspiller for mange rankingpoeng. | |
Duppedingser | 2009-05-21 21:20 | |
![]() | Jeg ringer ofte en venn eller spør publikum om hjelp... | |
sovi | 2009-05-21 21:21 | |
![]() | alfa94, må si jeg er imponert over "dere". Godt gjort å ha en ranking på over 1300 etter bare 4 spill når dere er helt nye - og så i lynraskt, da! To (eller flere) hoder tenker vel bedre enn ett, antar jeg. Synes også det er godt gjort at "dere" etter første dag har kommet til at dere ikke er spesielt glad i spillverter, jf. profilen. Hva kan de ha rukket å gjøre mot dere? --- Nei, nå begynner jeg å få bedre forståelse for kritikken mot "nygamle" spillere. | |
liselotta | 2009-05-21 21:25 | |
![]() | hehe :-). Stadig nye varianter! Å starte en tråd att på til. Kan ikke ha mye å gjøre på da... | |
tungnem | 2009-05-21 21:50 | |
![]() | attpåtil er faktisk i ett ord...man kan miste mange poeng hvis man ikke passer på slikt (ordeling = vår tids svøpe, ref. SMS) PS Er du spillvert? | |
liselotta | 2009-05-21 21:52 | |
![]() | alfa = gjengangeren med utallige profiler, nå også med familieprofil! | |
sovi | 2009-05-21 22:27 | |
![]() | alfa94, hvis vi først er ute med rødblyanten: Familie skrives vel med to i-er og orddeling med to d-er? Ser at "dere" er over 1500 nå. For en flott startdag dere har hatt på Ordspill. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-21 22:33 | |
![]() | Gratulerer med fin start for din familie, Alfa94!! Heter dere bingo til etternavn? | |
Familien | 2009-05-21 22:38 | |
![]() | Føler meg litt "truffet" på denne tråden... :) Får ofte spørsmålet om det er en hel familie som sitter og spiller, men kan berolige alle om at det kun er jeg - en spiller - som er hekta og spiller litt for ofte. Men sett i ettertid skulle jeg gjerne valgt et annet brukernavn... :) Hilsen Familien | |
jk-vatne | 2009-05-21 23:29 | |
![]() | Vi er mange i familien som spiller. Vi har hver vår konto og har flere maskiner vi spiller på, sitter ofte samtidig. Hos oss er det ikke "samarbeid", men vi spiller ofte mot hverandre og ofte når pappaen er ute å reiser. Hyggelig å kunne spille med hverandre og samtidig prate på chaten. Ser at ungene fort blir de flinkeste selv om de ikke er eldre enn 10 år... Spiller mye raskere. Men vi har nokså like navn og det føler jeg er dumt... Skulle ønske at en kunne endre brukernavn, tenkte ikke så nøye over dette når vi opprettet kontoene. Det er mange fantasifulle og artige navn "der ute" Johanne | |
Torill | 2009-05-22 13:54 | |
![]() | Er det bare jeg som har tungt for det? Jeg skjønner ikke hva som er trådstarters poeng - i det hele tatt.... | |
liselotta | 2009-05-22 14:24 | |
![]() | kanskje alfa94 rett og slett bare ville hinte om at han/hun har fått seg ny profil? Og noe måtte jo vedk. skrive om... | |