Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 555

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
monas2009-05-24 11:02
Antall innlegg: 105

hva med uvennliste
Det er jo fint at vi har venneliste hvor vi kan legge inn alle vi har lyst til å spille flere ganger med, men savner et sted hvor jeg kan samle opp de jeg absolutt ikke har lyst til å spille med. Er det flere som kunne tenke seg dette?
 
Alfa932009-05-24 11:16
Antall innlegg: 7771

Dette har vært oppe som forslag mange ganger før også.

Men jeg tror ikke det hadde vært så hyggelig å ha en svarteliste på ordspill, et sted hvor alle skal kunne spille med hverandre.

Du står fri til å ha din egen liste, men det kommer ikke til å bli en egen svarteliste på Ordspill.
 
Anja832009-05-24 11:47
Antall innlegg: 148

Veldig enig med deg, Alfa93. Det bør jo ikke være noe problem for folk å lage sin egen liste over ordspillere de ikke ønsker å spille mot.

For min egen del tror jeg ikke det finnes noen her inne som jeg ikke vil spille mot. Folk kan spille på akkurat den måten de ønsker, de kan la være å si hei og hadet og de kan til og med være frekke hvis det gir dem noe ekstra. Jeg er her for å spille ordspill, og hvis noen er frekke, tenker jeg at dem har større problemer enn meg. Så noen uvennliste kunne det ikke falle meg inn å lage. :)
 
Ø N2009-05-24 15:26
Antall innlegg: 725


På Aftenposten sin Debattsentral har vi denne funksjonen. Både personlig meil og innlegg blokkeres på de brukerne en ikke har sansen for. På denne måten ødelegges litt av vitsen med ett forum der en kan sperre ute de en ikke ønsker meninger og synspunkter fra. Til stadighet så blir det negativ omtale enten fra den som har blokkert eller den som har blitt blokkert.

Jeg ønsker meg ikke en slik funksjon på Ordspill. Ganske enkelt fordi dette skaper en atmosfære mellom brukerne som det kommer lite positivt ut av.

En ting slår meg når dette ønskes på Ordspill. Hva skal en slik funksjon brukes til ? Skal en sperre ute alle en taper mot slik at en kun blir sittende igjen med de som en vinner over. Argumentet om at det er de frekke spillerne en ønsker på en slik liste kan det jo ikke være da en i slike tilfeller skal ta kopi og sende over til en Spillvert / Forumvert.

Hvis jeg hadde følt behov for en slik liste så hadde jeg tatt noen runder med meg selv og stilt meg spørsmålet om det er noe feil med meg selv siden listen har blitt så lang at jeg ikke lenger er i stand til og ha de få brukerne her inne jeg ikke ønsker og spille med i bak-hodet.
 
sjora2009-05-24 15:32
Antall innlegg: 15

Søk ikke fullkommenhet i en foranderlig verden. Fullkomengjør i stedet din kjærlighet.

-Mester Sengstan

Noe å tenke på kanskje...
 
christin-H2009-05-24 15:55
Antall innlegg: 52

sjora, fine ord!:=)
 
Sydsklie2009-05-24 17:52
Antall innlegg: 703

Når vi først snakker om lister. Hva med en funksjon som viser hvilke vennelister en står på?
 
twiver2009-05-24 18:12
Antall innlegg: 3469

Kanskje ikke så dumt, så får man se hvor populær man er....

Men jeg savner noe helt annet...på vennelista...å se når de sist var pålogget !
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-05-24 18:32
Antall innlegg: 1398

Er det noen som vil være vennen min?
 
sjeikspir - Ikke medlem lenger2009-05-24 18:43
Antall innlegg: 8

Kanskje bedre og utvide vennelisten, da blir du ihvertfall glad når du ser de er der.
 
christin-H2009-05-24 19:01
Antall innlegg: 52

det finnes ikke fremmede, bare venner vi ikke kjenner .....;=)
 
leonsin - Ikke medlem lenger2009-05-24 19:14
Antall innlegg: 89

ja det hadde mann trengt
 
Kirsti2009-05-24 22:42
Antall innlegg: 1946

Jeg kan være vennen din, Baltez!
 
Esme2009-05-26 20:04
Antall innlegg: 19

Jeg vil gjerne ha en uvenn liste, fikk nettopp en nå. :( Enkelte mennesker burde ikke være her.
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-26 20:11
Antall innlegg: 614

Enkelte tar litt lett på også merker jeg..
Skal vfint lite til for å bli uvenner her..

derfor spør : noen vil ha sjokoladeboller!?
*rekke fram posen*
 
scapegoat - Ikke medlem lenger2009-05-26 20:11
Antall innlegg: 225

Morsomme Baltez, jeg kan også godt være din venn :D
 
Sydsklie2009-05-26 20:32
Antall innlegg: 703

Jeg har lyst på sjokoladeboller.

*setter over kaffen*
 
Ø N2009-05-26 20:53
Antall innlegg: 725


Hvis dette kvalifiserer til og komme på ei Uvennliste så
spørs det hvem som bør bli lagt der.

En uskyldig kommentar om og rase etterfulgt av ett spørsmål
fra deg som blir besvart med ett smilefjes.

En ny liten kommentar på syn med motsvar
fra deg i angrepposisjon.

Så en sluttkommentar med ros av deg som spiller med at
du er "sleip" ( god ) for deretter og forlate spillet
da nederlaget var ett faktum.

Synes detter er ganske så uskyldig. Men det du gjør i etterkant
mot denne spilleren er ikke Uskyldig da du legger ut
kopi av shat i forum for diskusjon.

Glimrende jobb av Spillvert / Forumvert som fjæret hetsen
som du la opp til i forumet.
 
Esme2009-05-26 21:31
Antall innlegg: 19

Ø N
Det var ikke bare et smilefjes, også et spørsmål om jeg var blind kom rett etter. Synes det var ufint!! At du tydeligvis er av annen oppfattning sier nok om deg når du i tillegg har fått med deg at hun skrev at jeg var sleip. HVor er sammenhengen? Fint at Spillverten fjernet hetsen ja, jeg ba faktisk om det, for hetsen fra den damen er jeg sikkert ikke den første som har fått.
 
Esme2009-05-26 21:36
Antall innlegg: 19

Ø N
Det er forskjell på Sleip og God ;)
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?