Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 555

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Lene T2009-05-26 10:29
Antall innlegg: 2871

Forum - et trivelig sted?
Er ikke forum et sted hvor man kan "drodle" rundt ulike ting som man tenker på og opplever i ordspill? Jeg syns mange av trådene har en utrivelig stil. Det jeg sikter til er nå spillere tar opp et spørsmål på en helt grei og ikke "sutrende" måte, men bare for å lufte en sak, for å få sarkastiske og "slutt å sutre"-type svar. Som jeg syns f.eks. lemona har fått i tråden om "bingojagere". Hvis man skal få høre at man er grinebiter fordi man har lyst til å drøfte ulike ting man opplever med andre ordspillere syns jeg forum har lite for seg. Uenighet er helt greit. - Men det er også en hyggelig tone og saklighet.
 
Torill2009-05-26 11:02
Antall innlegg: 3658

Vi ordspillere er forskjellige, både når det gjelder spillestil og meninger. Vi er faktisk forskjellige når det gjelder hvordan vi diskuterer i forum også. Noen skriver ofte og noen sjelden, noen langt og noen kort, noen sarkastisk og noen tørt og sakelig. Noen kommer med dikt, noen kommer med spørsmål, noen med argumentasjoner og noen med sarkasme. Noen skriver provoserende, noen informativt, andre er bare morsomme og noen er kanskje hverken det ene eller andre.

Jeg synes ulikehtene alt i alt bidrar til et lesverdig forum. Dette betyr ikke at jeg er for mobbing og trakassering. Men jeg synes ikke den som starter en tråd kan forvente at alle svarer i en sakelig og nøktern tone. Vi er ikke et offentlig kontor heller!
 
jafalch2009-05-26 11:10
Antall innlegg: 35

Har også merket meg en del innlegg der avsenderen ikke akkurat har "sovet på det". Det er noen som stadig ser ut til å ha behov for å få ut innestengt aggresjon. Ettersom alle gjengangere ser ut til å representere et bestemt kjønn, bidrar jeg med følgende link; www.sintmann.no
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-26 11:47
Antall innlegg: 614

"slutt å sutre :3"
 
bearo2009-05-26 12:33
Antall innlegg: 888

"Dette er ikke imponerende. Dette er kjedelig! Gi de et eget rom!"

Neida, ingen grinebiting der.

Til slutt eit dikt
For eg har høyrd at slikt
Gjer bra for gemytt
Og gir smilet eit dytt
Og skapar ein tone
Som ôg ei ven kone
Som LeneT
Kan leve med
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?