Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 457

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
baltez - Ikke medlem lenger2009-06-18 21:30
Antall innlegg: 1398

HARDE KJERNEN
Det har vært mye omtalt i både media og andre fora den senere tiden om en såkalt "hard kjerne" her inne på ordspill.no
Vi vanlige ordspillere skulle gjerne visst hvem disse hardkokte, skjødesløse forumgjengerne er.

Spør derfor enkelt om den harde kjernen kan gjøre seg til kjenne, ved å skrive QQQXXXÆÆÆ, her i denne tråden. Kan være betryggende for nye, søte ordspillere som meg selv å vite hvem som sprer frykt her i forum.

På forhånd takk.
 
HanneH2009-06-18 21:43
Antall innlegg: 2290

Får vel begynne jeg da, føler meg veldig truffet hver gang de blir nevnt :)

qqqxxxæææ, se jeg klarte det med små bokstaver :)
Men føler meg i grunnen ikke så veldig farlig hverken for store eller små.
 
Maisen2009-06-18 22:18
Antall innlegg: 177

QQQXXXÆÆÆ

Siden jeg er så urimelig at jeg forbeholder mig retten til at sige min mening, når jeg er uenig med folk, så falder jeg vel ind under definitionen i "den hårde kerne".
 
Alfa932009-06-18 23:19
Antall innlegg: 7771

QQQXXXÆÆÆ

men dette vil ikke si at jeg alltid har meninger som er annerledes enn andre, har da fått motbør i forumet jeg også!

Men hvis "hard kjerne" er de som føler seg trygge på forumet og kan skrive der uten problemer og si hva de mener, hører jeg definitivt til i kategorien "hard kjerne".
 
Scrabla2009-06-19 00:01
Antall innlegg: 2275

QQQXXXÆÆÆ her også. Vært medlem siden april 2008 og innpå nesten hver dag siden. arrangerer gjerne turneringer og deltar aktivt i forum. Vil at forum skal være både seriøst og morsomt, men ikke Guffent. Noen tusen kamper har det også blitt.
 
tombola2009-06-19 00:33
Antall innlegg: 232

OHOOHAHEHE
Har visst kommet feil ...
 
Ronjaa2009-06-19 00:41
Antall innlegg: 48

jihaa samme her tombola.. :)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-19 04:38
Antall innlegg: 614

QQQXXXÆÆÆ

føler meg litt truffet av å til, ettersom jeg alltid kommer med ett eller annet i en eller annen post :P
 
Ruschne2009-06-19 06:25
Antall innlegg: 711

Jeg synes Baltez skal slappe litt av og slutte med den spydige væremåten

Du er ikke mye søt og heller ikke veldig ny her inne med dine 1858 spilte spill.

Finn deg et annet forum for ironisering og latterliggjøring av dem som tar opp saker. Alle er ikke like velformulerte eller gjennomtenkte men hva så?

May Lene tar noe selvkritikk og det er prisverdig. Det er til tider en noe aggressiv tone, og mange blir klubbet ned og motsagt av en rekke aktive ordspilldebattanter og debattonkler ( den harde kjerne)

Det som skjer i et forum som denne er at mange trekker seg unna meningsutvekslingene og vi sitter igjen med en gruppe, kall dem gjerne den harde kjernen. Er vi tjent med å ha et forum der 20 stykker er "faste gjester" og de fleste andre velger å tie.

Jeg gir F......... vil bare ha sagt det.

p.s Jantelovdebatten her i går er et slikt eksempel. Den endte etter min mening bare i vås og sludder fra en rekke personer.





 
Torill2009-06-19 07:01
Antall innlegg: 3658

Ruschne-

Synes Baltez ere både søt og morsom jeg! Sikkert fordi han egentlig er en del av den harde kjernen, når alt kommer til alt!

Om man vil tie i forum så har man naturligvis lov å gjøre det, eller om man vil la være å lese innleggende. Eller om man vil være aktiv, om man vil gi tilbakemeldinger til andre osv.

Hilsen en av de riktig beinharde - QxÆæxQqæx

 
Yksi2009-06-19 07:19
Antall innlegg: 72

OOOOOOOOOO
 
tonjemarie2009-06-19 07:32
Antall innlegg: 146

Tjihiii
 
petra2009-06-19 07:46
Antall innlegg: 89

Men kan noen fortelle meg i hvilke media og andre fora "den harde kjerne" på ordspill har blitt omtalt?
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-19 09:35
Antall innlegg: 664

Den harde kjerne. Definisjon. Alle som de siste 30 dager har hatt 30 eller flere innlegg i forum.
 
HanneH2009-06-19 09:43
Antall innlegg: 2290

Usj, muligens jeg detter utenfor allikevel da. Var ikke meningen og skryte på meg noe jeg ikke er kvalifisert til :)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-19 10:17
Antall innlegg: 614

aww, tror jeg tar sommerferie fra ordspill nå,viss jeg blir sammenligna og målt opp mot andre, som en av verstingene på forumet :(
 
mymlen2009-06-19 10:33
Antall innlegg: 701

Jeg er og blir glad i en god latter (den forlenger kjeften, som kjent...), derfor leser jeg ofte Baltez og May Lene og flere med stor fornøyelse her inne. De er så herlig lite selvhøytidlige! :)

Hilsen Mymlen, QQQXXXÆÆÆ-waanabe
 
Ruschne2009-06-19 11:00
Antall innlegg: 711

Ikke le for mye da mymlen - å være stor i kjeften er vel ikke noe pre!!

Ikke i mine kretser i hvertfall. Men jeg omgås ikke " den harde kjerne"
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-19 11:08
Antall innlegg: 614

*ble litt lei seg nå*
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-06-19 11:10
Antall innlegg: 1398

Ruschne: Har du ligget og vridd deg i sinne i hele natt, og klokken 06.25, rett og slett klarte du ikke mer, og måtte stå opp for en utblåsning??

Ønsker å poengtere at jeg aldri skriver ironi her i forum, kun ærlige, seriøse innlegg. Selv om jeg har mange spilte kamper, er jeg fortsatt veldig ny her i forum. Dette gjør at jeg blir ganske usikker, og litt redd for manges meninger, ofte så tør jeg rett og slett ikke si hva jeg vil. Av denne grunn, startet jeg denne tråden her. For å kanskje demre opp for litt frykt for "den harde kjernen", og andre.

Når det er sagt, så viser det seg altså at enkelte mener at janteloven skal følges her i forumet på ordspill.... Og da kan man jo faktisk begynne å lure om vi alle lever på samme planet...!

Ha en fortsatt fin dag.....og ikke glem å fulge janteloven!!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?