Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 031

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
barbara2009-06-24 21:59
Antall innlegg: 91

Luring, eller taktikk
Jeg har fått hørt at jeg er en slik "lurer"....men jeg mener nå selv, at jeg bare spiller taktisk.

Jeg gidder ikke å legge opp til at folk skal få opptil flere tredoble ordpoeng i tide og utide, hvis jeg kan unngå det.

Er det dårlige tapere som skriver slikt?...Jeg har faktisk bare fått EN kommentar på det, men jeg må innrømme at jeg ble litt sår.....

Jeg kalte vedkommende en dårlig taper, jeg.
 
Rabiaz2009-06-24 22:23
Antall innlegg: 897

Litt vanskelig å si hva motspilleren mente. Hvis h*n skrev kun "lurer"...så kan det jo bety så mangt. Men hvis h*n skrev "din luring" så trengs jo ikke det å være negativt.
Kanskje motspilleren mente det som en spøk, og oppfattet kommentaren din som sårende også??
 
umuliusen2009-06-24 22:41
Antall innlegg: 4

Når du spiller så taktisk....hvorfor har du ikke høere ranking???
 
malinlia2009-06-24 22:51
Antall innlegg: 9

Kjære deg
Det var meg som kalte deg luring,og det jeg mente kom klart frem i chatten vår. Du byttet brikker mange ganger for å slippe å legge. Fordi jeg lå under deg i poeng måtte jeg legge.Det syntes jeg er usportslig og liker ikke å spille slik.Sånn er det med den saken.
Kall meg gjerne dårlig taper....
 
barbara2009-06-24 22:53
Antall innlegg: 91

umuliusen: jeg antar jeg ikke er så flink til å spille taktisk....:)

Rabiaz: vedkommende sa at han/hun ikke ville spille mer med meg, fordi jeg spilte så lurt, og ikke la opp noe som helst.

Noe som bare delvis var sant, syntes nå jeg.
 
barbara2009-06-24 22:55
Antall innlegg: 91

Malinlia:

Jeg byttet brikker mange ganger, fordi jeg fikk dårlige brikker, ikke for noe som helst annet.
 
malinlia2009-06-24 22:56
Antall innlegg: 9

ok :)
Slutt på denne tåden for min del.
God sommer.
 
barbara2009-06-24 22:56
Antall innlegg: 91

Men du kan nå tro hva du vil. Jeg vil ikke spille mot noen som syns jeg er usportslig, heller. Og så vidt jeg husker, så fikk du maaaange poeng på noe som JEG la opp til.
 
barbara2009-06-24 22:58
Antall innlegg: 91

God sommer til deg også! Og ikke ta det så høytidelig, det er da bare et spill.
 
naeem2009-06-24 22:59
Antall innlegg: 44

jeg syns barbara har sitt på det tørre her. det er jo lov å bytte så mange ganger man vil, uavhengi av årsaken... enten man har dårlige brikker eller om man ikke vil "åpne" en rød rute. jeg tror absolutt alle spiller taktisk. hvorfor skulle man ikke det?
 
barbara2009-06-24 23:25
Antall innlegg: 91

Takk. Jeg mener at så lenge man er høflig, og følger spillereglene (og det må jo alle, de er jo innprogrammerte), så kan man spille så taktisk som man bare vil.

Jeg har møtt mange m. høyere ranking enn meg, som spiller laaangt mer taktisk enn det jeg gjør.

Når jeg bytter bokstaver, så er det for det meste fordi jeg mangler en eller annen brikke for å få bingo. Tror det var derfor jeg gjorde det denne gangen også. Men det skulle ikke spille noen rolle hvorfor man gjør det....
 
bris12009-06-24 23:35
Antall innlegg: 2595

barbara, det må da bli veldig kjedelig spill ut av dette?
 
matias2009-06-25 02:26
Antall innlegg: 1152

Jeg spiller også taktisk, og det er en ekstra utfordring synes jeg. I stedet for bare å finne beste ord, må man finne beste plassering. I noen tilfeller medfører dette at jeg velger å legge på en god plassering som gir lite poeng, eventuelt å bytte, hvis det ikke finnes noen god plassering.

At noen finner dette usportslig kan jeg for så vidt også forstå, da det er forskjellig hvor seriøst forskjellige spillere tar rankingen.

Viktig er det da å respektere at vi har forskjellige spillestiler. Heldigvis går det også an å spille uranket.
 
Milla75 - Ikke medlem lenger2009-06-25 02:45
Antall innlegg: 29

Barbara....synes du spille slik som vi fleste gjør. Æg før min del spille før å vinne, men det betyr ikkje at æg kan ha en hyggelig chat. En må tåle å tape, sjøl om det kan vær kipt iblant...MEN sånn e livet, røys dæg opp og børst knean dine, livet går videre, så æg sir bære; and I really dont care ;)
kos dåkk med seier og tap med anstendighet.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?