Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående9 038

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Till2009-06-26 00:18
Antall innlegg: 8

Mannen med solbriller, igjen
Kom i går med en ytring der jeg tillot meg å foreslå "mannen med solbriller" byttet ut f.eks. med God Sommer. Jeg forstår at ordspillmesteren er en"hellig ku" for mange (kanskje mest de som håper å figurere der selv?). Det forundrer meg imidlertid hvor mange lite hyggelige kommentarer dette avstedkom. Er folk litt ilter i sommervarmen eller er det mange som absolutt er i behov av ferie? Eller er dette den almene omgangstonen her inne?
 
Ø N2009-06-26 00:40
Antall innlegg: 725


Tja mitt inntrykk er at det er en viss gruppe "ordspiller" som
tror poenget med sine innlegg er å tømme tarmen slik
barn tror at jo mer sinne de viser jo tøffere er de.

Kanskje på tide at Spillverter / Forumverter rydder og sletter
i større grad slik at denne trenden snus ?

Nå blir jeg sikkert "populær" men det tåler jeg.
 
bearo2009-06-26 00:47
Antall innlegg: 888

Gledelig å sjå at negative trådar for stå framfor positive trådar. Slik skapar ein eit triveleg samfunn.
 
Sydsklie2009-06-26 09:37
Antall innlegg: 703

Etter så mye tarmtømming mot mesteren, ære være han, tror jeg ikke jeg tørr å spille flere turneringer. Jeg vil ikke ha ryggrad til å motstå så mye eder og galle med å stå på fremsiden av ordspill.no. (Hvis en er så flaksen av å vinne en turnering og så helt utopisk vinne mesterturneringen)

Støtter Ø N's innlegg 100 %.
 
bris12009-06-26 09:51
Antall innlegg: 2595

Stakkars Till - som ganske enkelt spurte om det kunne være på tide med noe annet på åpningssiden. Hvordan enkelte kan vri dette til å være angrep på regjerende mester er for meg uforståelig!
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-26 09:52
Antall innlegg: 664

Vi må være klar over at mannen med solbriller, akkurat dette uttrykket, forstås av mange som Fantomet. Når han dra fra trehuset sitt i jungelen i Bengal til storbyen, så har han på solbriller.
 
Sydsklie2009-06-26 10:08
Antall innlegg: 703

Kjære bris1: Det er da ingen her som hetser stakkars Till. Du får lese innleggene mer nøye. Det vi sier er at vi synes det har vært mye drittslening om solbrillene til Reflex over lengre tid. Till blir ikke nevnt. At h*n stiller et spørsmål må h*n få lov til. Men svaret har kommet mange ganger før. Jeg mener å huske at svaret er at mesteren hedres på fremsiden til ny mester er kåret.

Ha en fin dag - stranda kaller.
 
HanneH2009-06-26 10:34
Antall innlegg: 2289

Og for å være helt ærlig (personlig mening) Så synes jeg virkelig en som har blirr Ordspillmester fortjener å ha bildet sitt på første side, om det så blir 3 mnd. eller 1 år skulle ikke ha noe å si. Bildet velger peronen selv, og det må han vel få ha sin fulle rett til synes jeg.

For å bli Ordspillmester blant alle de som deltar i tunringer pr. i dag, det er en stor prestasjon spør du meg.
For meg vil det nok bare være en uoppnåelig drøm :)
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-26 13:42
Antall innlegg: 664

skjønner ikke hvorfor du ikke skulle kunne bli ordspillmester HanneH.
 
HanneH2009-06-26 13:49
Antall innlegg: 2289

GULL: Jeg har vært kvalifisert til alle de 3 første, denne gangen klarer jeg det nok ikke. Tror nok det å vinne turneringer og kvalifiserer seg var enklere når Ordspill startet. Etter hvert har veldig mange flere enn meg fått god trening, det ser man jo også på rankingen. Det er utrolig mange gode spillere her inne nå, og mange er også med på turneringer. Så bare det å vinne en turnering nå er en hard nøtt :)
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-26 14:09
Antall innlegg: 664

Ok, men jeg har slått flre av dem på de øverste plassene i match, og når jeg greier det så greier du det også
 
HanneH2009-06-26 14:14
Antall innlegg: 2289

Har slått en del av de som ligger på poengligaens topp 10 jeg og i enkle matcher, noe annet er det å få det til å klaffe igjennom en hel turnering hvor man skal spille mange runder mot denne gjengen :)

Og for ikke å spore helt av, det er en utrolig prestasjon av våre 3 første ordspillmestere å vinne en mesterturnering. På en slik dag skal man ha maksimal konsentrasjon og flaks for å nå til topps.
 
Ø N2009-06-26 15:17
Antall innlegg: 725


Å vinne en mesterturnering er det største
du kan oppnå på Ordspill.no.

Denne fantastiske prestasjonen som medfører at du blir hedret
på startsiden med bilde og litt omtale må vi da alle tåle.

Jeg synes det er utrolig trist at Spillverter / Forumverter lar
enkelte simple missunnelige "ordspillere" få lov til og
starte den ene simple persondebatten etter den
andre i ren hetse-stil slik vi har vært vitne
til når det gjelder Reflex.

Det finnes da regler på Ordspill.no som klart sier at
persondebatt ikke skal forekomme så den
reglen må da også gjelde Reflex.

*** Regler – følgende er forbudt i forumet***

* Trakassere, mobbe eller true andre. Som i alle diskusjonsfora
tillates en viss temperatur.

Det er likevel nulltoleranse for personangrep, mobbing osv.

Dersom trakasseringen er svært grov, risikerer brukeren
å bli stengt ute av Ordspill uten advarsel.

www.ordspill.no/foru...th readid=8

Oppfordrer Spillverter / Forumverter til og gjeninnføre dette.

* Oppfør deg mot andre slik du selv ønsker at andre
skal oppføre seg mot deg.

Vi har sagt det før, og det sier seg selv:

Vi er her for å ha det hyggelig å delta i interessante diskusjoner,
ikke for å plage hverandre.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-26 16:03
Antall innlegg: 664

Ja, man skal ha flaks for å vinne mange kamper på rad med folk som er spesielt dyktige i ordspill.
 
bris12009-06-26 16:16
Antall innlegg: 2595

Jeg har lest innleggene nøye, fra Tills første innlegg i tråden "Mannen med solbriller". Det er virkelig utrolig hva denne tråden utviklet seg til. Reflex er nok en kjekk kar, kjenner ham ikke, men det ser sånn ut etter det jeg sett han har skrevet. Innlegget til Till har da virkelig ikke noe med ham som person å gjøre, slik jeg ser det.
 
Ø N2009-06-26 18:05
Antall innlegg: 725


Det er mange måter og lese ett innlegg på
det er vi alle enige om.

Men felles for alle disse trådene som startes er at budskapet
uansett vinkling på startinnlegget gir samme
melding til Reflex.

Meldingen Reflex får er ganske enkelt at trådstarter er lei av
og se trynet hans på forsiden av Ordspill.no hvis ikke
så hadde ikke ønsket om og bytte ut
eller fjerne bilde kommet.

Det er mulig noen synes denne type meldinger er OK
men jeg skulle ønske at Reflex og alle andre
fremtidige ordspillmestere slapp dette.
 
Alfa932009-06-26 20:21
Antall innlegg: 7771


Jeg ser ikke på dette som et angrep mot Reflex, men som et ønske om å få en mer levende startside - noe alle vel må få lov til å ønske seg? Av denne grunn har jeg heller ikke sett noe galt i å la tråden stå.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-26 20:22
Antall innlegg: 664

Hva slags spill spiller de i mestercupen ? Er det lynrask og standard ? Har ikke orka å se etter.

Å spille standard er like interessant som å fjerne navlelo, å spille spesial er like interessant som å støvsuge, det eneste jeg spiller er tilfeldig.
 
Alfa932009-06-26 20:26
Antall innlegg: 7771

Dette kan du lese om her, GULL:

www.ordspill.no/foru...ea did=1826



 
Till2009-06-26 23:11
Antall innlegg: 8

Mine innlegg har aldri vært ment som et angrep på Reflex, han ser da ut til å være en stilig og kjekk kar som at på til har hode nok til å bli ordspillmester!! Ære være ham for det! Det var kun et ønske om at startsiden skulle være mindre statisk og f.eks. avspeile ting som skjer, følge litt med i tiden liksom. Det er beklagelig at noen har tatt så anstøt av dette, at de tillater seg å komme med både "edder og galle"! En slik reaksjon hadde jeg ikke forutsett eller ønsket. Kan bare beklage mitt utspill. Skal heretter holde kjeft!
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?