Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 878

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bris12009-07-15 10:40
Antall innlegg: 2594

GULLs forum
Kjære spillverter, kan dere kontakte Aftenposten med forespørsel om vi kan få opprettet et ekstra forum for GULL (og ev. JamesO) slik at vi ikke er i tvil om hvem vi møter når vi åpner en link? Mannen har så mye på hjertet at han kan trenge eget forum.......
 
HanneH2009-07-15 11:14
Antall innlegg: 2289

Jeg synes egentlig denne tråden er litt negativ ovenfor 2 navngitte medlemmer og vil derfor akrivere den istedenfor å la den utvikle seg i gal retning.

At noen er aktiv i forum og andre passiv må neste få bli opp til hver enkelt. Det viktigste er at man har et levende forum. Om det er mye eller lite man har på hjertet kan jo ikke ha noe annet å si enn for trådstarter selv. Jeg synes det er bedre å få nye tråder inn i foum, enn hele tiden sitte å lese alle de gamle (selv om det også kan være morsomt inn i mellom).
Er det en tråd jeg ikke ønsker å lese så hopper jeg over den uansett hvem som har skrevet den.

Kan samtidig opplyse om at det ikke finnes noen grunn til å anta at GULL og JamesO er en og samme person. Så det tror jeg dere alle bare kan se bort fra, og skulle de fått hvert sitt forum kan jeg ikke helt skjønne vitsen med det heller. Blir litt håpløst å måtte opprette ett forum for hvert medlem her inne, tror ikke det er noe verken Aftenposten eller vi spillverter ønsker.

Denne tråden blir arkivert og ikke åpen for nye innlegg.

 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?