Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 347 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| OlaSagd - Ikke medlem lenger | 2008-04-22 21:49 | |
![]() | USERIØST! Shit! Spilte akkurat mot en/ei som startet ballet med WC og ingen kunne fortsette, jeg byttet brikker i håp om å få til et eller annet og plutselig så er spillet over selv om begge har masse tid til overs!!!! Siden jeg da hadde høyere ranking, så gå jeg på en smell på -62 uten engang å ha lagt ut en eneste brikke!!!!!!!!!!!! Hvordan er det mulig??????? | |
| Philologicus - Ikke medlem lenger | 2008-04-22 22:02 | |
![]() | Var det ingenting dere kunne legge selv om dere byttet brikker? CD, CF, PC, WCA, BOW, CENT etc? Kanskje vedkommende kun hadde konsonanter, og legger en jo så godt en kan. | |
| OlaSagd - Ikke medlem lenger | 2008-04-22 22:16 | |
![]() | Jeg foreslo å bytte brikker til en av oss kunne fortsette........men neida........ | |
| Bagdad | 2008-04-22 22:47 | |
![]() | Hvorfor valgte du ordet useriost? Det er jo umaatelig irriterende! Likefullt bare ett spill av hundre, og rankingen faar man alltids rettet opp gjennom iherdig spilling videre. | |
| OlaSagd - Ikke medlem lenger | 2008-04-22 22:53 | |
![]() | Jeg er enig i at valg av USERIØST som beskrivende ord, ikke er dekkende for min irritasjon og at det er "bare et spill", men jeg ble så inni hæ...... irritert, serru!!!! - og det første ordet som kom til meg var USERIØST. ;-) | |
| olapaloma | 2008-04-22 23:20 | |
![]() | hvis det går 3 omgangar og ingen har lagt brikker blir kampen avslutta. men er einig med deg at det er dumt å starta med wc men kanskje motspelaren din ikkje tenkte seg om. var berre glad at han/ho kunne bli kvitt 2 vanskelege brikker med ein gong | |
| SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-04-22 23:44 | |
![]() | Forstår godt at motstanderen som jo da ledet minst 36-0 ikke la flere, men det skal jo en god posjon uflaks til å hverken få en f, d, a, p, blank brikke eller en annen kombinasjon av korte ord (sic, wire etc) med bytte av 7 brikker 2 ganger (21 bokstaver). | |
| Bubbajoe | 2008-04-22 23:56 | |
![]() | Hadde nok lagt WC'en jeg og, om jeg kunne. | |
| monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-23 00:22 | |
![]() | Jeg har lagt WC som start flere ganger, også møtt motstandere som har gjort det. Vi har fortsatt spillet på vanlig måte. Tror ikke du skal være redd for at denne situasjonen oppstår så ofte. | |
| Kraxmaskin | 2008-04-23 11:23 | |
![]() | Jeg har også startet med WC, men så oppdaget jeg at det ikke var så lurt. Begge måtte bytte brikker flere ganger, og det var så vidt at spillet ikke ble avsluttet. Så man bør tenkte seg nøye om i slike tilfeller. | |
| Snirkel - Ikke medlem lenger | 2008-04-23 11:41 | |
![]() | Fin strategi. Bra tips! | |
| Mooseman | 2008-04-23 13:00 | |
![]() | En god strategi kan faktisk være å legge nettopp WC først, hvis du har en a,f,p eller d selv i tillegg. Da er jo sjansen større for at du kan legge brikker en gang til før motstanderen får lagt noe som helst ;) | |
| OlaSagd - Ikke medlem lenger | 2008-04-23 19:49 | |
![]() | Jeg legger meg PADDEFLAT og innser at strategisk så er WC egentlig en genial åpning og at innlegget ble skrevet i ren desperasjon OG frustrasjon! Det jeg imidlertid reagerer på, er at spilleren trekker seg.........uten kommunikasjon om at vi kan hjelpe hverandre til å fortsette spillet!!! Ved FØRSTE mulighet, blir min åpning også WC!!! Takk for innspill!! Hilsen ydmyk ordspiller. :-) | |
| monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-23 20:50 | |
![]() | Så bra du fikk kamplyst av dette OlaSagd. Stå på:-) | |
| MONSTERWORK | 2008-04-24 16:31 | |
![]() | er overhodetr ikke useriøst er jo veldig strategisk | |
| BobleRagnar | 2008-04-24 20:30 | |
![]() | Sårri, men CF er ikke et ord når jeg har spilt ass. Huhei. | |
| bastian | 2008-04-24 20:57 | |
![]() | Dette ordspillet betyr visst mye for mange. Begynner nesten å bli redd for å spille jeg........ Har ikke så mye tid til dette, men har syns at det har vært veldig gøy til nå selv om jeg taper mye og ikke klatrer så mye. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-25 16:32 | |
![]() | Om motspiller starter med WC, ja så kan det være lurt å ha lært seg korte ord med C og W. | |
| Ordguden - Ikke medlem lenger | 2013-01-25 16:39 | |
![]() | elsker situasjoner hvor man kan legge en forkortelse ala BH, han andre bytter brikker/passer, og man så legger feks HM under. spillet er over, du vinner ;) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-25 16:41 | |
![]() | H E R L I G H E T !!!!!!!!!!! En tråd som jeg IKKE har skrevet i! Fra april 2008! (håper imidlertid ikke at tråden blir stengt nå, selv om jeg ikke helt holdt meg til trådstarters - ikke medlem lenger - tema. Eller.... Who Cares?) | |