Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 540 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
nunna | 2008-04-22 22:00 | |
![]() | trist synes det er trist når jeg oppretter et spill og de som kommer inn og ser at jeg ikke har så høy ranking beklager seg, og sier klart i fra at deg vil jeg ikke spille med fordi jeg må jo knuse deg vannvittig for å få poeng. Det har fått meg til å miste lysten på å spille. | |
MyRuin | 2008-04-22 22:04 | |
![]() | det er vel bare et forsøk på å være ærlig da.. | |
troyansk | 2008-04-22 22:35 | |
![]() | Også er det også omvendt. Folk med liten ranking svetter ut igjen fordi de ser en med høy ranking..=) | |
Bagdad | 2008-04-22 22:51 | |
![]() | ¨Intergration now! Segregation never!¨ Nok en gang til deg som vil spille uten ratinghysteri: Start et spill og kryss ut ratingen. Problemet loest. | |
franz | 2008-04-23 00:53 | |
![]() | Det kan også ha noe med at man synes det er mer utfordrende å spille mot noen med høy rating. | |
matias | 2008-04-23 03:47 | |
![]() | nunna: Det er ikke din feil. Motstanderne kan enkelt klikke på pila for å se rankingen, så når de går rett inn døra er det deres egen feil. | |
ellw | 2008-04-23 08:38 | |
![]() | jeg innrømmer at jeg er hekta på rating, men jegspiller iblant mot de som har litt over halvparten. Noen ganger spiller jeg mot helt nybegynnere og syns dt kan være hyggelig, men det aller beste er å spille mot de som er "likestilte" vi vet vi ikke taper så mye og gjør mere ut av å være oppfinnsomme og spre spillet utover brettet f.eks | |
HanneH | 2008-04-24 15:31 | |
![]() | Jeg spiller mot alle som kommer inn på de spillene jeg starter, uansett høy eller lav ranking. Noen ganger taper jeg mot de som har mye lavere ranking enn meg og fyker nedover på rankinglisten, men da er utfordringen der med å jobbe seg opp igjen, tar litt tid, men like morsomt. Har også opplevd å slå de med mye høyere ranking enn meg, men det hele kommer jo helt an på hvilke bokstaver man får tilgjengelig, noen runder kan jo være nesten håpløse når det gjelder og lage ord på mer enn 4 bokstaver :). Men en ting har jeg som regel at kommer det noen med ranking under 1000 på mine spill drøyer jeg det et lite øyeblikk før jeg starter slik at de har muligheten til å gå ut igjen om de vil. | |
Kraxmaskin | 2008-04-25 00:45 | |
![]() | Det var snilt og lurt av deg HanneH, det siste du skriver. Jeg pleier å spørre, eller pent fortelle at jeg ønsker å spille mot en med høyere ranking. Jeg synes ikke det er pent å kaste ut en person uten å forklare først. | |
rotsen | 2008-04-25 09:17 | |
![]() | jeg har vært nektet flere ganger fordi jeg hadde lavere rating. nå gjør jeg det samme når jeg ser at motspillere har 1/3 av mine poeng. jeg tror det var vanlig det. | |
meisa | 2008-04-26 16:41 | |
![]() | Jeg kaster ut de som har avbrutt mesteparten av spillene. Noen har lav rating, selv om de har vunnet mye. | |
Blobb | 2008-04-26 18:07 | |
![]() | Helt enig at det er trist. Trodde man spilte for moro skyld... | |
petra | 2008-04-26 18:23 | |
![]() | Har opplevd det samme, spesielt da jeg var ny. Opplever også ofte at de med lav ramking kommer inn, for så å fyke ut igjen, lurt å sjekke på den grønne pilen kanskje? Selv spiller jeg mot alle uansett. | |
Ananda | 2008-04-27 00:59 | |
![]() | Jeg beklager hvis noen trodde jeg ikke ville spille mot dem. Jeg er ny i dette og forsto ikke hva jeg skulle gjøre når jeg hadde åpnet et spill. To av dere kom inn, men gikk ut igjen når jeg ikke reagerte. | |
Buddha | 2008-04-27 05:23 | |
![]() | Som regel skriver jeg >1000 på mine spill hvilket betyr at jeg ønsker å spille mot de med over 1000... Det er ene og alene fordi jeg har erfart (om og om igjen) at det er mange under 1000 som har en del avbrutte spill. Men jeg vet jo at det også fins de under 1000 i ranking som ikke avbryter spill. Jeg savner en funksjon som heller 'diskriminerer' utifra antall avbrutte spill, istedet for som jeg gjør nå manuelt utifra rankingen. F.eks. at jeg kan automatisk utelukke en som har avbrutt mer enn 2 % av sine spill...? Nå får jeg vel kjeft av en del her - men håper noen kan se logikken min da. Er intet mer irriterende enn å spille kanskje 15 minutter inn i et spill for å oppleve at en av spillerne avbryter. | |
olavel | 2008-04-27 09:27 | |
![]() | Avbrutte spill kan også bety at det har vært problemer med nettverk. Jeg har aldri avbrutt et spill, men står likevel med flere slike. | |
Belissa | 2008-04-27 11:30 | |
![]() | Samme her olavel. Mistet forbindelsen og klarte ikke å komme meg tidsnok inn igjen. Står jo at jeg avbrøt da selv om det overhodet ikke var meningen. Har aldri avbrutt et spill tilsiktet. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-27 12:02 | |
![]() | olavel og Belissa: Dere har 3 avbrutte hver dere, på henholdsvis 100 og 181 spill. Dette er ikke noe stort problem. Men det er en del spillere her som har vesentlig flere, og det viser seg jo at de fleste med mange avbrudd har under 1000 i ranking. Det hjelper på en måte ikke for den andre parten om avbruddet er med vilje eller ikke. Like ergelig å ikke få fullført spillet sitt uansett. | |
Belissa | 2008-04-27 12:46 | |
![]() | Det er jeg veldig enig i, Monabeth. Alltid ergelig å ikke få fullført uansett årsak. | |
Belissa | 2008-04-27 12:49 | |
![]() | Var litt kjapp med å trykke send :) Poenget var at når man blir vurdert ut i fra om man har avbrutte spill eller ikke før en annen spiller velger å spille mot deg, så skal man være klar over at det kan ha andre årsaker enn at spilleren bare har gått ut av spillet. Men jeg er enig, er det påfallende mange avbrutte spill når man ser på totalen av spill så er det nok ikke bare ett dårlig nettverk vi prater om. | |