Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 378 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ave - Administrator | 2009-08-10 00:18 | |
![]() | Frustrasjoner Hva med å lage en egen kategori i forum for frustrasjoner av lik og ulik art slik at det blir litt lettere å følge opp alle de frustrerte trådene her på ordspill? Hvis man har en drit dårlig dag så er det bare å søke der for å få litt påfyll. Syns dette var et genialt forslag, om jeg så skal si det selv....... | |
Sydsklie | 2009-08-10 09:19 | |
![]() | Redd det hadde blitt lite spilling å mye frustasjonsutblåsing. Men kunne trengt det. Vært godt å ha, særlig etter et slikt spill jeg hadde mot deg i går ave. | |
emmy | 2009-08-10 09:22 | |
![]() | Med full respekt for forslaget ditt, ave, har jeg likevel et annet forslag: "Hvordan unngå å bli frustert - gode råd mottas med takk" | |
emmy | 2009-08-10 09:23 | |
![]() | Ja, ja, så ble det en trykkleif, da. Jeg VET at det skal være FRUSTRERT. Men jeg ble ikke frustrert av det.... | |
Sydsklie | 2009-08-10 09:28 | |
![]() | Ikke spille tilfeldig - feltmarskalken kan være skikkelig dust å en får 300+ i tryne på åpningslegget til motstander. | |
rbm | 2009-08-10 12:42 | |
![]() | Helt enig!! Det er altfor tilfeldig å spille tilfeldig....skikkelig frustrerende !!! | |
Susanna | 2009-08-10 14:07 | |
![]() | Det er forsåvidt en ærlig sak å bli litt frustrert innimellom. Det jeg ikke forstår er denne trangen til å plage hele verden med det hver gang.. Synes et frustrasjonsforum hadde vært fint, så er det lett å ignorere de trådene. | |