Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 453

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
andro5152009-08-14 00:43
Antall innlegg: 9

"Ordspill svarer ikke-sjekk innstillinger"
I det siste har dette skjedd meg ofte, midt i spill og det er frustrerende. For å si det mildt. Andre som har opplevd dette de siste dagene?? Er det pga den varslede oppdateringen eller hva? Sist gikk det heldigvis ikke ut over rankingen, men har tapt poeng på dette før og det er eitrande surt. Og nei, det er ikke internettkoblingen eller utdatert pc som er årsak, da jeg har sjekket dette og i tillegg kan koble meg til andre nettsted mens ordspill.no ikke svarer
 
Ø N2009-08-14 00:52
Antall innlegg: 725


Det skjer ikke ofte for min del takk og pris da jeg kun har
opplevd dette en gang og det var for 20 minutter siden.

Men frustrerende må jeg innrømme at det var å ikke minst
leit for begge spillere da utfallet på kampen
på ingen måte blir rettferdig.

Men nå er ordspill oppe og går igjen. :)
 
HanneH2009-08-14 01:16
Antall innlegg: 2290

Vet ikke om det skal gjøres oppdateringer når de skal ta pause på ordspill mandag. Slik jeg har forstått det skal serverene flyttes og at de blir stengt av den grunn. Men dette skjer nok fra tid til annen med de aller fleste av oss. Ble selv koblet ut nå i kveld og brukte vel 15-20 minutter før jeg kom inn igjen. Men alt i alt skjer det ikke så veldig ofte.

Men om alt er i orden på maskinen din så kan det være noe der som gjør det allikevel, mange forskjellige ting som virker inn på dette. Mange anbefaler og bruke Firefox som nettleser når man skal spille Ordspill istedetfor Internet Explorer, samtidig må man også huske og oppdatere Adobe Flash Player med jevne mellomrom. Kan egentlig bare være små bagateller, som allikevel gjør at det sier stopp inn i mellom.
 
Liddell2009-08-14 03:05
Antall innlegg: 3125

I kveld falt alle ut i 20 minutter, men kjenner meg ikke igjen i at dette er noe som har skjedd ofte i det siste. Som Hanne sier kan det nok være ting som har skjedd lokalt hos deg Andro, selv om alt tilsynelatende er i orden med både maskinen og nettet ditt.
 
FlatEric2009-08-14 06:57
Antall innlegg: 2

Hei. Ser at det er flere som falt ut igår. Det skjedde med med også, og det har skjedd flere ganger før. Det har gått utover rankingen et par ganger. Man skal da kunne bruke både Internett explorer og Firefox uten at det skulle ha noen betydning vel? Håper det blir ordnings på det snart hvertfall, skaper litt frustrasjon innimellom...
 
HanneH2009-08-14 09:03
Antall innlegg: 2290

Er nok ikke så veldig mye som gjøres vedr. dette fra Ordspills side. De gangene det er noe feil med Ordspill sine sider da faller alle ut på en gang når siden går ned. Når bare en og en av oss faller ut er det nok noe galt med vårt eget nett eller forbindelser og ikke noe som Ordspill kan påvirke.

Det som egentlig hender når alle faller ut samtidig fra Ordspill som i går er at da skal man egentlig ikke tape ranking, men akkurat i går skjede nok det allikevel, jeg hadde selv akkurat startet nytt spill og fikk bingo i mot på et av de første leggene til motstander før vi ble brutt, før jeg kom på igjen var nok spillet registrert som avsluttet, vil nok anta at motstander også mistet forbindelsen da poengsommene hos oss begge ikke så vesentlig høyere ut enn når jeg ble brutt. Men motstander gikk da ut som vinner av kampene og det ser ut som den ble registrert som ferdigspilt uten at noen av oss gikk i minustid.
Så akkurat det som skjedde i går kveld virker litt spesielt, har ikke opplevd den varianten før :)

Ellers så kan man nok bruke både IE og Firefox til Ordspill, men veldig mange mener at Firefox fungerer vesentlig bedre sammen med Ordspill og har valgt den pga det. Selv gikk jeg over til Firefox også tidligere i år, men kun når det gjelder Ordspill, til alt annet bruker jeg IE. Har faktisk hatt mindre problemer etter at jeg skiftet men om det er årsaken skal jeg ikke si, jeg er nok ingen dataekspert.

 
picassa2009-08-14 14:51
Antall innlegg: 596

Jeg ogsaa mistet kontakten med ordspill i gaar kveld.Heldigvis hadde vi bare to bokstaver igjen hver oss. Ellers veldig erferlig aa bli kastet ut.
 
Isabel2009-08-14 16:25
Antall innlegg: 70

det henger i dag...men det er sikkert bare min maskin eller tilkobling...argh...
 
Värmland2009-08-14 17:12
Antall innlegg: 6

Mistet rundt 60p på nattens tekniske feil. Dette skal jo ikke gå ut over oss brukere. Men fortsatt har ingen justering skjedd.
 
Ø N2009-08-14 17:42
Antall innlegg: 725


Hvis serveren til selve ordspill faller ut så slipper vi
unna poengtap eller brutt kamp.

Men hvis dette skjer en eller annen plass mellom oss og
serveren til ordspill så får vi nokk beholde tapet.

Det er ingen som sitter direkte kablet til serveren da vi
har x antall knutepunkter mellom der vi
sitter og der serveren står.

Så hvis strømbrudd eller andre feil oppstår andre steder enn
på serveren til ordspill så blir det nesten som og tro på
julenissen hva justering av poengtap angår.... ;)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?