Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 841

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mooseman2008-04-24 14:37
Antall innlegg: 1596

Dine omgivelser ???
Ut av ren nysgjerrighet, hva skjer rundt deg når du spiller ?

Sitter du inne i et kott, har du på musikk e.l. , eller prater du med familie/venner ?

Eller kanskje du rett og slett ber alle rundt deg holde munn fordi du tenker ?

mikromina2008-04-24 14:42
Antall innlegg: 51

:-) Sitter i stua, jeg. Må ha det helt stille rundt meg, ellers går det bare i surr. Spiller helst når ungene er på skolen, eller etter at de har lagt seg. Dette er min husmorsyssel når man ikke har annet å styre med. :-)

seilermarthe2008-04-24 15:36
Antall innlegg: 642

Sitter i stua eller på rommet mitt. Spiller når det ikke skjer noe annet :)

Glory2008-04-24 15:38
Antall innlegg: 388

Sitter i stua og spiller mens jeg snakker med familien, ser på TV, spiser osv.

grubla2008-04-24 16:00
Antall innlegg: 1

Samme som Glory + ved rolige stunder på en nattevakt :)

Gladstone2008-04-24 16:02
Antall innlegg: 19

Jeg er som regel naken når jeg spiller

FrøkenNilsen - Ikke medlem lenger2008-04-24 17:02
Antall innlegg: 18

jeg sitter som regel å spiller på laptopen min, så da flytter jeg naturlig vis på meg...men har alltid musikk på samtidig...

og når folk i spillet er treige bruker jeg å prate med folk på msn, eller surfe nettet samtidig, sitte med andre spill osv...

av å til sitter jeg i matte eller fysikktimene på skola å spiller å =P
lækkert^^

marimaria - Ikke medlem lenger2008-04-24 17:24
Antall innlegg: 19

samme som glory :)
(hm...kanskje derfor jeg ikke samler så mange poeng?)

heisan0002008-04-24 18:18
Antall innlegg: 20

sitter å spiller i fred å rå i det andre huset,for å konsentrere meg om spillet.

NuIda2008-04-24 18:52
Antall innlegg: 3

Spørs hvor langt spill det er. På 60 min chatter jeg med venner på msn samtidig og surfer litt på nettet kanskje. På kortere spill konsentrerer jeg meg mer.

sjora2008-04-24 19:51
Antall innlegg: 15

Legger ord på brettet, for å koble ut ord og tanker om hverdagslige ting.
Meditasjon...
Sitter i freden og roen.:-))

Bagdad2008-04-24 20:29
Antall innlegg: 28

Jeg spiller bare når jeg har en rolig halvtime (eller mer) til rådighet.
Ofte spiller jeg og mannen min mot hverandre, da småprater vi bak hver vår pc. De få gangene jeg spiller med unger i nærheten, vet de at det ikke skal snakkes til meg. Blir litt stressa noen ganger...

Kraxmaskin2008-04-25 00:41
Antall innlegg: 82

Sitter alene, og musikken må være av, hvis ikke ender jeg med å lytte til den og glemmer spillet. Blir det tenketid til overs chatter jeg med motspilleren eller sjekker betydningen av ord som er ukjent for meg på brettet (Bokmålsordboka gir forklaring og opprinnelse for hvert ord).

Men du, Mooseman, som spør oss: Hva gjør du selv når du spiller?

Mooseman2008-04-25 08:37
Antall innlegg: 1596

Jeg lytter gjerne til litt musikk, men er nok stort sett veldig usosial når jeg spiller. Har fått høre flere ganger av fruen at jeg må skjerpe meg litt og høre etter når hun snakker til meg.
Jeg spiller aldri når ungene er våkne, det er en håpløs affære ;)

rotsen2008-04-25 08:59
Antall innlegg: 34

sitter på kjøkkenøya med mine skolebøker rundt meg. jeg må innrømme at jeg har brukt mere tid å spille enn å lese. min partner minner meg noen ganger at jeg må gjøre andre ting også som for eksempel lage mat og spise.fordelen å spille er at jeg har lært mye norske ord i det siste. jeg er nemlig fra filippinene.

Kraxmaskin2008-04-25 16:12
Antall innlegg: 82

Enig med rotsen, her lære man mange nye ord. Jeg er heller ikke norsk, men svensk. Forskjellen i et slik spill er langt større enn man tror.

Det vill vært moro å vite om flere som ikke snakket norsk under oppveksten som spiller her.

Anjete2008-04-25 22:16
Antall innlegg: 152

Jeg sitter ved pcen i stua, gjerne med et glass leskende drikk(som helst ikke skal ende opp i tastaturet, det har jeg gjort en gang for mange) og en pakke røyk, og så spiller jeg, og røyker altfor mye... Men snart er det sommer, og da kan jeg være ute. Vil savne ordspill, da...

ellw2008-04-26 10:43
Antall innlegg: 70

sitter i stua helst rolig røyker og dtrikker kaffe, snakker litt, og spiller ihvertfall når samboer vil se dårlig tv!

lizzie2008-04-26 12:10
Antall innlegg: 2

Er heldig og har mulighet til å sitte på balkongen med PC og ordspill nå. Har prøvd å gjøre andre ting mens jeg spiller, men det funker ikke særlig bra. Min samboer sier han er glad for at jeg spiller, for da trener jeg hjernen. Vi spiller mye scrabble sammen også - sykt nok også på PCen gjennom ordspill innimellom. Dette fordi vi har mistet 5 bokstaver i scrabble gjennom årene. Noen som vet hvor man kan kjøpe enkeltbokstaver?

bustebeisa2008-04-26 13:19
Antall innlegg: 2

Noe som sikkert kan sees på resultatene mine, så sitter jeg i stua. Av og til prater jeg i telefonen samtidig som jeg spiller, har unger rundt meg, prater på msn, svitsjer mellom andre forum eller sider å lese på.... kanskje jeg burde konsentrere meg om spillet i stedet. :-)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?