Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 341

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-28 03:03
Antall innlegg: 1398

Medlemsvilkår
Medlemsvilkår

Medlemskapet i Ordspill.no er gratis, og gir deg rett til å spille Ordspill og kontakte nettsidens medlemmer.

Som medlem forplikter du deg til ikke å skrive noe forstyrrende, støtende, vulgært, hatsk, truende, seksuelt antydende eller annet som kan tenkes å bryte norsk lov. Dersom du bryter denne delen av avtalen kan det føre til at du blir permanent utestengt fra nettstedet. Samtlige medlemmers IP-adresse loggføres for å styrke disse vilkårene.

Du forplikter deg til ikke å opperette et støtende brukernavn. Kjønnsord eller banneord tillates ikke i brukernavnet. Brukere med obskøne eller vulgære navn vil bli utestengt.

Du godkjenner også at all den informasjon du etterlater deg på Ordspill.no lagres i databasen. Med unntak av e-postadressen din blir dine øvrige personopplysninger synlige for nettsidens andre medlemmer. En korrekt, aktiv e-postadresse er en forutsetning for å kunne aktivere medlemskapet.

Juks er ikke tillatt. Dette gjelder for eksempel bruk av dataprogrammer som automatisk leter frem bokstavkombinasjoner.

Vi forbeholder oss retten til å nekte brukere tilgang til Ordspill. Dersom brukere som er nektet adgang likevel oppretter medlemskonto til tross for skriftlig henvendelse fra oss, betraktes dette som datainnbrudd.

Gjennom å registrere deg som medlem forplikter du deg til å følge ovenstående vilkår.

Gunner2009-08-28 13:37
Antall innlegg: 27

På diverse forum er det stadig et lite advarssel:
- "do not feed the animals"
- " ikke mat trollet"....
og lignende

Jeg kom akkurat nå i skade for å slenge noen peanøtter til Baltez, for han skriker sånn.

Når han har spist nå,....så kanskje han vil fortelle hva som egentlig er problemet?

Når jeg trykker på "send inn" nå, så angrer jeg sikkert...men skitt la gå....jeg er ganske så nyskjerrig på hva som ligger bak all denne medlems-informasjonen han sender ut.

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-08-30 23:04
Antall innlegg: 120

Bra tråd!

Ninaxxx2009-08-30 23:09
Antall innlegg: 1437

Ser ingen grunn til at denne tråden skal aktiviseres igjen.
Regler og medlemsvilkår kan leses under fanen "Spilleregler".

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?