Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående9 068

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 00:15
Antall innlegg: 664

Øde tropisk øy med eventyr
Tenk deg en øde tropisk idyllisk øy på ca 3 kvadratkilometer. Tilstrekkelig med ferskvann, kokosnøtter og bananer og skilpadder og kiwi. Ingen mennesker bor der.

En vakker lang idyllisk sandstrand.

Du ble med Christer Falchs hånlatter dumpet ned der fra helikopter av TV3 med tilstrekkelig videofilm og batterier til videokameraer. Og sattelittkommunikasjonsut styr slik at du kan avsende ukens filming til TV3.

Oppdrag: Film din egen eksistens på øya i 2 mnd. Og du kan velge 5 ting å ta med deg. Ingen av disse må veie mer enn 5 kg hver.

1. Hva slags 5 ting ville du valgt ?

Videre kunne du hver 2 ganger i måneden ønske deg besøk av en norsk kjendis som skulle overnatte med deg i 2 døgn. Kjendisen kommer kun på besøk om han selv ønsket det.

2. Hvilke fire kjendiser ville du valgt ?
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-08-30 00:28
Antall innlegg: 614

1. En revolver
En kule
En sprettball
En likpose
En neglebørste

2. Norsk kjendis? wtf? .. da klarer meg meg fint alene!
 
Duppedingser2009-08-30 00:44
Antall innlegg: 467

1. penn, blekk, 5kg papir, makuleringsmaskin, søppelbøtte

2 ÆSJ
 
Polarrosen2009-08-30 03:26
Antall innlegg: 17

1.Pil og bue:))
2.Vin og øl
3.Bølgen &Moi
4.Pc
5.Mobil.

Jens Stoltenberg og Siv jensen
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-30 03:33
Antall innlegg: 1398

Å herregud.
 
mysteria - Ikke medlem lenger2009-08-30 03:43
Antall innlegg: 1124

lol :o)
 
fliriam - Ikke medlem lenger2009-08-30 03:46
Antall innlegg: 2

kniv. fyrstikker. fiskestang..gryte....flas kevann....

..hehe. det var ikke lett å svare på.....kjendiser? Ville ikke hatt de d er...lol
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 07:46
Antall innlegg: 664

Vel nå har jeg gratis avsendt et fantastisk realitykonsept ut på nettet, men det får så være. Artige svar folkens.

Tror May Lene vil få problemer med å skaffe kjendisser når vedkommende får vite hva slags ting hun har valgt å ta med seg.

Fliriams svar på pkt 1. var imidlertid meget fornuftig

Polarrosen: Det kan være dårlig med mobildekning på øya. TV3 kommer flyvende med helikopter og kjendiser 2 g i mnd.

Duppedingser: tror du må velge ting der du tar utg.pkt i at du selv må skaffe deg føde fra naturen.

Ha ha
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 08:18
Antall innlegg: 664

For å si det sånn. Tror ikke Fredrik Skavlan kommer når han får vite at realitydeltakeren har med seg en likpose, men kanskje Tor Erling Staff kommer, det kan jo hende...
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 09:11
Antall innlegg: 664

Dette ville jeg valgt:

1. Liten skarp øks med brynje.
2. Fyrstål. (En slik liten sak med metallbit og metall som lett gir gnister når disse gnis mot hverandre og dermed gir bål) Kan sees på survival man på Discovery.
3. Kokekar av stål med lokk
4. Stor bok om verdenshistorien.
5. 5 kg tau.

Kjendiser vet ennå ikke.
 
Anja832009-08-30 10:35
Antall innlegg: 148

Hehe.. Denne var morsom :)

jeg ville tatt med meg:
- en stor geografi-bok (har alltid tenkt at jeg må bli bedre i geografi, og dette hadde vært en god anledning for øving)
- fyrstikker
- en stor kniv
- en dunpute
- penn og papir (håper dette godkjennes som 1 ting :))

Hvis jeg hadde vært singel, eller hvis kjæresten er ekstra generøs når det kommer til kjendiser, ville jeg hatt besøk av:

- Espen Lind
- Nicolai Cleve Broch
- Knut Nærum
- Harald fra "Senkveld"

De to sistnevnte ville jeg hatt der for å være sikker på å få meg noen gode latterkramper under oppholdet. :)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-08-30 12:42
Antall innlegg: 614

Hallo, hvilken kjendis vil vell ikke besøke meg.. jeg har jo en sprettball jo!
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 12:51
Antall innlegg: 664

Ja det har du rett i May Lene

Du får satse på Andreas Thorkildsen. han vil sikkert finne ut hvor langt han kan kaste sprettbakken langs den 300 meter lange idylliske tropiske gullsandstranda med sommerbrisvislende palmeblader.
 
Ananda2009-08-30 13:07
Antall innlegg: 69

1. Kjole fra Carolina Herrera
2. Høyhælte pumps (åpen tå og hæl) fra Manolo Blasnik
3. Make-up-kofferten (inkl.hårspray og gel)
4. En liten hvit chihuahua
5. Thats all
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-08-30 13:09
Antall innlegg: 614

Jeg har alltid rett mr.Blogghater :)
 
Duppedingser2009-08-30 13:31
Antall innlegg: 467

Ja det er tydelig at du ser på Discovery gull!

Mine ting var valgt ut fra tanken om at 2 mnd på en øde tropisk øy er perfekt for å gjennomføre skrivingen av en roman. Men tv3 som stadig maser om at det blir for lite underholdende og ber meg ringe Thomas Giertsen for han er litt keen på en tur (som jeg misliker sterkt, dermed hadde det blitt bedre tv enn med Harald Eie i tv3s øyne), samt tidspresset og vanskeligheten av å finne mat uten bedre hjelpemidler + papirsmak i kjeften gjør at 150 sider med notater finner veien i den håndholdte makuleringsmaskina med sånn liten sveiv. Alt havner i bossbøtta for jeg vil jo ikke forsøple en slik fin øy. Jeg angrer litt med det første, for selv en dårlig roman fra en øde øy vil jo selge nettopp fordi den var blitt til på en øde øy samt det å utnytte tv3s kjendisstatus. Etter oppholdet kontakter jeg advokat og psykolog.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 13:54
Antall innlegg: 664

Men jeg elsker den rosa bobletyggegummi coselige kattepusunge -komedieshow hårschampobloggen din May Lene:

Har jeg sagt noe annet ????

;-)
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 13:57
Antall innlegg: 664

Ananda . Det er en øy langt borte fra Mallorca, så du bør tenke litt mer survival/overlevelse.

 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-30 14:01
Antall innlegg: 664

Kjære duppedingser. Det er noen ting du bør ta i betraktning.

hva om det regner ? Da bør du ha bygget en hytte eller et skjul. Og så var det dette med matanskaffelse. I det minste bør du ta med en kniv og lighter slik at du kan få i deg noe proteinrikt skilpaddeaktig stekt tilberedt.
 
Sydsklie2009-08-30 14:04
Antall innlegg: 703

1. Mat og drikke for to måneder
2. solkrem
3. parasol
4. TV med parabol
5. Agregat med diesel for 2 mnd.

Kan leve utbant på en øde øy.

4 kjendisser?
Baltez med scrabblebrett. Trenger ikke flere - han er morsom og kommer med en rekke tøffe utspill så har kunne en sikkert fått diskutert en hel del for å få tida til å gå. Samt at han har med scrabble så jeg kunne få litt bank i spillet au.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?