Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 341 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-08-31 03:36 | |
![]() | Problemer Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har problemer med Ordspill.no? Først og fremst bør du kontrollere at spørsmålet ditt ikke finnes under vanlige spørsmål. Hvis det ikke hjelper, kan du spør en spillvert. De har en pluss (+) foran brukernavnet sitt i spillet. Det er bare å dobbeltklikke på deres navn for å få oppe et chatvindu med dem. Du kan også sende en av spillvertene en melding. Som en siste utvei kan du sjekke i forumet om det finnes en diskusjon som hjelper deg med ditt problem, alternativt starte en ny diskusjon for å se om noen kan hjelpe deg. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-08-31 03:48 | |
![]() | Kjeder du deg, baltez? Kom og spill litt, a! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-08-31 03:53 | |
![]() | Takker for invitasjonen. Kjeder meg ikke, men føler det er viktig for meg å belære andre om ordspills regler. På lik linje med at det er et absolutt must for mennesker som ikke skal delta i mesterturneringen, å klage på tidspunktet. | |
Grrrrrafffff - Ikke medlem lenger | 2009-08-31 04:10 | |
![]() | Jeg har ett kjempeproblem: Får ikke sove! Denne tråden hjelper meg litt for den var søvndyssende. Jeg kontrollerte selvsagt først at det ikke fantes svar på søvnproblem under "spørsmål". Fant heller ingen spillverter... Er det mulig å ta telefonisk kontakt for å spørre om råd? Jeg har også opprettet egen diskusjon for å hjelpe med mitt problem, spesielt tråden om Kongo og all researchen i forkant gjorde meg svært så søvnig. zZzzzZZ | |
Grrrrrafffff - Ikke medlem lenger | 2009-08-31 04:17 | |
![]() | I tillegg synest jeg at det er ett problem at opptil flere "pinnede" foruminnlegg er startet av personer som ikke er medlem lenger... Kanskje tilogmed ett kjempeproblem! | |
HanneH | 2009-08-31 11:01 | |
![]() | Grrrrafffff, nå har jeg endret noen, håper det hjelper på problemet ditt :) | |
Ø N | 2009-08-31 13:42 | |
![]() | Jeg må virkelig beklage at jeg støttet Trymare og Holger sin mening om at Mesterturneringen var lagt for sent på en Søndag slik at to av de aller beste ordspillerne ikke kunne delta på turneringen. I etterkant så skjønner jeg jo at ytringsfrihet og fri meningsytring er forbeholdt noe få her på Ordspill.no. Men jeg skal garantere en ting og det er at hvis det er noe som engasjerer meg i fremtiden så tar jeg meg den friheten og ytre mine meninger på nytt uavhengig av om enkelte mener at frie ytringer og ytringsfrihet er forbeholdt dem selv alene. :) | |
twiver | 2009-08-31 14:06 | |
![]() | Det er bra Ø N :) Ble litt bekymret nå, var redd du skulle slutte å skrive i forum. Vi trenger dine ytringer her ! | |