Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 341 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GlokkGlokk - Ikke medlem lenger | 2009-09-03 22:28 | |
![]() | Hvilket forum vil vi ha? Var et par medlemmer som klaget på innleggene/ seriøsiteten og ironien i en annen tråd. Hva slags forum vil vi egentlig ha? Skal alt være seriøst, humørløst, om scrabbleregler osv.? Jeg liker ironi, kverulering, ordkrig, gode vitser, ordspill, ufrivillig ord deling, pene damer, musikk, forum. Liker også å se på hvordan en tråd kan utvikle seg i forskjellige retninger alt ettersom hva folk skriver og hordan rekkefølge. Blir det for ille så har vi politiet + borgervernet til å rydde opp. Ha en fin forumkveld! | |
Holger | 2009-09-03 22:31 | |
![]() | Det finnes en egen "Seriøst"-fane. Kjipingene kan holde seg der, der og bare der. | |
Wizard | 2009-09-03 22:35 | |
![]() | Jeg liker å få seriøse svar når jeg lurer på noe jeg selv syns er viktig. Hadde virkelig tatt seg ut om man spurte læreren om hjelp på en oppgave, for å så få slengt en useriøs kommentar tatt helt utav sammenheng. I ett forsøk på å gi meg ett morsomt svar. Eller viss jeg hadde ringt ett service-kontor, og bare fått fjas tilbake som svar, og ingen fornuftig svar på det jeg faktisk lurer på, før de vrir om samtalen til å handle om isbjørner som fryser på føttene. MEN hadde jeg ringt tulletelefon til en kompis hadde jeg selvsagt håpet på ett tullete svar tilbake. Tror de aller fleste ønsker seg seriøse svar i en seriøs post. Så kan man holde de tullete kommentarene på en tullete post. | |
Holger | 2009-09-03 22:49 | |
![]() | Hvis det siktes angry-shoes' innlegg ifm pauser, kan dette knapt sies å være tatt ut av sammenheng. Og en overdrivelse fortjener en overdrivelse til svar. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-09-03 22:57 | |
![]() | Enig i siste to linjene dine, Wizard. Problemet er dog at ting som er seriøst for noen, er tullete og useriøst for andre og vice versa. Uansett er dette helt sikkert ikke hverken en skole, eller et service-kontor - det er ordspill-forumet, og her er det mange som liker tull og moro, uten at det noengang har hindret noen i å komme med seriøse spørsmål og eller svar. | |
Scrabla | 2009-09-03 23:01 | |
![]() | Selv om vi har strammet inn i forum har vi ikke ment at det ikke fortsatt kan være livlige diskusjoner her. Hvis vi er 5000 aktive spillere, tipper jeg at vi også har 5000 ulike grenser for hva som er folkeskikk og hva som er usaklig, ironi osv.. | |
liselotta | 2009-09-03 23:10 | |
![]() | Og 5000 ulike syn på humor. Ja til humor, tull og vås, ironi (og selvironi) i forum. Enkelte innlegg ang forumets skikk og bruk tipper over i det selvhøytidelige. Senk skuldrene, slapp av! Ta en forumsdebatt for det den er....... Enig med glokkglokk: blir det for ille, så har vi politi og borgervern til å rydde opp. Konfliktrådet neste? | |
dumbomann - Ikke medlem lenger | 2009-09-03 23:13 | |
![]() | glokkglokk. Selv navnet oser av ironi. | |
Wizard | 2009-09-03 23:18 | |
![]() | Litt ille når politiet må trø til kanskje? Da vet man iallefall at forumet sliter godt. | |
liselotta | 2009-09-03 23:23 | |
![]() | .....ironi er en kunst................... | |
Wizard | 2009-09-03 23:26 | |
![]() | Som de fleste her inne ikke klarer å beherske slik at missforståelser kommer som perler på ei snor. Prøv å hold dere for gode til slikt tøv dere ikke behersker. Takk. | |
sovi | 2009-09-04 00:05 | |
![]() | Det må være rom for humor, ironi mv. Jeg setter stor pris på kommentarene fra baltez, bearo, May Lene mfl. De setter ting på spissen og i perspektiv og er med på å gjøre forum verdt å lese. Det er nok av dem (inkludert meg selv) som skriver dønn seriøse og kjedelige innlegg. Uten disse andre innslagene hadde forum etter min mening blitt nokså uinteressant å følge med på. At man svarer med humor, betyr jo ikke at man ikke tar andres innspill seriøst. | |
regulus - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 00:13 | |
![]() | Når jeg leser Holgers første kommentar skal jeg likevel unngå å nevne hvor han burde holde seg. | |
mymlen | 2009-09-04 08:19 | |
![]() | Heia sovi - helt enig med deg! Det eneste som ødelegger boblende fryd over kreative innlegg er definering av folk - ekle benevninger av mennesker man antakelig ikke kjenner en gang. "Bifil schizofren" er et grelt eksempel fra siste tida. Virkelig lavmål, og ubehagelig lesing! | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 09:57 | |
![]() | Jess! Hei til humor, ironi og absurditeter, nei til ondskap, personhets og slibrigheter. | |
Kirsti | 2009-09-04 11:14 | |
![]() | Jeg vil ha forum slik jeg vil ha livet – alvor og tøys i skjønn forening. | |
Smartgirl | 2009-09-04 12:35 | |
![]() | Det er bra med ull og tøys, humor og ironi, men noen ganger kan tråder oppfattes veldig interne og innspillerne kunne vel brukt chat eller personlige meldinger. Men det er viktig at de som er nye i spillet kan stille kjedelige spørsmål og få skikkelige svar selv om det allerede finnes tråder som omhandler samme tema. God helg. | |
GlokkGlokk - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 13:55 | |
![]() | Kort og godt Kirsti. Blink blink | |
Duppedingser | 2009-09-04 15:07 | |
![]() | Jeg vil ha ett forum der graden av seriøsitet er omvendt proporsjonalt med antall bingoer lagt av kverulanter med falsk postadresse. | |