Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 840 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
margra | 2009-09-12 09:00 | |
Hva gjør man når man ikkje har verken sopp, epler eller pærer? Ka skal eg laga då? Når man i tillegg e fattig student? | ||
Rydningen | 2009-09-12 09:26 | |
Eple-, sopp- eller pæreslang? | ||
Sydsklie | 2009-09-12 09:45 | |
Det kommer vel litt an på hvor du bor og hvor fattig student du er. Har en rekke mindre gode forslag som ikke hører hjemme i dette forum. Men du er neppe så fattig at ikke REMA 1000 gjør jobben. Eller så har jo Rydningen svaret hvis du er på jakt etter de sorter. | ||
Cygnus | 2009-09-12 10:27 | |
Sopp er jo ganske så gratis da, for fattige og rike! | ||
Anagram | 2009-09-12 11:02 | |
Gå ut i skogen og plukk bær. Frys det ned og selg smoothies fra hybelen. Råvarene er gratis og i tillegg blir din fattige studenttilværelse bedret. | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2009-09-12 12:28 | |
Fattige studenter gjør ofte avtale med en restaurant/dagligvarebuti kk om å få hente mat som ikke blir brukt. | ||
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-09-12 12:38 | |
Det eneste jeg IKKE ville gjort, ville vært å lage tråd på ordspill.no om saken, men det er vel kanskje bare meg. | ||
kremfjes | 2009-09-12 15:32 | |
Smoothie med gratis råvarer? forutsetter ikke dette at hun også har en hybelku gående? | ||
blåveispiken | 2009-09-12 15:50 | |
Hybelku høres gøy og innbringende ut, men nei, hun trenger ikke melk for å lage smoothie:) | ||
margra | 2009-09-12 17:56 | |
eg like alle forslagene eg.. spsielt baltez sitt, som eg syns var veldig givande og eg e oppriktig lei meg for at eg ikkje tenkte på det før.. :-P | ||
miamaria | 2009-09-14 00:54 | |
apropos rema 1000: gå inn på folkekokkene. legg ut din beste oppskrift, helst med et artig bilde til. og simsalabim! - dette gjorde jeg. OG JEG VANT GAVEKORT PÅ 400 KRONER HOS REMA 1000! fordi min oppskrift ble valgt til "dagens oppskrift", dette ikke minst pga bildet, tipper jeg. | ||