Spillrom
Sjiraffen18
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede19
Mobilspill
Pågående9 039

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mio mio2009-09-28 08:04
Antall innlegg: 40

London
Noen som har tips om rimelig og bra hotell i London?¨
Evt. også rimelige reiser til London!
 
Martiin2009-09-28 10:37
Antall innlegg: 1

Rian Air fra Torp er billig, selv om du legger til alle avgiftene.
 
Fillifjong822009-09-28 12:19
Antall innlegg: 72

Ligger et koselig hostel i Leinster square- Mener det heter "Leinster inn"
Helt grei standard, dusj og do på gangen - liten trivelig bar, et par t-banestopp unna sentrum- God tur uansett hva du finner;)
 
AaseB2009-09-28 12:26
Antall innlegg: 8147

Vi var i London i sommar. Vurderte fleire alternativ, men endte opp med å bestille fly/hotellpakke av Norwegian Travellink. Det var det billigaste og det som virka mest tillitvekkande. Vi blei ikkje skuffa.
Expedia.no har også bra tilbud, veit eg.
Når du har peila deg ut eit hotell, så sjekk det opp på tripadvisor.com, for å sjå kva tidlegare gjester meiner om det.
Ryan Air har ruter frå Sandefjord til Standstead. Norwegian har frå Gardermoen til Gatwick (som er nærare London sentrum). Det kan ha litt å si om du bur på Østlandet.
Me fann ut at Norwegian var like billige som Ryan Air om du er litt fleksibel på reisetidspunkt i døgnet. Komforten var veldig mykje betre hos Norwegian.
God tur!
 
the_pooh2009-09-28 13:02
Antall innlegg: 28

Av hotell har jeg bodd på tre forskjellige. To av dem var helt grei standard på, og var billige. Her Majesty Hotel og Grantly Hotel. Hotellene ligger faktisk vegg i vegg. Kanskje ikke kjempesentralt da det ligger på Shepards Bush, men undergrunnen er kjapp og effektiv :)

God tur! :)
 
Anitapita2009-09-28 13:27
Antall innlegg: 163

Vi var en gjeng som bodde på Henry III i juni, grei standard for en billig penge. Jeg flyr alltid med Norwegian, som regel svært rimelig :)
 
Anitapita2009-09-28 13:28
Antall innlegg: 163

Unnskyld; Henry VIII skulle det være.. :)
 
annalou2009-09-28 13:38
Antall innlegg: 1

Mange billige og greie hotell i Bayswaterområdet. Anbefales. Fint område og aldri langt unna en u-stasjon
 
Pus_18082009-09-28 14:43
Antall innlegg: 20

Hvis du er av typen som tør å ta sjanser, så kan jeg anbefale Hotwire.com
Her får man hotellrom til sterkt reduserte priser. Før bestilling får man kun et par opplysninger om hotellet (stjerner, ca. beliggenhet og fasiliteter) men ikke selve navnet. Det er for at hotellene kan selge ut billige rom slik at de får fylt opp, uten å "skade" hotellets eksklusive rykte. Velger du et 4-stjernes hotellrom i området rund oxford street, er du så og si garantert et bra hotell.
Vi gjorde det, og havnet på et eksklusivt spansk hotell;) (de snakket selvsagt engelsk der, og det var ikke bare spanjoler der altså. En gjeng fra IKEA var der bl.a.) Det var en artig opplevelse, særlig for to relativt jordnære personer som kommer med ryggsekk, trillekoffert og prix-poser. Mens de andre gjestene (i hvert fall en av dem) kom med fulle poser fra harrods. Han bar dem heller ikke selv, det var det butleren/piccoloen som gjorde;P thihi
 
Pus_18082009-09-28 14:46
Antall innlegg: 20

...et lite tips til; hotellet burde ha treningsrom. Da er det litt mer sikkert at det er et up-to-date hotell. En del engelske hotell er ikke kjent for å være så moderne for å si det sånn...
 
thebear2009-09-28 20:12
Antall innlegg: 3

Spørs hvilke priser, men har hørt om Mandalay Picton House, en fra Burma som driver det sammen med familien. Han har bodd i Norge i mange år, da jeg spurte etter pris på engelsk, fikk jeg svar på norsk :-).
Dessverre er det mange crappy hoteller, men gå på www.tripadvisor.com, der er det mange som har lagt inn kommentarer om forskjellige hoteller.
 
ninka12009-09-30 11:35
Antall innlegg: 16

nei, jeg har bare vært der to ganger, og husker ikke hotellnavnene...:-)
 
Mio mio2009-09-30 20:02
Antall innlegg: 40

Takker for alle tips! :)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?