Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 167 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tove | 2009-10-19 09:11 | |
![]() | spillet lever sitt eget liv... Av og til så nekter spillet å ta mine instrukser...nekter å godta legg, vil ikke bytte brikker, får ikke gi min motspiller beskjed...tiden går, jeg får minus poeng, mens min motstander får legge ord, bytte brikker etc og til slutt vinner spillet fordi jeg liksom har logget av....DET er frustrerende det!!! | |
HanneH | 2009-10-19 09:21 | |
![]() | Da er du ganske enkelt blitt frakoblet, da lukker du bare hele spillrommet og går inn på nytt. Du vil da få beskjed om at du allerede er i spill og om du vil tilbake i dette spillet igjen, da svarer du ja og du fortsetter i samme spill. Dette skjer med de aller fleste noen ganger inn i mellom, den enkleste måten å sjekke om du er frakoblet på om du er litt i tvil er å prøve å skrive noe i chattefeltet i spillet, det holder med en punktum, om du ikke får skrevet noe der er du blitt frakoblet, det er ikke alltid beskjed om frakobling dukker opp, så der må man nok passe litt på selv. | |
Liddell | 2009-10-19 13:27 | |
![]() | Husk at det er viktig å stenge hele spillrommet, ikke kun spillet. Stenger du kun spillet blir det nemlig registrert som om du gir opp kampen. Er det lenge siden du har oppdatert Adobe Flash player, kan det nok være lurt å gjøre det også. | |
Læfsa | 2009-10-19 19:26 | |
![]() | jeg plages med noe av det samme.... At den nekter å "legge" (men jeg er ikke frakoblet, for jeg kan skrive på chatten, bytte bokstaver og passe... Det har også hendt at det PASSER når jeg trykke "legg", og nei, jeg trykker ikke feil... Samtidig, så blir jeg OFTE koblet fra, både spillet, og ellers..... SKIKKELIG irriterende... | |