Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 997

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ottars2008-04-30 21:58
Antall innlegg: 2

Idiot!
Er det ikke hyggelig å bli kalt. Spesiellt av motstander som åpner med BH og ens egne vokaler er særdeles begrenset. (I tillegg til at man sier "sorry" for manglende muligheter) Den etterfølgende dialogen var heller ikke av seriøs art og vil ikke bli sitert.
Skal man akseptere dette, eller bør administrator ta noen en liten titt i kortene?
 
Mooseman2008-04-30 22:04
Antall innlegg: 1596

Send gjerne en privat melding til en spillvert hvis du ønsker å gi litt mer informasjon
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-04-30 22:32
Antall innlegg: 352

Men - igjen - en motstander kan vel planlegge og legge det han vil, to konsonanter må være et like greitt valg som noe annet.
 
Blikkboks2008-04-30 22:48
Antall innlegg: 85

Men - igjen - en motstander kan vel planlegge og legge det han vil, to konsonanter må være et like greitt valg som noe annet.

Jeg tror vel kanskje det som var problemet at man ikke kunne velge, og da blir kalt idiot.

Men ikke noe forundrer meg her. Jeg måtte bytte når jeg skulle åpne ett spill i dag, og sa at jeg ikke hadde vokaler, og etter at nr. to også passet fikk beskjed av tredjepart at vi hadde åpningsangst....


Jeg sa at jeg ikke hadde vokaler, derfor ingen muligheter
 
katinka2008-04-30 23:11
Antall innlegg: 72

Til Ottars: ha papir og penn tilgjengelig slik at du kan notere deg hvem du i hvert fall IKKE vil spille med igjen. Og legg de hyggelige inn i vennelisten, så ser du om de er pålogget neste gang du har lyst til å spille. Funker som bare det! Har fått masse hyggelige spillvenner her inne. De utrivelige er heldigvis i mindretall!
 
JayBro2008-05-01 11:16
Antall innlegg: 209

Og om du opplever å bli kalt idiot eller lignende igjen, ta en skjermdump ("Print Screen"), lim inn i et Excel-dokument og mail til risogros@ordspill.no. Så tar vi kontakt med vedkommende og påser at h*n oppfører seg i fremtiden.
 
Gladstone2008-05-01 21:30
Antall innlegg: 19

Det må da kunne gå an å legge IDIOT uten at motstanderen tar det personlig??
 
Mooseman2008-05-01 22:02
Antall innlegg: 1596

Haha Gladstone ;)
 
pakk2008-05-04 03:22
Antall innlegg: 1

Eg opna med DUST i eit spel idag, og det var det siste eg såg av den motstandaren. Var ikkje meininga at han/ho skulle ta det personleg. :-)
 
arnevaag2008-05-04 03:50
Antall innlegg: 2

Jeg åpner kun med positive ord som DEILIG og SØT og PEN osv....
Kan anbefales om du vil bli sett på som en gammel gris:D
 
bbb2008-05-04 09:35
Antall innlegg: 16

Det er jo skikkelig idiotisk å reagere personlig på ord som blir lagt. Det er bare et ord som du får brukt bokstavene dine til. Ærlig talt, dette er jo bare en lek.
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-05-04 10:34
Antall innlegg: 170

det er muligens ikke det saken handler om... går ikke an å legge IDIOT når BH er alt som fins på brettet. Dette åpner jo et behov for gode skjellsord som inneholder B og H. Blodpulte sjarkhore, for eksempel :)
 
Blush2008-05-04 13:32
Antall innlegg: 2

Ha ha, er vel litt innbilsk hvis noen tar det personlig med det man skriver på brettet.
Det er jo bare et spill, et veldig artig spill. Men det er tydelig, at det er ikke alle som er like trivelig å spille mot,,, men men
Kommer til å spille her fordet!:)
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-04 15:58
Antall innlegg: 1944

Den som åpnet tråden, ble nok kalt idiot i chattfeltet.
 
ppp2008-05-04 16:09
Antall innlegg: 21

Sidebemerkning til LoboTommy (selv om det som monabeth sier ikke er poenget i denne tråden): Det går da helt fint å legge IDIOT med bare BH på brettet fra før. HI eller BI og HO den ene veien og IDIOT den andre.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-04 17:25
Antall innlegg: 1944

ppp
Poenget med tråden er det vel den som har startinlegget som har satt.
At andre vrir den til noe annet, er nå så....Gladstone tror jeg sa dette for å fleipe (det er litt typisk) :-)

ottars sier at resten av "dialogen" heller ikke var av seriøs art, og lurer på om administratorene bør se på dette.

Han nevner ikke om ord skal kunne legges i spill.

At BH blir nevnt, ser ut til å dreie seg om, at hvis du starter på en slik måte, og etterpå kaller noen idoit for å ikke kunne bygge videre, ikke er bra.
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-04 23:33
Antall innlegg: 640

Bryr meg ikke om å bli kalt idiot, anser det bare som konstatering av fakta ;)
 
Bagdad2008-05-05 19:25
Antall innlegg: 28

Jeg elsker tråder som sklir ut!
Har akkurat poppet meg popkorn og satt meg til i denne.

Bannord på B og H finner man vel lett?
Anyone?
 
Kraxmaskin2008-05-15 23:01
Antall innlegg: 82

Bitch og Hæstkuk (bingo) skulle jo gi bra poeng. Må snarest inn i ordlista. Ellers kan du jo prøve med Bleikfis og Heks, de står i lista.
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-01-25 16:49
Antall innlegg: 1398

Ønske oppfylt Kraxmaskin! Den nye oppdateringa av orboka har blant annet medført at både Bitch og Hæstkuk har kommet inn i varmen! Så her er det førstemann til mølla med skjellsord!
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?