Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 936

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
touran - Ikke medlem lenger2008-05-03 22:35
Antall innlegg: 43

.........HAR KOPLET FRA
I kveld har jeg truffet på 3 spillere som kopler fra og ikke kopler til igjen. Kan vi få svartelistet slike...........
unnskyld uttrykket, møkkaspillere....? Jeg blir ørlite irritert og regner med at det sitgter noen meningsfeller der ute. Utblåsning slutt. Ha en fin kveld.
 
Kaelvata2008-05-03 22:42
Antall innlegg: 4

Hvorfor skal man svarteliste slike...........?

Jeg sitter selv på en ustabil PC til tider.
Der alt låser seg, da er kun restart som gjelder. Skal jeg svartelistes? For at min arbeidsgiver ikke har en maskin som holder gjennom et spill?
Desverre kan man være uheldig at det er noen som spekulerer i dette. Men det er bare å sjekke ut om spilleren har mange brudd før du spiller med denne, så slipper du kanskje unna de fleste.

Lykke til med fremtidige med/motspillere!
 
HanneH2008-05-03 22:48
Antall innlegg: 2289

Det at man blir koblet fra skjer veldig ofte med meg også. Dette er ikke noe man gjør frivillig som regel. Jeg har trådløst internett det kan muligens være en grunn, ikke vet jeg, De fleste ganger har jeg klart og kommet meg på igjen inne de 5 minuttene har gått, men noen ganger er spillrommet så fullt at man har problemer med å komme inn igjen også.

Da synes jeg straks det er verre med de som rett og slett gir opp hele spillet og kobler fra på den måten, noen går også fra spillet uten at de kobler fra slik at man sitter og spiller mot seg selv. Da blir jeg også litt opptrekt enkelte ganger. Men spiller selv videre da jeg vet at det går oppover med min ranking i de tilfellene.

Ha en fin kveld!
 
Bagdad2008-05-03 23:10
Antall innlegg: 28

Ikke svartelist meg!

Jeg bare tok med meg laptopen for å sitte og spille i senga. Glemte helt at strømforsyningen ikke varer evig når ledningen er ute...

I dag rakk jeg å skru på pc'en igjen.
Sist gang rakk jeg det akkurat ikk.

Nei - gjør som ordningen er nå:
Rapporter til administrator, så kan de følge med litt.
Sofaspillere som meg og folk med ustabil linje bør ikke kastes ut.
Vi vil nemlig mest av alt være her!
 
Xixixi2008-05-03 23:11
Antall innlegg: 5

Min PC virker bra overalt ellers. Her kommer det stadig at jeg er koblet fra. De ber meg koble opp til spillrommet på nytt, men alt står til jeg kobler fra. Hva gjør jeg galt?
 
bro2008-05-03 23:18
Antall innlegg: 5

Jeg blir ofte frakoblet, helt ufrivillig - og prøver febrilsk å komme PÅ igjen. Som oftest mister jeg ikke så mye tid, men - nervøs og ukonsentrert blir man.
 
olapaloma2008-05-03 23:23
Antall innlegg: 115

dei gongen eg er vorten kobla i frå har eg problem å koma inn att.
 
Roman2008-05-03 23:34
Antall innlegg: 8

Frakobling er sjelden frivillig, tror jeg. Jeg ble koblet fra i går, fordi Canal Digital er en ustabil nettleverandør. Og det er virkelig ikke min skyld. Det er noe helt annet når folk gir opp et spill.
 
petra2008-05-03 23:39
Antall innlegg: 89

Jeg også ble koblet fra i går pga Canal Digital midt i ett spill. Tok lang tid før jeg var på nett igjen også. Vanligvis så rekekr en å komme seg inn igjen, men jeg tror nok sjelden (om noensinne) noen lar være å koble på igjen med vilje.
 
Mokkika2008-05-03 23:39
Antall innlegg: 1

HElt enig med de fleste her... Til tider er nettet veldig ustabilt her og, og blir brutt midt inne i et spill, og det er irriterende for oss på den andre siden og... Det er sikkert noen få som gjør dette med vilje, MEN vær så snill....ikke ta alle "under en kam"!!
Kommer som regel tilbake innen 5 min, men dessverre er det noen ganger det ikke går....
 
touran - Ikke medlem lenger2008-05-04 10:39
Antall innlegg: 43

Kritikken går selvfølgelig ikke på de som har ustabilt nett., Visste ikke at dette var et så stort problem som det tydeligvis er. Da dtår vi igjen med de som bare forlater spillet.............fy til dem.....og god helg til alle
 
Gizma - Ikke medlem lenger2008-05-04 11:08
Antall innlegg: 22

Hei
Problemet mitt er ikke dem som av forskjellige årsaker blir koblert fra, men dem som plutselig slutter å spille uten at de kobler fra. Har opplevd at jeg spilte 20 min alene selv om ingen hadde koblet fra eller ga beskjed om at man hadde fått tlf eller noe.....
 
Blikkboks2008-05-04 11:51
Antall innlegg: 85

Jeg har aldri problemer med nettet mitt, og har den høyeste hastighet på bredbåndet som canal digital har. Allikevel, her inne hender det en skjelden gang at jeg får beskjed om at jeg er koblet fra, utrolig irrierende, og flaut om folk tror jeg gjør det med viten og vilje. Så når det skjer motspiller, så tror jeg ikke di heller gjør det med vilje, nei. Jeg tror det er en svakhet på denne siden, i og med at det skjer så mange her. Jeg har aldri utstabil linje andre steder.

Ha en flott søndag.
 
vilbringebær2008-05-04 15:15
Antall innlegg: 14

Det har hendt jeg har fått beskjed om at jeg har koblet fra... sånn helt ut i det blå! Hallo? Er det min feil? Skal jeg svartelistes? Det hender også at jeg kobles fra selv om all annen internett-tilgang jeg har er stabilt som bare det! Da må det være Ordspill sin feil at det skjer.

Nei du som startet denne tråden, tenk over at folk kanskje ikke gjør det av fri vilje!!
 
RachelB2008-05-04 16:08
Antall innlegg: 11

det hender at jeg blir koblet fra, og i går skjedde det to ganger.Klarte ikke å komme meg inn igjen, og det var irriterende for meg selv, og garantert for motparten.Jeg vil ikke ha en høy score på avbruttstatistikken.
 
malinche2008-05-04 19:40
Antall innlegg: 18

jeg ble også frakobler og ikke helt forstår hva som skjedde....
 
Mooseman2008-05-04 20:28
Antall innlegg: 1596

Ingen har blitt svartelistet pga frakobling
 
tantep2008-05-04 21:00
Antall innlegg: 1

uff jeg ble plaget, kom meg ikke inn igjen
 
hompus2008-05-05 16:49
Antall innlegg: 3

trodde det var jeg som trykte på en knapp på siden av musa,nå holdes hånda krampaktig unna sidekantene,og etter det har jeg ikke hatt flere brudd
 
rotsen2008-05-05 19:46
Antall innlegg: 34

jeg ble frakoblet inatt. jeg så mange meldinger at det skjedde med flere. hvorfor skal jeg bli svartelistet for det? det er ikke mein feil. forstår du hva du sier du som klager på dette?
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?