Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 823

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Heidio2010-01-17 19:29
Antall innlegg: 2

Starter spill men vil ikke spille
Jeg er forholdsvis ny her, og har en ranking på litt under 500. Jeg opplever ofte at når jeg går inn på et spill noen andre har lagt, så kaster de meg enten ut igjen eller så starter de aldri spillet.
Er grunnen at jeg har så lav ranking at det ikke er interessant å spille mot meg?
Ser dere er opptatt av at man skal gratulere ved bingo, si hei og takke for spillet. Men det å nekte folk å delta på åpne spill man har laget er jo ikke fair play....
 
Alfa932010-01-17 19:36
Antall innlegg: 7771

Alle har lov til å velge selv hvem de ønsker å spille mot. De som åpner spill skal ha samme rett til å ikke ta imot en spiller, som du har til å ikke gå inn i et spill.

Et tips er å gå inn i spill med folk som har omtrent lik ranking som deg. Erfaringsmessig er også det de mest spennende spillene :)
Eventuelt kan du åpne et spill selv.

Til slutt vil jeg si velkommen hit til oss på Ordspill!
 
sopprøyk - Ikke medlem lenger2010-01-17 19:36
Antall innlegg: 1

Tja, mener det er litt sterkt å si at det ikke er fair play, man kan vel spille med de man har lyst til å spille mot, avhengig av ranking eller ikke.
Det er nok mange på topp 100 lista som ikke vil foretrekke å ikke spille med en person med ranking under 1000, og vil kaste deg ut, men da er det vel bare å lage ett eget spill?
 
Heidio2010-01-17 20:48
Antall innlegg: 2

Jeg har ofte laget spill selv, men opplever da at svært få går inn på de spillene. Selv om jeg har lav ranking trenger jo ikke det bety at jeg er en dårlig spiller, man må jo ha en del spill på baken for å få opp rankinga.
 
Alfa932010-01-17 20:50
Antall innlegg: 7771

Som sagt; vil anbefale å gå inn i spill med spillere som har omtrent samme ranking som deg. Det er de som blir de mest spennende og interessante spillene, og det er mindre sannsynlig at folk da vil nekte deg :)
 
Wibef - Ikke medlem lenger2010-01-17 23:59
Antall innlegg: 39

Det er sånn at vi alle er redd for å miste ranking og vil vinne. Spiller man mot en lavt ranka spiller må man slå dem med veldig mange poeng for å ikke miste ranking selv. Derfor blir du lempa på rævva ut av et spill!
 
miamaria2010-01-18 00:12
Antall innlegg: 1002

dersom du åpner et uranket spill vil du muligens lettere få noen å spille med.
ellers er det jo en kjent sak her at folk i din situasjon ikke så sjelden velger å lage en ny profil, med et nytt kallenavn.
"da går alt så meget bedre!"
lykke til!
 
HanneH2010-01-18 00:39
Antall innlegg: 2290

Tror nok de fleste som lager seg nye profiler her inne er blant de med høy rank, ikke blant de som er under 1000. Men det er jo mulig jeg tar feil der da, noen statistikk har vi vel ikke på det. Så det er jo mulig det er likt begge veier :)
 
tombola2010-01-18 00:58
Antall innlegg: 232

Det går fint an å spille uranket.
Kanskje burde man gjøre det de første 20-30 gangene for å slippe å skrape rankingbunnen?

Selv har jeg en god stund i avslappet modus spilt uranket spill. Det er behagelig, men skulle alle gjøre det, mister man informasjon om spillestyrke - en ulempe om man mener at like barn leker best. :)
 
død postmann - Ikke medlem lenger2010-01-18 07:43
Antall innlegg: 73

heisan. heidio. jeg kan spille mot deg noen urankete kamper. du virker som en søt og grei jente.
 
kroko2010-01-18 10:41
Antall innlegg: 42

Jeg spiller stort sett mot alle - høy-lav-lik rating, for ærlig talt, det er da bare et spill! Allikevel synes jeg det er kjedelig og oppdage at den "nye" spilleren, er en "gammel" traver, som nok hadde en mye høyere ranking i sitt tidligere spilleliv enn meg.. Det er litt demotiverende og meningsløst. Mister lysten på å spille mot alle - det til tross for at jeg ikke er spesielt opptatt av rangeringen..
 
budbundy2010-01-19 14:54
Antall innlegg: 47

det er mange ordspill-snobber her som tror de er for gode for oss vanlige spillere. mange som har en ranking som så vidt har tippet 2000, og har opphøyet seg selv til en annen verden
 
Torill2010-01-19 19:54
Antall innlegg: 3658

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - det er mange med lav ranking som ikke vil spille mot meg! Er det også snobberi budbundy? Eller hva er forklaringen? Er det ikke bare så enkelt som at noen helst vil spille mot andre på sitt nivå og at andre ikke bryr seg noe om det?
 
kness - Ikke medlem lenger2010-01-19 20:27
Antall innlegg: 1134

Tror faktisk det kan være så enkelt, Torill!
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-01-19 20:47
Antall innlegg: 1398

Kunne ikke vært mer enig, budbundy.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?