Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 823

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
- Juhu - Ikke medlem lenger2010-02-09 19:06
Antall innlegg: 9

Juhu
Gjør som jeg ser mange andre har gjort før meg og lager en biprofil. Grunnen er at jeg ønsker å spille mer krevende spill med min egentlig profil, mens jeg oppretter denne for å jage rank. Slik kan jeg både utvikle meg, og ha en rankjagende profil, juhu! Noen syns kanskje det er dårlig gjort, og det har de muligens rett i. Det er derfor jeg velger å si ifra! Det er heller ikke påbudt å spille med meg :) Selvom jeg da blir VeldiGlad.

Kommer til å spille turneringer og slikt med min første profil.

Hilsen VeldiGlad =)
 
død postmann - Ikke medlem lenger2010-02-09 19:12
Antall innlegg: 73

d e vel ingen som har laget en biprofil.
 
martin84 - Ikke medlem lenger2010-02-09 19:34
Antall innlegg: 580

Det går bra hittil ser jeg, VG ;).
 
Kirsti2010-02-09 19:36
Antall innlegg: 1946

Er det noen motsetning mellom å spille krevende spill og å jage rank? Og kan man ikke utvikle seg, spille krevende spill og jage rank under ett og samme navn? Vi er ganske mange som klarer det ...
 
- Juhu - Ikke medlem lenger2010-02-09 19:42
Antall innlegg: 9

Det går rimelig greit Martin, takk :)

Ja, Kirsti, det er en motsetning slik jeg opplever det. Krevende spill er å spille mot folk som er veldig gode, folk som har en spillestil som du syns er krevende osv, og det er uavhengig av rank. F.eks er det ikke rankingmessig lurt av meg å spille mot kness eller edro på standard brett, selvom det er gøy! Og ikke rankingmessig lurt av meg å utfordre Martin på spesial..

Når jeg jager rank er det best for meg å spille tilfeldig, panikk. Derfor gjør jeg det med denne profilen. Svar godt nok?
 
Torill2010-02-09 19:55
Antall innlegg: 3658

- Juhu det du gjør er jo helt lov. Men - konsekvensen er at du (i en av profilene dine) fremstår enn bedre enn du er. Når du er så god som du er, skulle ikke det være nødvendig!
 
ave - Administrator2010-02-09 20:00
Antall innlegg: 4986

Nei, det fikk jeg smertelig erfare....

men hva skal du med de to profilene som kommer til å ligge på ca. samme nivå når du får spilt juhu varm?

Tror ikke jeg skjønner det.....
 
Kirsti2010-02-09 20:01
Antall innlegg: 1946

Svaret ditt forteller meg i alle fall at du tar rank svært alvorlig. Så alvorlig at du ikke er villig til å risikere den høye ranken din ved å spille det du beskriver som krevende spill. Slik mange ikke er villige til å risikere ranken sin ved å spille mot folk som er mye lavere ranket enn de selv er.

Spør du meg, er det lite imponerende å ha og opprettholde høy ranking på denne måten. Det som er imponerende, er å klare å holde seg høyt oppe på lista samtidig som man faktisk setter ranken sin på spill ved å møte krevende motstandere og ved å spille mot folk man faktisk er nødt til å knuse for ikke å tape ranking.
 
- Juhu - Ikke medlem lenger2010-02-09 20:06
Antall innlegg: 9

Helt enig Torill!
Jeg bare liker å ha konkurranse med meg selv :)
Rank viser ikke nøyaktig hvor god du er i ordspill, men det viser hvor god du er til å skaffe rank ;)
 
rbm2010-02-09 20:06
Antall innlegg: 859

Syns det er flott at du forteller dette ..uansett!! Så er vi advart ..hehe :-)
 
- Juhu - Ikke medlem lenger2010-02-09 20:09
Antall innlegg: 9

Vel, Kirsti, slik må man jo spille uansett. Spiller med de fleste selv da jeg jagde rank før, den største forskjellen er formatet. Poenget er at jeg syns spillestilene rankingbesatt og ikke rankingbesatt er morsomme begge to.

Ave, jeg håper juhu kan nå høyere en min andre profil :) Regjerer ikke akkurat pallen med min andre profil lenger.
 
- Juhu - Ikke medlem lenger2010-02-09 20:10
Antall innlegg: 9

Takk rbm=)
 
Kirsti2010-02-09 20:27
Antall innlegg: 1946

MÅ man det, - Juhu/VeldiGlad?

For all del, det er lov å ha flere profiler, selv om mange av oss skulle ønske det ikke var det ... Jeg synes for eksempel det er synd at topplisten ikke viser hvem som er de 100 beste spillerne, fordi flere personer ligger der under flere navn.

Og uansett hvordan man vrir og vender på det, og uansett hva man kaller seg - det er og blir den samme personen som spiller.
 
AaseB2010-02-09 20:41
Antall innlegg: 8147

Eg får assosiasjonar til filmen "Young Guns" av det nye nicket ditt, VeldigGlad.
"Juhu - I'll make you famous".

*skjelve*
 
kness - Ikke medlem lenger2010-02-09 20:53
Antall innlegg: 1134

Jeg synes også det blir litt sært, VG.

Hva er morsomt med å være øverst på pallen når man vet at man har valgt format og motspillere utelukkende med tanke på øke ranken? Det blir jo nesten som å vinne en turnering ved hjelp av et dataprogram som finner ordene for deg! Forskjellen er vel at du er åpen om det, og at du holder deg innenfor regelverket...
 
- Juhu - Ikke medlem lenger2010-02-09 20:58
Antall innlegg: 9

Med mindre noen har programert et dataprogram i hode på meg så er det fremdeles jeg som spiller, hehe :) Kan ikke svare for annet enn at JEG syns det er moro å se hvor høy rank jeg kan nå, og strebe etter det. Jeg syns OGSÅ det er gøy å drite i rank og spille spill for å bli en bedre ordspiller. Derfor har jeg gjort det sånn. Helt greit at folk ikke syns det er helt greit. Fint dere er ærlige :)
 
Scrabla2010-02-09 21:00
Antall innlegg: 2275

Kom til å tenke på et annet nettsted for spill. Der kunne man også samle poeng og legge inn venner. Jeg hoppet over den vennedelen på det nettstedet, og vips! så ble jeg nr. 1 blant mine venner :)
 
Torill2010-02-09 21:14
Antall innlegg: 3658

- Juhu, du liker å konkurrere med deg selv, men rankingen er ment å vise hvor god man er i forhold til andre spillere.
 
Glory2010-02-09 21:25
Antall innlegg: 386

Ja, vi er jo alle forskjellige, og ingen regler blir brutt på denne måten, men JEG skjønner virkelig ikke vitsen med å ha mer enn én profil. Synes det blir litt uredelig selv om du er åpen om det.
 
Oheidia2010-02-09 21:27
Antall innlegg: 175

Håper du er like glad som JUHU som Veldig Glad. Jeg synes det blir vanskelig å holde oversikten hvis de fleste har to profiler her inne men synes det er realt og ok at du er åpen om det.

 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?