Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående9 035

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
miamaria2010-03-08 08:02
Antall innlegg: 1002

god kvinnedag, alle medsøstre!
dette er en tråd kun for KVINNER.
hvilke tanker gjør du deg på en 8. mars - om KVINNEDAGEN?
 
ajnor2010-03-08 10:09
Antall innlegg: 958

8. mars må fremdeles markeres! Noe av det viktigste må være å få hevet lønna i typiske kvinneyrker opp på normalnivå og samtidig unngå at lønningene i de typiske mannsyrkene siger ifra igjen. Likt lønn for likt arbeid og verdsetting av utdannelse! Det er dessverre slik at kvinner pr i dag tjener ca 85 % av hva en mann gjør. Idiotisk! Likestillingskampen er langt fra over! Vi har kommet et stykke på vei her i Norge, men det er mange lands kvinner som trenger støtte og hjelp.
 
gemini - Ikke medlem lenger2010-03-08 10:13
Antall innlegg: 814

Dette er en fin dag for oss. For meg er kvinnedagen min datters bursdag og gubben stiller opp med en god middag noe han gjør ellers også.
Det som ville vært ønskelig var at alle kvinner i hele verden skulle ha et meningsfylt liv uten undertrykkelse.
 
kattibuskan2010-03-08 10:17
Antall innlegg: 76

Nå er jeg spent! Gratulerer med dagen jenter!
 
BeeJay2010-03-08 10:27
Antall innlegg: 914

Enig med ajnor. Det er langt fram til full likestilling, både her til lands og i resten av verden. Veldig langt. Dessverre er det veldig mange - blant kvinner spesielt de blant de unge - som tror at likestillingen er i boks. HAH!
 
gåsemor2010-03-08 10:55
Antall innlegg: 8

Jeg venter på større anerkjennelse av det unikt kvinnelige. Det er ikke feil å være kvinne.
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-03-08 10:58
Antall innlegg: 1398

Stå på kjære medsøstre! Idag skal vi feire! Finn fram rødstrømpene, og pass på å legge igjen alt du måtte ha av intelligens og logisk sans hjemme.

Kvinnedagen er for meg årets høydepunkt, uten tvil. Idag skal vi sende et par harde slag over til mannepakket jenter! Tenk hvilken deilig verden vi ville hatt hvis alle var kvinner...hvis kvinner styrte alt....og hvis sminke var forbudt. Hallelujah!

Ned med alt! Opp med ubarberte legger! Hurra, hurra, hurra.
 
Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-08 11:15
Antall innlegg: 30

Gratulerer med dagen alle medsøstre! En spesiell hilsen til søster Baltez som nok en gang treffer blink med sine enkle,logiske slutninger:Rødstrømper har hverken intelligens eller logisk sans- og sist men ikke minst:Kampsakene er forbud mot sminke og nei til barbering av legger.Hurra! Endelig har noen fatta poenget.
 
Bongo2010-03-08 11:19
Antall innlegg: 47

Snedig at en tråd som omhandler "krav om likestilling" ekskluderer 50% av befolkningen.
 
gåsemor2010-03-08 11:20
Antall innlegg: 8

Søster Baltez kaller seg Espen i profilen sin. Men betegner seg som kvinne. Nesten rart ikke etternavnet da var et som begynner på Ben- og ender på -stad.
 
therese1232010-03-08 12:30
Antall innlegg: 19

enig med Ajnor men synes kvinnedagen er kvinnediskriminerende i seg selv. en dag til kvinnen, 364 til mannen. dagen blir i tillegg betegnet som rødstrømpe-dagen , en på mange måter nedsettende betegnelse. synes kampen skal foregå de resterende 364 dagene og 8.mars bør heller være en hyllest til kvinnen og hennes vesen og mindre en kampdag. la mennene også få sin dag,mannsdagen - vi tror da på likestilling? Å ja jeg er kvinne i svangerskapspermisjon med amming og omsorg for baby slik naturen har gitt meg mulighet til.

Føler meg ikke diskriminert.
 
mymlen2010-03-08 14:59
Antall innlegg: 701

Spiller ingen rolle om Baltez(a) kaller seg Espen vel. Det er absolutt på vei mot likestilling når man ikke lenger kan lese kjønn ut av navn.
Langt viktigere er det at h..n tydeligvis er veldig opptatt av å få sminke seg og barbere leggene sine..?
 
Torill2010-03-08 15:02
Antall innlegg: 3658

Gratulerer med dagen alle damer, og alle menn som liker og respekterer oss!
 
bris12010-03-08 16:13
Antall innlegg: 2594

Gratulerer med dagen til alle oss kvinner!
Gåsemor, hvem skal gi anerkjennelsen? Forhåpentligvis venter du ikke på at menn skal gi den. I såfall innebærer det at de har makt over oss, ikke sant?
 
USA - Ikke medlem lenger2010-03-08 16:23
Antall innlegg: 1252

tusenvis av islamske kvinner undertrykkes i dagens norske samfunn pga negativ tradisjonell islamsk praktisering, myndighetenes ettergivenhet er en skandale.

i noen avkroker av landet finnes sikkert tilsvarende i kristne miljøer , der utvalgte bibelord hentes frem for å undertrykke hunkjønnet,

ja til et fritt samfunn, nei til feminisme som begrenser menns personlige sunne frihet


 
bearo2010-03-08 16:33
Antall innlegg: 888

Tusenvis? Ikkje imponerande tall.

Forstår eg denne tråden rett har ein 2.4 millionar kvinner som undertrykkast i dagens norske samfunn pga negativ tradisjonell praktisering.
 
ieu2010-03-08 16:37
Antall innlegg: 60

GRATULERER MED DAGEN TIL ALLE SOM VIL FEIRE ; BÅDE KVINNER OG MENN, -KVITE SVARTE GULE BRUNE , RAUDE, m.m.
Er så kry idag fordi eg er med i eit felleskap som har fått kvinneprisen i kommuna vår!!
Er du interessert , så er adr: krukkehuset.blogspot.com
 
Sydsklie2010-03-08 16:52
Antall innlegg: 703

Torill: Tror alle menn enten liker (i hvertfall med visse deler av kroppen,....) eller respekterer kvinner.

Gratulerer til alle kvinner som kjemper for deres rettigheter. STÅ PÅ!

Hjertelig hilsen en mann som virkelig respekterer KVINNEN

PS. Unskyld til trådstarter siden jeg brøt at denne tråden kun er for kvinner. Men jeg får forsvare meg med at det er kvinnen i meg som taler.
 
Tredis - Ikke medlem lenger2010-03-08 18:49
Antall innlegg: 45

Gratulerer med dagen.
Kvinnedagen er ikke for at vi skal bli lik mannen, men bli behandlet likt for likt arbeid. har ingenting med at vil være menn!!!
 
rbm2010-03-08 18:57
Antall innlegg: 859

Må ta den her også selv om jeg skrev det i chatten,,SCIENTISTS HAVE FINALLY DISCOVERED WHAT IS WRONG WITH THE MALE BRAIN; ON THE LEFT SIDE THERE IS NOTHING RIGHT...AND ON THE RIGHT SIDE THERE IS NOTHING LEFT..!!
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?