Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående9 036

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
søtestian2010-03-12 15:08
Antall innlegg: 128

Preg av kjøttmarked?
Søte Stian blir ofte spurt:

"Stian, søte, du spiller som en drøm, men hvorfor har du ikke et bilde av deg selv på nettstedet - hvis du er så søt, lizzom?"

Og vet du hva? Det er alltid damer i en viss alder som spør om dette.

Jeg forklarer høflig - men bestemt - at jeg ikke er her for å bli sjekket opp - siden jeg er egentlig en enkel fyr med svært få behov i den retningen.

Bærer ordspill.no preg av kjøttmarked? Eller er det bare jeg?

Av og til blir jeg til og med spurt PÅ EN SØNDAG om jeg har et bilde - og det synes jeg er rett og slett uanstendig.

Jeg har ikke rapportert inn disse amorøse tilnærmingene til parkeringsvaktene (spillevertene) fordi jeg frykter at de kan bli villedet av dem inn i udåd.
 
mjohank2010-03-12 16:46
Antall innlegg: 4

Så dine behov er altså mer i den ANDRE retningen?

Ikke at det gjør noe, altså. For det gjør det nemlig ikke. Men siden du nå først presiserer hvilken retning du ihvertfall IKKE går, så blir man fort automatisk tilbøyelig til å sannsynlighetsberegne seg frem til hvilken retning du faktisk går. Som igjen, er helt ok.

Når vi først er inne på retninger og sånn, så kan man jo også driste seg til å mene at nicket ditt, for noen ihvertfall, kan oppfattes som litt "den andre retningen". For noen altså....men det er HELT greit.

Og hvor mange fra den ene retningen er det som skriver "lizzom"? Det er ikke mange. Det er mer en "fra den andre siden" type ting å skrive. Syns jeg da. Men det er helt greit, altså


:)
 
Villemo2010-03-12 16:50
Antall innlegg: 3

jøss
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-03-12 16:57
Antall innlegg: 1398

So, what to do if you are Homosexual?:

1- Do not get impatient, trust in the Lord... always, always, trust in God, in Jesus (Ecc.38:8).

2- Pray to the Lord, and He shall heal you!... that's a great promise!... and the first prayer should be of thanks-giving, giving thanks for your problem of homosexuality!... because we have to give thanks to God for every thing and in all circumstances (Eph.5:20, 1Thes.5:16-18). (Ecc.38:8).
In this promise, "He shall heal you", does not mention the time nor the way: He may heal you today, or in 5 years?... but He will heal you!... and it does not mention it is going to be with a miracle, that will be great, but the extra-ordinary, the ordinary way is that Jesus will use other people to help you... that's the usual way, He always used Abraham, Moses, Davis, Peter, Paul... you... me... praise the Lord!.

3- Call the elders of the Church, and let them pray over you, and anoint you with oil in the name of the Lord...and the prayer of faith will make you well, and will rise you up!... that's a big promise of Jam.5:15, alleluia!

4- Make a good Confession of Sins: "Turn away from sin and order thy hands aright, and cleanse thy heart from all offence." (Ecc.38:10)... "Therefore confess your sins to each other and pray for each other so that you may be healed." (Jam.5:16)...
Confess all your sins, but most specially the sins of rancor, resentment, hatred, grudge... because if we don't forgive others, we can't even pray the Our Father where we ask God to forgive us the way we forgive others (Mat.6:12-15).
And every time you commit a sin of homosexuality, Confess it!... 20 times?... 20 million times!... don't you ever be ashamed to Confess your sin... Trust in Jesus, he is always waiting for you!.

5- Offer the Holy Mass, "Give a sweet sacrifice, and a memorial of fine flour, and make a fat offering" (Ecc.38:11)... the only memorial we have in Christianity is the Holy Mass, to offer the Father the Lamb of God, Jesus crucified and risen, praise the Lord!.

6- Get in touch with someone that may help you, specially in your church... most of the times the problem will not be solved by a miracle, rather it will be healed by God, but using the good care and compassion of some other person...
... but always, always, trust in God... God is omnipotent, and thus has the power to change a person's sexual orientation, God has promised to answer the sincere prayers of a believer... you can do it with Jesus Christ!, praise the Lord!.



 
rbm2010-03-12 17:05
Antall innlegg: 859

Himmel og hav som disse trådene sporer av..er det ingen som kan ta noe på italiensk eller catalansk..så vi er sikre på at den opprinnelige tråden blir fullstendig pulverisert??? lol.........
 
Marten2010-03-12 17:06
Antall innlegg: 46

Hva? Er det et kjøttmarked her inne? Jeg er herved støtt og tar det svært personlig at det er en total mangel på slibrige tilnærmelser på denne kanten. Nå fjerner jeg det tydeligvis ulekre bildet mitt og håper dette skaper en mystikk som gjør meg mer attraktiv for ukjente mørkemenn.
 
Kontrlsjefen - Ikke medlem lenger2010-03-12 17:29
Antall innlegg: 9

Synes ikke du ser så halvgæren ut, Marten.
 
bestemormor2010-03-12 17:32
Antall innlegg: 66

Ja, jeg har ikke problemer med fraværet av sjekkere- for jeg er veldig godt gift... Det er kanskje derfor jeg ikke uvilkårlig assosierer portrettene av mine medspillere med hverken eget eller andres seksualliv- uansett retning? Jeg ser bare hyggelige fjes, jeg.
 
mymlen2010-03-12 17:44
Antall innlegg: 701

Ukjente mørkemenn - eller ukjente, mørke menn Marten..?
Og Baltez, Baltez - hvor tar du predikantstøyet fra? Billy Graham?
 
Kontrlsjefen - Ikke medlem lenger2010-03-12 18:02
Antall innlegg: 9

Mørk? Jeg er blond som en ballerina.
 
innocenta2010-03-12 18:17
Antall innlegg: 186

Må du utlevere mine innerste fantasier på denne måte, Søte Stian? :(
 
akric2010-03-12 18:41
Antall innlegg: 455

Tror ikke det hjelper å fjerne bildet, Marten. Selv er jeg mystisk anonym, uten at det har ført til tilnærmelser overhodet - skuffende nok. Søte Stian må ha en magnetisk tiltrekning vi andre bare kan drømme om, bilde eller ei!
 
medea - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:29
Antall innlegg: 73

Tja... Vet om noen som meldte seg ut av Ordspill på grunn av uønskede henvendelser.
 
bearo2010-03-13 00:45
Antall innlegg: 888

Hei akric.
 
bonaventura2010-03-13 02:22
Antall innlegg: 3

Jeg ble mest overrasket over "du spiller som en drøm"-delen. Men la det ikke gå inn på deg.
 
Torill2010-03-13 10:51
Antall innlegg: 3658

Søtestian, jeg trodde også at dette var et kjøttmarked. Men det finnes håp.

Før jeg la ut bilde fikk jeg også en strøm av tilnærmelser, fra både kvinner og menn i passende og upassende alder. Kanskje fordi jeg spiller som en drøm jeg også. Eller jeg klarte å skape en illusjon om at jeg er søt. Etter at jeg la ut bildet ble det brått slutt. Du kan jo prøve og se om det hjelper....
 
mymlen2010-03-13 11:26
Antall innlegg: 701

Ha ha - jeg har bare fått èn tilnærmelse gjennom to år, jeg (og til min skrekk bodde han i nabolaget mitt..)
Men så spiller jeg heller ikke som en drøm, da. Mer marerittaktig, tipper jeg
 
søtestian2010-03-13 14:28
Antall innlegg: 128

Siden i går er det kommet veldig mange henvendelser til Søte Stian. Han blir bedt om å opprette en slags "kjærlighetsspalte" hvor han kan svare på spørsmål relatert til:

"spiller jeg scrabble for å glemme kjærlighetssorgen?"
"hvordan vet jeg at han er den rette gjennom de ordene han legger på brettet?"
"han fikk bingo men drog sin vei"
"han brukte opp alle trippelord-rutene før vi hadde blitt ordentlig kjent"
"han takket aldri for spillet selv om jeg gav alt"

I går fikk jeg bingoen "testikler" (det var en "r" alt på brettet) og ble etterpå spurt om jeg var singel! Uff og uff - kjøttmarked? Dette er nesten et bordell, spør du meg. Skjerpings, folkens!

 
akric2010-03-13 16:33
Antall innlegg: 455

Tusen takk for tilnærmelsen, bearo! Føler meg mye bedre nå!
 
sarita2010-03-13 16:47
Antall innlegg: 104

LOL, søtestian
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?