Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 728

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 17:41
Antall innlegg: 95

Våkn opp - sjekk fakta - eller bli sjokkert...
En stund siden jeg har startet noen tråd her, men jeg bare må gjøre dere oppmerksomme på hva som hender...

I stedet for å spille har jeg fulgt med på hva som skjer i verden og universet - og det er mye...

Jeg poster ikke dette for å skremme - men for å forberede.

Over hele verden ses nå forandringer som ikke er normale: Gigantiske jordskjelv, snøstormer, oversvømmelser...osv.

Her kan man følge med på sånt: hisz.rsoe.hu/alertma...p; lang=eng

I massemedia får vi kun vite en brøkdel av sannhet - derfor er det veldig ok å kunne dele info på sider som f.eks. denne: www.godlikeproductio...om /forum1/

I tillegg er det faktisk informasjon fra "der ute" - dette er bare en ressurs:
www.galacticchanneli...in dex.html

Slå av tv'en ei stund - ta deg tid til å lese og lære...for denne infoen vil du få bruk for....

 
Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 18:35
Antall innlegg: 30

Nå har jeg ikke hatt tv på i hele dag,Helhet1,og jeg har sjekka de nettstedene du henviser til...og er stadig like forvirra...Hva er det du sikter til? Økende grad av naturkataskofer?Hvem er de "der ute"? Hvilken sannhet er det massemedia sitter på som vi vanlig dødelige ikke får ta del i? Skulle gjerne blitt opplyst...
 
SuperA2010-03-12 18:45
Antall innlegg: 5

Hehehehe :-) elsker sånne ting!! Husker for noen år siden jeg fulgte med på nettsida til en fyr i Trondheim som var overbevist om at polene skulle bytte plass. Ikke de magnetiske (noe som skjer en gang i blant), men de fysiske :-) tror han hadde bygd seg et polflyttingssikkert bomberom i skauen.

Gøy, men ikke bruk alle sparepengene på aluminiumshatt og krystaller ;-)
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 18:53
Antall innlegg: 95

Harpo: Du må lese...jeg kan ikke gjengi alt.
Men vi er inne i en fase som vil forandre det meste.

Det vil bli større og større katastrofer...

Grunnen til at jeg laget denne tråden er for at de som leser skal kunne forberede seg - ikke med frykt, men med kunnskap.

Les GalacticChannelings...

Jeg vet at Jorden per i dag er omringet av det vi kaller UFO'er..
De venter på at våre regjeringer endelig skal innrømme at de har tapt.

I nær fremtid vil vi få vite ALT...

Vi - menneskene på jorda - er en del av Universet...men vi lever i et mareritt i forhold til hva vi skal.

Endringene som kommer nå kalles oppvåkning - til hva vi skal ha...ikke det vi nå har.

Tar meg evigheter å forklare alt - les selv....
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 18:57
Antall innlegg: 95

Super A: Sjekker du magnetosfæren noen gang..?
www2.nict.go.jp/y/y2...in dex.html

Jeg kan love deg....den endrer seg kjapt.

Og hva med isvirvelen på Yr.no...? Den roterer feil vei..?
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-03-12 18:58
Antall innlegg: 1398

Jordskjelv, snøstormer og overforsvømmelser er jo INNMARI unormalt. Det er visst noe HELT nytt, som aldri har skjedd i tidligere tider. Prøv å finne deg et mål, Helhet1, slik at du kan få stilt deg helt bak det.

Sjelden jeg synes synd på mennesker, men må nesten si at jeg føler for dine nærmeste.
 
innocenta2010-03-12 19:00
Antall innlegg: 186

Godt du tar på deg ansvaret for å opplyse oss, Helhet1.
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:02
Antall innlegg: 95

Baltez: Deg velger jeg å ignorere....good luck..!
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:16
Antall innlegg: 95

Dere har fått noen spor å gå etter - gjør det...! Les.....
 
innocenta2010-03-12 19:20
Antall innlegg: 186

Jeg liker å leve i uvisshet, det er mer spennende.
 
Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:30
Antall innlegg: 30

Jeg må si jeg fremdeles er forvirret med hensyn til hva du mener,Helhet1. Jorden omringet av UFOer? Tja,jeg kan ikke akkurat motbevise det,men jeg tror ikke noe på det...Og hva er det våre regjeringer skal innrømme at de har tapt?For meg synes dette noe paranoid,men bevares...du har din fulle rett til å mene det du vil..Poenget mitt her er,at jeg ikke får tak i hva det er du prøver å si...Så jeg har et ønske om at du skal uttrykke deg mer tydelig..
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:36
Antall innlegg: 95

Harpo: Jeg skrev hva jeg vet... Dere må sjekke ut linkene - jeg kan ikke si mer enn det.
Paranoid - nope. NASA har endelig sagt at det finns en Planet X...
Det er håpløst å forklare ALT - man må begynne å fornemme selv...

 
medea - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:41
Antall innlegg: 73

Jeg fascineres av alle de som har behov for å mystifisere naturfenomener, tro på spådommer og astrologi. Der gammel overtro la skylden på gudene, har hemmelige forbund overtatt...
Det er underholdende lesning :)
 
Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:49
Antall innlegg: 30

Er ikke så hissig på fornemmelser...hvis du seriøst mener jeg bør våkne opp og forstå noe,så bør du forklare hvilket landskap det er jeg skal orientere meg i...
Ad. naturkatastrofer\miljøend ringer: Jeg holder meg til det håndfaste. Jeg synes det er trist( og blir skremt) når en så fin skapning som isbjørnen blir truet som art fordi mer og mer av polisen forsvinner og dermed gjør det vanskelig for bjørnen å jakte og dermed overleve.. Derfor er det viktig at vi tar miljø på alvor.Jeg sier ikke at det IKKe finnes UFOer,(hvorfor skulle vi være de eneste skapningene i dette universet?),men so what? Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med...Så igjen sitter jeg med spørsmålet; Hva er det jeg skal våkne opp og forstå...? (for jeg har ikke blitt noe mer opplyst av de websidene du henviser til)
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:52
Antall innlegg: 95

Medea: Jeg har ingen behov for mystifinisme - tro meg. Dette vil bli realitet - sjekk ut linkene jeg la ut tidligere...

Solen kan enkelt sjekkes ut via NASA: sohowww.nascom.nasa.gov/
En annen kilde er Stereo:
stereo-ssc.nascom.na...cc hi.shtml

Ved å sjekke bilder kan man se temmelig mye vi aldri blir opplyst om i Dagsrevyen...
Det er ok å lese internasjonale tråder om disse fenomenene:
www.godlikeproductio...01 1347/pg1
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 19:56
Antall innlegg: 95

Harpo...du - og sikkert mange andre - bør begynne å lese på www.nyhetsspeilet.no/

Jeg mener det....lykke til....
 
Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:06
Antall innlegg: 30

Ok , Har lest. Dette sier meg for det første at voldsomme naturfenomener har utfoldet seg i uminnelige tider. For det andre at kapitalinteresser har prøvd å definere akseptabelt grunnlag for fornuftig liv og levnet...dette er ikke noe nytt. Så jeg utfordrer deg igjen: Hva er det du egentlig mener jeg skal forstå?
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:24
Antall innlegg: 1398

Hun prøver å få deg til å forstå at hun glemte å ta medisinen sin idag, Harpo! Eventuelt at apoteket på Storslett var utsolgt idag.
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:30
Antall innlegg: 95

Harpo: Du har ikke lest nøye nok...les hva som skjer omkring solen...

Jeg kan ikke få noen til å forstå inntil enhver "stopper opp" og våger å lytte til seg selv...

Det gjør jeg...har alltid gjort det - og alltid følt meg totalt annerledes.

Jeg kan bare si at...den Galaktiske føderasjonen er reell...utallige videoer på nettet bekrefter dette - og den som ikke gidder å bry seg, vil få problemer....
 
Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:33
Antall innlegg: 95

....herregud...baltez.... du er skikkelig ille...helt uten sans for noe som helst...enn deg selv...bye-bye.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?