Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 752

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
LeifSvein2010-03-29 18:17
Antall innlegg: 115

Passende straff for unøyaktige meteorologer...
Ser at det diskuteres strafferammer for alvorlige forbrytelser et annet sted på forumet. En veldig alvorlig forbrytelse som uten unntak begås i påsken, er feil værvarsel. Hvilken passende straff bør slumsete værmeldere tåle?
 
twiver2010-03-29 18:28
Antall innlegg: 3469

Dårlig vær der de selv ferdes :)
 
AaseB2010-03-29 20:22
Antall innlegg: 8147

Ja, huff.. Dette irriterar meg òg.
Lasta ned MobYr på telefonen for ei tid sidan. Heldigvis gratis. Den er bare til irritasjon, egentleg. Kva er vitsen med å kunne sjå været time for time neste dag, og planlegge etter det, når det aldri stemmer? Temperatur-spåinga har vore særleg ille i vinter. Eg veit at varselet bare er basert på prognoser, men skulle tru at erfaringa desse folka etterkvart må ha opparbeidd seg, burde gjere dei litt meir treffsikre?

Passeleg straff?
Kanskje desse spådamene og -mennene burde bli tvinga til å kle seg etter varselet sitt? ;-)
 
søtestian2010-03-29 22:09
Antall innlegg: 128

En passende straff hadde vært å aldri kunne forlate Norge og at de blir tvunget til å spise produkter laget av Prior, Gilde og Tine.

Da hadde de tenkt seg om, tenker jeg.
 
pizza1 - Ikke medlem lenger2010-03-30 00:07
Antall innlegg: 124

Jeg er en av dem som aldri sjekker værmeldinga om det da ikke skulle ha veldig praktiske årsaker.
let it rain
let it snow
let it blow
i dont care
i dont know
 
Irwa2010-03-30 15:00
Antall innlegg: 64

Hva spiller det for rolle da? Stå opp om morgenen, se ut og kle deg etter det været som er. Skal du bort så er det bare å ta med klær som passer til alle anledninger. Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry hjernen sin med dette tamaet. Jeg sjekker aldri. Jeg ser muligheter og ikke begrensninger.
 
Tengil2010-03-30 16:39
Antall innlegg: 106

21 års forvaring i et nybygget sikrings-anstalt på Bjørnøya uten innlagt vann!
 
solfridpeder2010-03-30 17:58
Antall innlegg: 219

hei--fotball e rund--slik er det med været også .----god påske---
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?