Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 313 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
søtestian | 2010-03-31 23:05 | |
![]() | preg av barnehagetanter..... Søte Stian har allerede vært innom hvordan det er litt preg av kjøttmarked på ordspill.no. Og det virker upassende å flørte i løpet av påsken når kristi-lidelser burde egentlig være i våre tanker. Men i tillegg, er det et preg til som bør nevnes - preg av barnehagetanten. Når en mann - eller noen som påstår å være mann - skriver noe i forumet som forumets barnehagetanter ikke skjønner er ikke er enig i, HOPPER de på tråden - de hopper opp og ned på den og forsøker å knuse trådstarteren. De forsøker å knuse den ved å bruke usakligheter slik som "ja, men det kan du vel ikke meeeeeene......" eller "kjære deg, nå har du gått over streken......" eller andre usakligheter......de forsøker, rett og slett, å gjøre mennene til patetiske barn - og i samme slenga, hadde de også ment at ekte menn som Sven Hoiby burde "beskyttes mot seg selv". Ja, det var en ekte mann - røyk, øl og penger før døden dessverre inntraff, for Sven O. Jeg er klar til å innrømme at norske kvinners oppførsel er kulturelt og samfunnsbetinget - riktignok indoktrineres norske kvinner (av lærerinner, vel å merke) fra grunnskolen av til å tenke at deres meninger er interessante - og av og til er de det, når de argumenterer saklig - og - tør man si? - mandig. Men barnehagetanteriet må ta slutt. TRIVSEL ER OPPSKRYTT! La oss ha en skikkelig veksling av meninger - ikke pakk alt inn i vott, norske kvinner! Og mens vi tar opp denne saken - ja til burka! Kvinnens plass er barfot på kjøkkenet mens hun er lenket til komfyren hjemme og føder - kan ikke skjønne hvorfor man skal gå i noe annet enn burka, faktisk. Hilsen Søte Stian | |
Alfa93 | 2010-03-31 23:16 | |
![]() | Men Stian.... hvis du dytter meg inn i en burka og lenker meg til komfyren - hvem skal da passe på bilen din? | |
Chablis | 2010-03-31 23:29 | |
![]() | Idag har jeg gjort alvor av en gammel drøm og kjøpt meg en cabriolet. Hvis søte Stian er snill gutt, kan det hende han kan få sitte på en tur :) | |