Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 302 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
hanneaa | 2010-04-10 16:38 | |
![]() | "Den store Påskereisen.." Hei! Noen andre ordspillere som også er glade i å bryne hjernen sin på "Den store påskereisen" - den geografiske konkurransen som er på trykk i adresseavisen, bergens tidene, stavanger aftenblad, og fævennen? Jeg trenger hjelp til 4 av oppgavene, og jeg tenkte å søke litt hjelp her! Her følger de fire: 1. Han som skapte den gamle og vise som var fremmed og ikke så noen fremtid, var på besøk her. Det var også klassekameratene som i sitt virke delte mellom seg det som den ene skapte men som ble kjent vel så mye gjennom den andre. Facebook-grupper og uenighet er aktuelle nøkkelord 40. En som markeres i år skrev om en fra dette området som var både på den ene og den andre og forbindes med et klassisk norsk ordtak. Figuren har samme navn som hun med de mange barneplatene og som er søster av hun med øl og korte skjørt. Et sjeldent protestantisk innslag finner vi her. 41. Det var egentlig til et hjem i denne kommunen en meget kjent person skulle komme julaften, ble det nylig avslørt. Her er man godt fornøyd med under halvparten av prosentene. Her ble en av de få verdenskjente nordmenn født, her bor hun med døren på gløtt og en medalje for skadede eller drepte i krig, og her begynte de som trodde at englene fantes. 42. Her bodde han (I) med et spesielt byks og som tale-debuterte i en by i samme fogderi som a) han ( II) som har gitt navn til det området der det vi skal frem til hører til, og b) han (III) som skriver om (I). Kan jo evt. dele noen av mine svar, hvis noen mangler løsningen på noen av de andre!:) | |