Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 397

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mammadalt - Ikke medlem lenger2010-05-15 10:46
Antall innlegg: 2

Spillerom
Det burde vært ett eget spillerom for de over 60 og
så burde de få inn ett spillerom som de har i Sverige som heter Grisen(bøyningsrom) og Musen (IT-ord)

May Lene - Ikke medlem lenger2010-05-15 10:49
Antall innlegg: 614

du klarer deg ikke med de 4 romma som står ubrukt altså?

gompedyret2010-05-15 11:26
Antall innlegg: 4381

Herved erklærer jeg Hvalrossen til å (blant annet) være for de over 60. Kos dere. :)

Når det gjelder de andre rommene du nevner så er de spesialrom som bruker andre ordlister enn standarden. De er relativt populære på Betapet og jeg er enig i at det hadde vært skøy å ha noe lignende her.

Betapet er adskillig større enn ordspill mht. aktive brukere og er generelt et mer "modent" nettsted. Jeg liker å tro at vi holder på å ta dem igjen, men vi har langt igjen, det går sakte og de som drifter dette stedet vil nok helst se de eksisterende rommene bli brukt mer og oftere før det blir investert i nye rom.

ajnor2010-05-15 11:27
Antall innlegg: 958

Hehe..... godt svart, May Lene!
Det må være mulig å bruke de fire ubrukte rommene, ja, til ønskede spilltyper eller aldersgrupper. ;-)

mammadalt - Ikke medlem lenger2010-05-15 12:29
Antall innlegg: 2

ja hva med å gjøre om de ubrukte rommene til sånn at de blir mere
brukt. Bruk fantasien de som kan!!!!!

Moostar2010-05-15 14:30
Antall innlegg: 121

Hva med å dele dem inn i hastighetene på spillene? Synes å huske noen etterlyste den løningen engang.
Sjiraffen=panikk
Krokodillen=lynrask
Elefanten=stress
Hvalrossen=hurtig
Pumaen=normal
Flodhesten=for de som vil spille med fler enn 2 ad gangen.

Alfa932010-05-15 14:40
Antall innlegg: 7771

Ja! Også kan vi ha ett rom for dem som liker å lese, ett for dem som ikke sier hei og tfs, ett for dem som ikke spiser brokkoli, ett for dem som bor i Oslo, ett for dem som jobber utendørs, ett for dem som skriver i forum etc. etc :)

twiver2010-05-15 14:46
Antall innlegg: 3469

Hmm Alfa...stått opp med det gærne beinet i dag :)

Moostar...alle disse rommene dine må også deles i 3, panikk/tilfeldig, panill/standard og panikk/spesial.....osv

Nei, jeg tror det er greiest som det er jeg, inntil alle spillerommene er fulle :)

Moostar2010-05-15 15:15
Antall innlegg: 121

Twiver, de trenger jo ikke det da:) Dele de igjen ,mener jeg. Men det var bare et "on top of my head"-forslag.

Alfa93 -jøsses... unnskyld at jeg i det hele tatt åpnet munnen i forumet. Det kommer ikke til å gjenta seg.

Alfa932010-05-15 15:18

Neida, jeg er alltid like kjip :)

Alfa932010-05-15 15:34

Var ikke sånn ment, Moostar, men det er ikke veldig greit å skulle dele inn spillrommene på den måten.

Jeg kan godt være hundre prosent saklig til enhver tid, men det blir jo litt kjedelig i lengen. Det er klart det er poitivt at folk skriver i forum :)

Kirsti2010-05-15 16:04
Antall innlegg: 1946

Moostar, du har helt rett i at dette har vært oppe før.

Problemet med forslag som dette er at det forutsetter at hver enkelt spiller holder seg til bare én type spill. Det er det nok de færreste som gjør. Skal man måtte bytte spillrom hver gang man får lyst til å spille i et annet tempo, på et annet brett eller med flere motspillere enn man nettopp gjorde? En slik regel kommer aldri i verden til å fungere. Folk kommer ikke engang til å få med seg at den eksisterer.

Det er bare å se på Katten. Rommet er klart og tydelig merket "Turneringsrom". Det forhindrer ikke at det rett som det er dukker opp folk der under turneringer og starter spill, fordi de ikke har sett at det er et turneringsrom – de ser bare at det er folk der og håper å få noen å spille med.

Scrabla2010-05-15 16:37
Antall innlegg: 2275

Hvorfor trenger dere som er over 60 å ha eget spillerom da?

mista2010-05-15 17:03
Antall innlegg: 97

Bra Alfa:-))Godt og høre at du er menneskelig:-))

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?