Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 448 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Oheidia | 2010-05-22 01:19 | |
![]() | Tenker best på kvelden - hvorfor? Ja, da har jeg spilt ordspill og det er veldig sent. Langt over midnatt faktisk. Det rare er at jeg tenker best når jeg er trøtt. De beste oppgaver på skolen skrev jeg sene kvelder og kanskje om natten. Har spilt ordspill på dagen men ikke med like stor hell. Er jeg bare et nattdyr eller er det andre som erfarer det samme som meg? Men jeg innser mine begrensinger også. Klokken er 01.18 og nå er jeg på veg i seng. God natt aller dere andre 97 nattdyr som fortsatt er inlogget midt på natten :) | |
ave - Administrator | 2010-05-22 01:46 | |
![]() | Min personlige teori er at de mest kritiske og tenkende områdene i hjernen er litt slitne på denne tiden. På grunn av slitenheten tar man lettere sjanser som man ellers ville brukt tid på å gruble over....... og dermed tape på tid.... | |
Nordavind | 2010-05-22 02:14 | |
![]() | De skoleoppgavene, skulle de inn dagen etterpå? I så fall kan det hende du lider av det samme som meg; å fungere best under SLP (sisten liten panikk). personlig merker jeg at jeg presterer dårligere i ordspill når jeg er trøtt, men ettersom jeg er et utpreget nattmenneske er det ikke alltid jeg er trøtt om om natta. | |
jeykz | 2010-05-22 02:35 | |
![]() | Tenker mest og best på kvelden. Men presterer dårligere på ordspill om jeg er trett :-p | |
stalekg | 2010-05-22 10:50 | |
![]() | Kan hende det er de andre som er dårligere på natta, ikke du som er bedre:) For eksempel har et par glass vin e.l. stor betydning for trivsel og prestasjoner i ordspill ... | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-05-22 12:12 | |
![]() | Du er sikkert B menneske. | |
myst2 - Ikke medlem lenger | 2010-05-22 14:58 | |
![]() | Tenker best om kvelden fordi det ikke er noen forstyrrelser. Tenker elendig om kvelden når jeg er trøtt. Stalekg: insinuerer du at ordspillere driver med sånt? Vindrikking, altså? Hørt på makan! :P | |
Alfa93 | 2010-05-22 16:06 | |
![]() | Jeg tenker også best om natta! Det er ikke bare det at andre er trøtte og spiller dårlig, jeg føler også at jeg tenker fortere og er mer kreativ. Det hender jeg spiller om morgenen, men det funker dårlig! Men lurer på om det også kan ha noe å gjøre med at jeg er mindre stresset, mer avslappet, og at det ikke skjer så mye rundt meg:) | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2010-05-22 20:44 | |
![]() | Jeg tenker veldig bra nå, etter litt vin hos min søster (Tobea):-() | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2010-05-22 21:15 | |
![]() | *kremt* Du tapte vel så det sang nettopp *ler* | |
Torill | 2010-05-22 21:16 | |
![]() | Men tanken var god! | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2010-05-22 21:27 | |
![]() | Jepp, tanken var god:o) | |