Spillrom
Sjiraffen20
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede22
Mobilspill
Pågående8 458

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Håpløs2010-05-31 14:01
Antall innlegg: 3

Vekternes behandling av narkomane i Oslo
Jeg er rystet over at Vekterne SPYLER de narkomane i Oslo med høytrykkspylere!!!!! Er ikke de mennesker som oss andre? Hvem har rett til å dømme? Hvem vet hvorfor de kom dit de er? Stakkars folk, hjertet mitt gråter for dem!

lillemy0012010-05-31 14:09
Antall innlegg: 172

Forstår synspunktet ditt, men er jo ikke rart folk er redde dem og det regner jeg vekterene er siden dei spyler dei vekk.. Me må tenke at det er 2 siden av en sak..
Å prøve narkotika vet alle at ikke er bra.. nei jeg dømmer ingen, men håper alle vil lære av dette og ALDRI prøver det..

Håpløs2010-05-31 15:25
Antall innlegg: 3

Akkurat det håper jeg og! Men kan vi behandle våre medmennesker slik??
Hva om vi bare bryr oss? Tenker på alle de som har vært så uheldig å havne dit de er, har vi såkalte "normale" klart å overleve det livet de gjør? Nei, tror ikke det! Og tenk på hvor mange grunner det kan være til at de en gang havnet akkurat der!

Duppedingser2010-05-31 15:39
Antall innlegg: 467

Det er ingen logikk i å snakke om det å ha prøvd narkotika eller ikke i forhold til sprøytenarkomane, samt å likestille alle typer rusmidler som er straffbare viser hvor lite innsikt politikere har i forhold til rusmiddelproblematikken.

Sprøytenarkomane er og blir ett problem som ingen vil ta skikkelig tak i, og bare skyver det vekk, men synlig er det, til de grader.

Håper vi får en statsminister som begynner i riktig ende med å ta for seg samfunnsproblemer, det er å starte nedenfra og oppover. Dette er så ekstremt pinlig for norge at det skulle ikke gå ann!

Tillegsspørmål til lillemy001: Hva med alle unge som drikker seg stupfulle. Vet de at det ikke er bra? Det er ikke ett hakk bedre å være alkoholiker enn narkoman, og absolutt hvem som helst kan bli det.

rbm2010-05-31 15:46
Antall innlegg: 859

Enig med håpløs...men forstår at folk er redde..men å SPYLE dem vil ikke akkurat gjøre situasjonen bedre.Har HATT en narkoman bror selv..og vet at mange havner i det helvete av helt andre grunner enn det folk flest tror...Men det enkleste er å "fjerne" dem fra bybildet..ikke sant? Og da forsvinner vel problemet...eller?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?