Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kriminiminel - Ikke medlem lenger | 2010-06-01 23:00 | |
![]() | Rett Opp Og Ned Rett opp og ned hør ka eg har å si Å falle e no alle gjør før de lærer å fly Akkurat som en sprettball Akkurat som et ett-tall Akkurat som et fossefall Akkurat som en sett ball Faller inn og ut av kjærlighet Ramler inn i en leilighet Du kan hoppe i det med meg Du kan gå på tryne med meg Rett opp og ned som et flagg på en flaggstang Man di spiller min sang hele natten lang De e rett og slett nødt nødt nødt Skrur opp til det grønne blir rødt rødt, rødt Gutta vil ha noe, noe søtt rødt kjøtt Kort skjørt, hon vil bli bortført Av en kriminiminell hon føler for Kriminiminell ingenting å nøle på Faller inn og ut av kjærlighet Ramler inn i en leilighet Du kan hoppe i det med meg Du kan gå på tryne med meg Gjør det eg føler for Ingenting å nøle på Gjør det eg føler for Ingenting å nøle på Kriminiminiminell Rett opp og ned Kriminiminiminell Rett opp og ned Hon kom til meg, eg satt på barkrakken Så lange ben de gikk helt ned til bakken Øynene lyser som stroben i taket Neon og glowsticks kom faen tilbake Bare en ny rave, samme gamle dop Samme gamle flukt fra samme gamle rot Så eg slenger en dame over til Girson Seriøst denne, tøsen blir slitsom De e bare hypp no, fordi eg e hipp no Eg e bare kjekk no for eg lager rap no Eg lager rap no, shit eg lager techno For alenemødre som selger no hekto For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto Akkurat som en sprettball Akkuratt som et ett-tall Akkurat som et fossefall Akkurat som en sett ball Faller inn og ut av kjærlighet Ramler inn i en leilighet Du kan hoppe i det med meg Du kan gå på tryne med meg Faller inn og ut av kjærlighet Ramler inn i en leilighet Du kan hoppe i det med meg Du kan gå på tryne med meg Gjør det eg føler for Ingenting å nøle på Gjør det eg føler for Ingenting å nøle på Kriminiminiminell Rett opp og ned Kriminiminiminell Rett opp og ned For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto For alenemødre som selger no hekto Selger no hekto, selger no hekto Rett opp og ned hør ka eg har å si Å fall e no alle gjør før de lærer å fly Kriminiminell For alenemødre som For alenemødare som Krinimininell Selger no hekto Selger no hekto | |
Mina75 - Ikke medlem lenger | 2010-06-01 23:05 | |
![]() | Lars vaular....så nicket ditt og fikk med en gang assosiasjon til den låta. Va vel ikkje uten grunn det C",) | |
kriminiminel - Ikke medlem lenger | 2010-06-01 23:30 | |
![]() | Føler det er min plikt å spre dette mest mulig, slik at andre kan bli advart, mot musikalsk forsøpling, norsk rap, sangtekster man kan bli småkvalm av og som ikke en gang er toalettpapir verdig. Jeg ønsker at barn og unge kan lære av dette skribleriet som ble lagd i en bod på nordnes, kanskje ved hjelp av fjodde, kanskje ved hjelp av en trynings på skateboardet. Slik at ingen noen gang igjen skriver en like dårlig tekst, man kaller det ræpp, men ræppe kan han jo heller ikke. Likevel, han har fans, for hvor mange konkurrerende artister er det egentlig når man ræpper på bergensk? | |
jeykz | 2010-06-02 01:17 | |
![]() | Grusom sang:b | |
kinelolie | 2010-06-02 16:30 | |
![]() | kriminiminiminiminell!!!! !!!!!! den er så herlig catchy :D | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-06-02 16:39 | |
![]() | Har ikke hørt så mye på den, men nå ble jeg fan på min hals! | |
Tweedygirl | 2010-06-02 18:33 | |
![]() | Er litt kul den ja.. catchy sang..:) | |
Nordavind | 2010-06-02 19:56 | |
![]() | Som ei venninne ville sagt: "Æ digga!". | |