Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Per M | 2010-06-02 18:29 | |
![]() | Bør Jimmy Jump få bli i Norge? Bør Jimmy Jump få bli i Norge, eller skal han kastes ut? Er Jimmy Jump virkelig en trussel, slik politiet hevder at han er, eller er de kun fornærmet over at han klarte å komme seg igjennom sikkerhetsnettet på Eurovision? Vil politiet kun statuere et eksempel ut av han? Eller er dette en maktdemonstrasjon fra politiet og myndighetenes sin side? Selv hevder han at han er en fri mann, og at han ikke skal "Jumpe" noe mer her i Norge. Han hevder også at han er en ikke-voldelig mann, og at hans stunt kun er uskyldige stunt. | |
Tweedygirl | 2010-06-02 18:40 | |
![]() | For det første må jeg få si at det er bare tull å skulle hive han ut av landet. Han har ikke skadet noen eller gjort noen voldelige handlinger. deretter må jeg si at jeg syns hele mannen er usmakelig, å disse stuntene hans er helt på tryne. Syns sånn oppførsel kun viser at man enter er direkte dum eller rett å slett har ett alvorlig problem å føler at å vise seg frem på denne måten er det eneste som funker.. ;) Men for all del, vi er alle forskjellige, å vist Jimmy føler at det han gjør har en mening, så får han bare holde på, så lenge han ikke skader noen. | |
Rune | 2010-06-02 18:50 | |
![]() | Bør noen grisebanke Jimmy Jump sånn at han aldri setter sine bein mer her i landet? Har vi veldig lyst til å få store gjerder som skiller publikum fra scener og fotballstadioner på grunn av idioter som Jimmy Jump? www.youtube.com/watc...48 eZnsUAmE Hva om det ikke er idioten Jimmy Jump som kommer seg inn på scenen, men en som han her: www.youtube.com/watc...l- 2uVhNLJI Bør idioten Jimmy Jump, eller andre som har lyst på litt blest i rampelyset bare få herje som de vil på alle offentlige arenaer rundt om, koste hva det koste vil? | |
Per M | 2010-06-02 19:12 | |
![]() | Tweedy: Han har ikke skadet noen eller vært voldelig nei. Men om det er usmakelig kan jeg ikke si. Syntes han var flink jeg, og passet inn i koreografien også... Hehe! Han gjorde jo det samme som danserne... Det var jo kjempegøy å se på. Syntes han var flink!! Jeg stiller uansett spørsmålet til sikkerheten. Det handler ikke om Jimmy Jump egentlig, men om sikkerheten. Burde ikke noen andre ta på seg ansvaret for at han faktisk klarte å komme seg inn på Eurovision, og opp på scenen? Hvorfor diskuterer ingen det? Jeg ser også at han bærer en såkalt Catalonsk lue, som er et symbol på Catalonsk identitet. Jeg vet veldig lite om Spansk historie, men som jeg forsto på Jimmy Jump, var også dette stuntet en appell til Spania og det spanske folk, om at Catalonerne også var der... se:www.vgtv.no/?id=3063.. .ategory=99 Rune: Tror ikke vold er løsningen for å stanse sånne, som nevnt tidligere. Det burde settes spørsmålstegn til sikkerheten... Enig i at det med Monica Seles er drøyt, og en forferdelig tragedie, det samme med hillsborugh, men der fikk jo politiet kritikk for manglende kontroll og stadion også, for å være farlig ved at de hadde fjernet barrierer mellom tribune og banen... | |
Kirsti | 2010-06-02 19:33 | |
![]() | Å ja, han var kjempeflink. Å sette seg ned på huk på en scene, slå ut med armene og smile krever jo en begavelse helt utenom det vanlige. | |
Rokiskis | 2010-06-02 19:37 | |
![]() | Det er det samme for meg, bare han hiver en kake i trynet på Kristin Halvorsen før han drar. | |
Per M | 2010-06-02 19:38 | |
![]() | Hehe! Ja, han var skikkelig flink! ;) Det burde jo jeg vite..... Jeg vil legge til: at det er forskjellen på folk som er ute etter å skade andre og folk som bare vil ha publisitet.... | |
kinelolie | 2010-06-02 19:56 | |
![]() | nei, han er dust, selv om eurovision er harry så er det ingen grunn til å ødelegge for andre idiotfyr | |
stabur - Ikke medlem lenger | 2010-06-02 20:17 | |
![]() | Catalunya, som er området fra franskegrensa i nord til ca. Tarragona i sør ved Middelhavet og derfra omtrent rett nord til franskegrensa igjen i Pyrinéene, har sitt eget språk og var under borgerkrigen motstandere av Franco. Det passet heller dårlig med Franco sin politikk om å "spanskifisere" hele Spania og mange katalanere ble undertrykket av regimet. Så ille som i Baskerland var det vel neppe, hvor jeg traff en person som påsto at onkelen hadde fått skåret av tungebåndet fordi han snakket euskera (baskisk) på skolen. Men katalanske politiske aktivister kunne nok få det tøft og vel så det. Det skyldes her å legge til at det Spania Franco ønsket å skape et bilde av, er i stor grad inspirert av regionene Madrid og Andalucia. Francotiden, blant annet, har ført til at flere ulike regioner av Spania ønsker å dyrke sitt særpreg og også ha en viss grad av selvråderett. Både Euskadi (Baskerland) og Catalunya har særavtaler med den spanske stat. Ikke så ulikt situasjonen med samene, selv om temperamentet på folkegruppene er noe ulikt. Men for tiden (kanskje avsluttet?) foregår det en debatt mellom Catalunya og Madrid (regjeringen og domstolene) hvorvidt det skal utarbeides en egen grunnlov for Catalunya, selv om det fortsatt skal være en del av Spania. Og der kom Jimmy Jump inn i bildet. | |
Per M | 2010-06-02 20:17 | |
![]() | Hahaha! Heia Jimmy Jump! Er vel ikke noe forskjell på hans oppmerksomhets syndrom, enn kjendis syndromet til deltakerene som står på scenen vel!! | |
Anitapita | 2010-06-02 20:18 | |
![]() | Jeg syns at dette bør være en vekker for dem som har ansvar for sikkerheten. I forbindelse med et så stort internasjonalt arrangement bør ikke noe sånt være mulig, mener jeg. Heldigvis var det en harmløs kar som viste Europa at det likevel gikk an. Forøvrig så lot jeg meg fascinere jeg da, Jimmy Jump fikk en tilhenger på Facebook i meg... :) | |
ave - Administrator | 2010-06-02 20:21 | |
![]() | Hallo! Han er da ikke utøver av annet enn idioti. En vesentlig forskjell fra artistene som faktisk jobber med et kunstnerisk uttrykk enten man liker musikkstilen eller ikke. | |
Per M | 2010-06-02 20:22 | |
![]() | Stabur: Takk for innblikk i situasjonen. :) Og ja, jimmy selv kalte det humor, men det er kanskje ikke så morsomt for Catallunyarne å føle seg undertrykt Spansk lov... | |
Jetskien - Ikke medlem lenger | 2010-06-02 20:29 | |
![]() | Synes det er utrolig mange andre som har gjort MYE verre ting, som burde kastes ut før han.... | |
kinelolie | 2010-06-02 20:33 | |
![]() | betyr vel ikke at det han gjorde er greit fordi? | |
Per M | 2010-06-02 20:34 | |
![]() | Jo det er helt greit, det var søtt og uskyldig, og han hadde ett stooort smil! Og Spania fikk jo fremføre låta si en gang til.... | |
kinelolie | 2010-06-02 20:36 | |
![]() | neiiiiiiiiiiiii skal sparke han i ræva om jeg ser han på gata | |
Per M | 2010-06-02 20:46 | |
![]() | Da tror jeg du blir arrestert for vold! Også kan han anmelde deg... Gjør det, for da kan han få penger til å dekke alle bøtene sine.... Hehe!!! | |
kinelolie | 2010-06-02 20:47 | |
![]() | det er greit han står nå på svartelista mi sammen med erlend loe, og alle som har noe med rbk og gjøre :) | |
Per M | 2010-06-02 21:13 | |
![]() | - Hahahaha!!! - | |