Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Per M | 2010-06-03 01:05 | |
![]() | Er barna glade hvis skolen deres brenner ned? Tenk hvis skolen din brenner ned? Og du får vite at du ikke skal på skolen i morgen! Blir du glad, eller lei deg da? ;) | |
myst2 - Ikke medlem lenger | 2010-06-03 01:12 | |
![]() | Eller om barna brenner ned skolene. Hvem blir lei seg da? (Psst: Jerry, James og USA har tydeligvis fått en verdig konkurrent etter at GULL la inn årene) | |
Per M | 2010-06-03 01:16 | |
![]() | Hahaha! Da blir lærerne lei seg vettu! ;) For da blir det jo bare ute skole, og da blir jo barna glad! ;) | |
kinelolie | 2010-06-03 01:16 | |
![]() | gymsalen vår brant ned da jeg gikk på ungdomsskolen, den var gammel og luktet sokker, etter en mnd med mye friluftsliv så fikk vi en skinnende ny en med svømmehall, det var digg :) | |
Per M | 2010-06-03 01:32 | |
![]() | Ja det skjedde hos oss også! Et gammelt bygg med gammel aula brant ned, (som noen unger hadde tent på) også fikk vi splitter nytt, og nye klasserom og aula, men ikke noe svømmehall da desverre ;( Blei fortsatt buss til svømmehallen ;) | |
jeykz | 2010-06-03 02:00 | |
![]() | Brant på barneskolen da jeg gikk der, samt masse tyveri. Jeg ble ikke glad, for jeg elsket skolen den gang :- p | |
bris1 | 2010-06-03 08:27 | |
![]() | Trådstarter, jeg forstår ikke hvor du vil med dette. Du mer enn antyder at det kan komme noe positivt ut av at "noen unger tenner på". Farlig trigging, det der! | |
Galois | 2010-06-03 10:01 | |
![]() | Etterhvert oppdager vel barna at de må busses til andre skoler i nærleiken noe som gjør skoledagen vesentlig lenger. Jeg tror de ikke er særlig glade for det. | |
Per M | 2010-06-03 10:41 | |
![]() | Aldri sagt noe om at jeg oppfordrer unger til å "tenne" på skolen, det er det du som sier, jeg fortalte bare om DA jeg var liten skjedde det.... Jeg spør bare om dere tror barna blir glade eller lei seg hvis skolen brenner ned... Selvfølgelig blir du ikke glad når noen voksne klarer å sørge for å transportere deg til en annen skole for at du "må" på skolen... | |
Rune | 2010-06-03 10:55 | |
![]() | Per M: Jeg kommenterte dette for deg i en annen tråd. Jeg klan love deg at ungene ikke blir glade for at noen brenner ned skolen deres. Det er heller ikke særlig gøy for foreldrene og enda mindre gøy for lærerne og andre ved skolen. Framtida er nødvendigvis ikke så morsom for de som tente på heller, for et forsikringsselskap vil ha tilbake pengene sine - det kalles regresskrav. Og de som er familie til de som har tent på en skole har det lite bra etterpå også. Summa summarum kan man si at alle taper på at en skole brenner ned. | |
Duppedingser | 2010-06-03 11:27 | |
![]() | Jeg antar at man ikke får anmerkning om man pisser oppover skoleveggen når den brenner. | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-06-03 14:13 | |
![]() | Blir barne glade hvis vi forgifter havet, slik at de aldri mer trenger å spise fisk? | |
Lynge | 2010-06-03 14:27 | |
![]() | Ja foreldrene til barn som tenner på blir nok ikke glade! Heldigvis ikke mitt barn, men en tidligere klassekamerat har gjort det! | |
Per M | 2010-06-03 15:56 | |
![]() | Jeg har aldri snakket om at ungene tenner på skolen!? Hallo? Herregud ass... Kan være mange grunner til at en skole brenner ned vel, enn at ungene tenner på den... Kan jo være alt fra feil i strømkontakt til lynedslag det... Å alle antar med en gang at de små barna tenner på faenskapet... Jeg har aldri sagt det... Hva er det dere insinuerer? Hahaha! Jaja... Snakk om å vri og vrenge på ting... Hyggelig å se at dere ikke har større tro på ungene enn det, og barneoppdragelsen her til lands... Jeg tror barna blir glade hvis de kan slippe å spise fisk, men kanskje ikke så glade hvis de ikke får svømme i havet...!! | |
Valpen | 2010-06-03 17:55 | |
![]() | Du kunne spart deg tråden og tatt et spill istedet. Merkelig tema å ta opp i forum. Blir du glad eller lei deg om du mister jobben av en eller annen grunn? | |
Galois | 2010-06-04 13:53 | |
![]() | Jeg vil tro den bygningstekniske standarden på skolen er vesentlig når det gjelder å besvare dette spørsmålet. | |
Per M | 2010-06-04 17:19 | |
![]() | Hahahaha! Moahahaha! Moro å se på dere, og høre dere.... ;) | |
Kara3 | 2010-06-04 19:11 | |
![]() | Hvis folk ikke liker denne tråden, hva er vits med å kommentere? Nå skal jeg svare på spørsmålet ditt! Jeg ville definitivt IKKE blitt glad hvis skolen min brant ned. Man må jo uansett gå på skolen, og det hadde vært superkjipt hvis alle notater og alt arbeidet man har gjort skulle brenne ned. | |
Galois | 2010-06-04 21:12 | |
![]() | Det kommer jo an på om man fryser. Det er det viktigste. Om barneskolenotatene mine går fløyten tror jeg verden likevel vil snurre i samme retning | |
innocenta | 2010-06-05 07:46 | |
![]() | Nei, sønnen min hadde ikke blitt glad hvis skolen brant ned. | |