Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 460 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-06-09 08:23 | |
![]() | Talk the talk, ok, but walk the walk Hvem kan vi si dette om for tiden: He/she can talk the talk, but can he/she walk the walk ? President Obama kom med mange fagre ord og løfter foran presidentvalget og da var det mange som sa dette om han: He can talk the talk, but can he walk the walk. Nå har jo han gjort en fin jobb frem til nå, etter mitt syn, og bl.a. fått innført en bedring av helsereformen i USA, så han kunne tydeligvis "walk the walk", også. Er det andre berømte personer vi kan bruke dette uttrykket om for tiden ? ???? | |
Cygnus | 2010-06-09 09:05 | |
![]() | Er enig med deg, JamesO, at Obama har gjort en del - særlig i betraktning av motstanden han har, fra ærlig politisk motstand til de syke strømningene enkelte liker å vispe opp! Men walking the walk .... hmmm, hva med Cameron i Storbritannia? evt her på berget Erna eller (grøss!) Siv!???? | |
Anja83 | 2010-06-09 09:19 | |
![]() | Omtrent alle jeg kjenner som ikke har barn, men tror de vet nøyaktig hvordan de skal gjøre med sine egne barn. Sjelden de klarer å "walk the walk" når de søte, små plutselig er kommet til verden. ;) Da kommer unnskyldningene ofte haglende om hvorfor de ikke klarte å gjennomføre akkurat det de sa. Nå var jo ikke dette berømte personer, men tenkte jeg kunne nevne det allikevel. | |
Cygnus | 2010-06-09 09:39 | |
![]() | du har et godt poeng, Anja83! | |
Nordavind | 2010-06-09 17:36 | |
![]() | Stoltenberg og månelandingen! (Begge månelandingen ble gjennomført av USA hhv i 1969 og 1982). | |