Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 711 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| trymare | 2010-06-11 22:27 | |
![]() | Fotball-VM? Nei takk! Haha måtte bare lage en "støttegruppe" for de som absoulutt ikke bryr seg om denne begivenheten visse folk tydeligvis er oppslukte i... Folk som springer fram og tilbake med en trillende ball som sparkes frem og tilbake, og hele poenget er å få den ballen inni ett nett. Haha, noen er tydeligvis kjempeinteresert i det og! Fotball er bare en kaloribombe for de som ser på uansett, junkfood, brus, alkohol og annen ekkel mat, som etter min mening bare er kvalm! Bytt ut fettet med noe sunt, som noe grønt/ris/magert kjøtt elns. Jeg hater fettrik mat, spiser det aldri. Så ekkel mat klistret foran en tvskjern med 20 folk som springer etter en ball er for lamt for meg. Jaja, får nå i det minste håpe at Norge vinner VM, da. Friidrett er mye kjekkere, der skjer det ihvertfall litt flere og varierte ting, hvor rekorder er inn i bildet. Liker all form for friidrett, det er både kjekt å være med på selv, og å se på! Dessuten selger de ikke sånn feit på friidrettstadionene. Der skjer det ihvertfall noe nytt hver gang, og trenerne er ikke så sinnsykt egoistiske og tenker kunn på sin egen lønn. Dessuten tjener han derre Martin Gamt eller noe sånt en halv million i uka for å løpe etter en ball?! Sick, letttjente penger gitt!... Så folkens - se heller på friidrett. Det er etter min mening MYE kjekkere enn å se det samme om og om igjen, med en trillende ball, tjue galne folk og to mål... sukk... | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2010-06-11 22:34 | |
![]() | helt enig!!! =) rømte felleskjøkkenet da vm ble satt på. fikk en fin sykkeltur og ærfuglfotografering i stedet. jo også is i solskinnet kl 10 om kvelden. så kan de andre få glo så mye de vil på vm... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-06-11 23:18 | |
![]() | Det er flere forskjeller på fotball og friidrett. Det mest åpenbare at bortsett fra stafetter så er fotball en lagidrett og friidrett er en individuell idrett. Men så har vi disse hooligans da. Disse pøblete fotballsupportrne som vel ville trivdes best for 500.000 år siden da vi bodde i huler og slo hverandre i hodet med køller og brukte venstrehånda som toalettpapir, men da hadde vi jo ikke øl, så da er vel ikke det så sikkert... Ville vært merkelig med friidretthooligans. En pøblete øldrikkende gaulende alkoholisert gjeng som drar fra stevne til stevne for å heie på Trymare på 800 meteren ..... | |
| sigrid-anne | 2010-06-11 23:19 | |
![]() | FOTBALL er best ass ikkeno som er bedere | |
| trymare | 2010-06-12 00:06 | |
![]() | Mange forskjellige meninger her, gitt! :-) Flere!!! | |
| marianso | 2010-06-12 00:35 | |
![]() | Jeg personlig digger fotball, og har heller ikke noe som helst i mot alkohol eller fløtegratinerte poteter(fet mat). Men alt med måte selvsagt. Jeg har heller ingenting imot folk som digger friidrett, dem om det. Kan vi ikke bare være forskjellige og respektere hverandre for det vi er!? Det er ingen som har fasiten på hva som er feil eller riktig, nettopp fordi det ikke finnes noe som er helt feil eller helt riktig!!! så det så!!! | |
| Skalle | 2010-06-12 02:27 | |
![]() | Ekte mannfolk liker fotball! | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2010-06-12 07:37 | |
![]() | EKTE KVINNFOLK OGSÅ. | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2010-06-12 07:38 | |
![]() | Ikke å elske fotball er å gå glipp av livet der livet er på sitt sterkeste: Intens glede, avgrunnsdyp fortvilelse, og alt imellom. | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2010-06-12 07:40 | |
![]() | Og dersom man tror at fotball er "masse folk som løper rundt etter en ball for å få den inn i et nett", har man rett og slett ikke engang forsøkt å forstå. | |
| innocenta | 2010-06-12 07:58 | |
![]() | Man kan faktisk oppleve alt det uten å like fotball, tekopp. ;) | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2010-06-12 08:49 | |
![]() | Nei, Innocenta. ikke på samme måten. Man vet ikke hva altt det der er hvis man ikke elsker fotball. Det finnes to typer liv. Med og uten fotball. Det uten høres nitrist ut. | |
| maranello | 2010-06-12 10:43 | |
![]() | Idrett er idrett uansett... så meninger her kan vare et par år for å diskutere hele aspektet... Allikevell, foot-ball er og blir den mest sett i verden.... og den skaper både glede og sorg.... synd med den siste... skulle vært kun glede.... men det er alltid noen som ødelegger for andre...Jeg ser 3 kamper Pr. dag..... og spisser ikke "Junk food".... men røyk går som i vinter med peisen...... | |
| Lynge | 2010-06-12 10:49 | |
![]() | Så fint at vi er forskjellige! Alle kan jo ikke like det samme. | |
| meisa | 2010-06-12 11:14 | |
![]() | Jeg ser ikke fotball-VM i år, da det ikke interesserer meg, siden Norge ikke er med. Så på i 1994. Jeg skjønner imidlertid de som må ha meg seg alle kampene. Jeg sitter jo pal når det er Vinter-OL! | |
| Duppedingser | 2010-06-12 11:39 | |
![]() | Så fint trymare! At fotball dominerer den sportslige verden og for så vidt for mange hele verden og brer om seg med vold og korrupsjon, og som trymare nevner: junk[sett inn tilleggsord her] Smale idretter fortjener iallefall all den støtte de kan få. Mange fotballspillere tjener nok veldig i overkant, utlandet spesiellt. Og profilerte spillere har ego som knapt får plass på ett stadion. Men hold nå på med den fotballen, bare husk på at vi er mange vi som hater fotball også. Så det kan faktisk være lurt å utagere litt mindre, tenk om badmington spillere holdt på på samme måten. Noen har bestemt en gang at forball er det viktigste, det er så nærme en religion man kan få det. | |
| trymare | 2010-06-12 13:50 | |
![]() | Jammen godt vi er forskjellige egentlig. Noen hater fotball, noen elsker det. Jeg verken hater eller elsker det, jeg synes bare det er kjedelig. :-) Det sies at fotball er for mannfolk og håndball for kvinnfolk, noe ikje jeg tror noe på :-) | |
| gompedyret | 2010-06-12 15:26 | |
![]() | Jeg synes det er bra med ungdom som har et bevisst forhold til idrett og faktisk favoriserer andre idretter enn fotball. Derfor må jeg bare nevne at argumentasjonen din mot fotball er slik at f.eks. kjell-t-ring kunne hatt et retorisk festmåltid. Nå skal jeg parodiere stilen hans, som igjen ville parodiert argumentene dine. En dobbelparodi, altså! "Ned med junkfood! Junkfood fører nemlig til fotball, som er skikkelig kjedelig. Dessuten inneholder det masse fett og jeg liker det ikke og enkelte tjener obskønt masse penger på det og det er teit." Så det så. ;) | |
| trymare | 2010-06-12 15:49 | |
![]() | Haha kul parodi :P Forsto ikke så mye egentlig, annet enn at Junkfood fører til fotball... :-) Hehe merkelig! | |
| kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-06-12 17:24 | |
![]() | Bra jobba, gompis! Ikke helt på mitt nivå, men absolutt et kompliment å bli parodiert :) Sjøl vil jeg nøye meg med å gratulere trymare med tidenes høyeste nerdefaktor på et innlegg her i forumet. Her var det så mye å ta tak i at jeg bare ble sittende å smile skjelmskt. | |