Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 443

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bjornary2010-06-14 21:35
Antall innlegg: 29

Foruminnlegg bare for å...
..øke sine egne antall innlegg, så man når neste mål med tanke på medaljene.

Er det noen av dere som har tenkt sånn noengang?

Altså å delta i flere diskusjoner enn man ville gjort på andre sider uten så gjeve belønninger som medaljer.

Er dette innlegget et typisk eksempel på denne tankegang?

Cygnus2010-06-14 21:39
Antall innlegg: 44845

1 spørsmål: nei men jeg spøkte med det for litt siden, og da var det noen som ble litt arg! : )

2 spørsmål: vanskelig å si !!! personlig synes jeg det kan være litt hyggelig å sludre litt i ny og ne! og innimellom er det gøy å følge med på mer ildfulle diskusjoner!

Duppedingser2010-06-14 22:30
Antall innlegg: 467

Ja, dette er en slik tankegang, og den er ikke dum om målet nettopp er det overskrifta dreier seg om...

Så det er ikke umulig at andre har tenkt på dette før, men det er neppe noen som har lagt det frem like tydelig som deg.

Klart at for å få flere foruminnlegg så må man skrive i forum, det er egentlig ikke så viktig hva man skriver for alle innlegg blir tydeligvis vektet likt. 1 poeng pr. innlegg.

Å snakke med seg selv blir fort kjedelig, så løsningen blir å delta aktivt i diskusjoner og gjerne gå imot flertallet med kraftige argument. Da blir det fort mange innlegg. Har egentlig stor tru på denne tråden også!

s29a - Ikke medlem lenger2010-06-15 06:53
Antall innlegg: 29

Helt rett Bjornary ! Mange innlegg er like interressante å lese ,som det er å se på maling tørke. I et diskusjonsforum med de ivrigste foruminnleggdeltakerne tror jeg nok jeg ville forlatt åstedet rimelig fort.

polk - Ikke medlem lenger2010-06-15 07:35
Antall innlegg: 6

Så morsomt svar, Like interssant som å se maling tørke.......

Hørte noe i går også.......Så lite fornuftig at det ikke var verdt å legge vettet sitt bort i den saken.....

gompedyret2010-06-15 14:42
Antall innlegg: 4381

Bjornary er selvsagt inne på noe. Mange lar seg nok lettere overtale til å skrive foruminnlegg på grunn av det nye medaljesystemet (noen sier det også mer eller mindre rett ut).

Det er da også derfor systemet ble laget, for å gi et ekstra insentiv for forumdeltagelse.

Systemet baserer seg kun på kvantitet, hvilket er en ulempe. Derfor ser vi tendenser til mindre gjennomtenkte innlegg av typen "hæ", "enig" eller "det var en slem øksemorder". For å si det slik, det merkes om et innlegg er skrevet med reell omtanke eller kun på tomgang. Heldigvis begrenser dette seg stort sett til enkelttilfeller og vi trenger ikke lage noen big deal av det.

Oppfrodringen er likevel klar: Forumet tilhører ALLE ordspillerne, og det blir AKKURAT så bra som det vi brukere gjør det til. Gi av dere selv, skriv av hjertens lyst og husk at ingen andre har akkurat DITT perspektiv på saker og ting. Del det med oss!

Ooh, fjongt med store bokstaver innimellom, altså.

kjell-t-ring - Ikke medlem lenger2010-06-15 14:54
Antall innlegg: 109

Oh yeah, majuskler in my heart 4ever. Det blir liksom litt mer tyngde bak det du skriver. Folk TROR på det.

Når det gjelder mine innlegg er det på generelt grunnlag så mye reell omtanke i bånn at pennen kvesser seg sjæl. Jeg er som et automatgiret presisjonsinstrument.

Men sjøl ANER jeg ikke hva jeg skriver, eller hvilke følger det kan få. Jeg er et atomvåpen pakket inn i myk pels.

What?

sonja2010-06-15 18:46
Antall innlegg: 6

Hvis du legger vettet bort i DEN saken,kanskje du ikke finner det igjen.

Nordavind2010-06-15 20:06
Antall innlegg: 167

Enig.

Beklager, jeg prøvde å poste bare det ordet men alle mine instinkter strittet imot. Ja, folk gjør det, ja folk poster nye topics som det fins 10 av fra før, ja folk spøt uten å søke, lese sticky'ene, FAQen eller (noe som forbauser meg) REGLENE.

Dobbelt, trippel og kvadrupel-posting har vi og eksempler på. Noen er nok forsøk på postincrease, andre fordi man skriver og trykker "Send inn" før man tenker, så kommer på en ting til, og en ting til og så poste en unnskyldning for FIRE frakings poster på rad. Så har vi jo en mangel på edit-funksjon.

Dette innlegget til gi meg +1. Go me!

(Ja, jeg må skrive Englesk innimellom all Norsken)

stalljenta12 - Ikke medlem lenger2010-06-15 20:26
Antall innlegg: 45

engig sonja

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?