Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 520 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
tante g | 2010-06-20 20:00 | |
![]() | Forstyrrelser Det er en ting jeg har mistenkt en stund nå, men i dag ble det bevist. Det er nødt til å være noen signaler som går ut i verden når jeg kobler meg til ordspill. Eller er det noen onde ånder som driver ap med meg? Jeg kan gå her hele dagen uten å ha kontakt med folk, men så fort jeg går inn på et spill ringer telefonen. Eller det kommer noen. I dag har jeg stått og malt soverommet hele dagen, uten forstyrrelser (da kunne jeg godt tenkt meg en...). Så skulle jeg ha en pause og litt mat, og en runde ordspill. Da ringte først telefonen. Jeg fikk avvist svigerfar på en pen måte (håper jeg) samtidig som jeg spilte. Før jeg fikk lagt på ringte det på døra. Det var snekkeren som skal hit i morgen, han kjørte forbi og stakk innom for å avtale når han skal komme. Heldigvis spilte jeg mot en grei person som godtok pause. Det er sjelden jeg får gjennomført et spill uten å bli forstyrret. Om ingen ringer eller kommer, så bærer katten inn en levende mus, eller kaster opp i sofaen. Er det flere som opplever dette? Og hva gjør dere? Lar dere være å ta telefonen? Later dere som dere ikke er hjemme når det ringer på døra? Tror dere jeg er gandet? Eller kan det bare være tilfeldigheter? | |
Vintermor79 - Ikke medlem lenger | 2010-06-20 21:39 | |
![]() | Jeg reagerer kun på èn ting når jeg spiller,- om sønnen min våkner!:D Da går jeg selvfølgelig fra, men hvis noen ringer, ringer jeg dem opp etterpå. Sjelden noen stikker innom uten å ha ringt først. Hvis jeg vet telefonen er viktig tar jeg den,- og spiller samtidig. Kan nemlig gjøre to ting på en gang,- er ikke kvinne for ingenting:D | |
rbm | 2010-06-20 21:40 | |
![]() | Hmm høres kjent ut !! Utrolig hvor mye man får gjort mens man spiller!! Snakke i telefonen ...ta imot blomster på døra...jage ut en katt som ikke hører hjemme her...levert tomflasker til det lokale idettslaget..som går fra dør til dør..i det hele tatt er det ingen grenser for hva man kan bli nødt til å gjøre mens man spiller!!( Er altfor nysgjerrig til å la være å åpne når det ringer på!! Kan jo være blomster??) LOL | |
indolent | 2010-06-21 08:01 | |
![]() | hmmm. det var jo en kjempeidè.. skulle ønske noen kom her og hentet tomflasker.. er jo gørr kjedelig å pante ;) ellers gneldrer alltid hundene noe ekstra, eller hopper over gjerdet, når jeg spiller.. eller ungene finner på mange ting som krever masse mamming :) som regel spiller jeg panikk, så det går greit, men har avbrutt noen spill pga det. telefoner går fint når en spiller, med mindre det er noe som krever konsentrasjon og ekstra skriving :) | |
Oheidia | 2010-06-21 08:54 | |
![]() | Jeg lurer på hvordan ungene klarer å begynne å krangle når mamma'n akkurat har unnet seg et ordspill! Kattene, de skal enten ut eller inn og Bajas pusen står og hopper opp og ned forran veranda døra om jeg ikke reagerer fort nok! Mannen, han har plutselig noe å fortelle meg - eller jeg må ta stilling til noe midt i et ordspill. Ringer på døra, ja. Der står det enten nabounger, en døv selger med lapp i hånden fra Russland eller sist en steinlegger fra "gud vet hvor" som synes steinleggingen ikke var bra nok og ville gi oss et tilbud på 16 000 for ny steinlegging. Alt skjer når jeg skal spille ordspill. Er det rart man taper, tenker jeg :=) | |
Cygnus | 2010-06-21 10:39 | |
![]() | ja det er mirakuløst hvordan det skjer ting med en gang en setter seg ned med ordspill - bra at flere opplever dette (vel, ikke bra for dem, da!), siden jeg alltid tror at det er bare meg . . .! | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-06-21 11:18 | |
![]() | Det er typisk hvordan sjefen alltid kommer inn på kontoret for å spørre om noe når jeg har satt i gang en panikk tilfeldig. Noen ganger virker det som om han vil ha meg til å gjøre ting også! Kjedelige ting... | |
rbm | 2010-06-21 14:52 | |
![]() | Uff ja ..det må være veldig frustrerende..!! Å måtte gjøre noe mens man spiller!! :-o | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-06-21 16:22 | |
![]() | Ja, nå minner mye av det jeg må gjøre faktisk om ´panikk tilfeldig´ også da, så på en måte gjør det jo ikke så mye. | |
Cygnus | 2010-06-21 19:52 | |
![]() | NÅ ble jeg nysgjrrig, kjell-t-ring - hva er det du gjør da???? | |
mmarii | 2010-06-21 20:40 | |
![]() | Haha, jeg bruker ikke å ta telefonen når jeg spiller, med mindre det er noen av mine nærmeste. Da tar jeg den kun for å si at jeg spiller ordspill og at jeg ringer opp når spillet er ferdig. Jeg spiller som oftest panikk, og har da ikke tid til å gjøre andre ting. Selvfølgelig må jeg nesten åpne døra om det ringer på, men da banner jeg en lang remse inni meg:) | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-06-21 20:49 | |
![]() | Jobber du på ligningskontoret, Kjell? | |