Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
miamaria | 2010-06-29 22:11 | |
![]() | artige dyrenavn. husets meget unge datter skulle bestemme navn på en av familiens jakthunder. hva roper de så for å kalle inn denne strihårede dachsen? CHERROX!!! | |
Kirsti | 2010-06-29 22:25 | |
![]() | Minner meg om en barndomskamerat av min far, som døpte hunden sin Pang utelukkende for å få gleden av å se sin far stå og rope inn bikkja om kvelden ... Det gledet visstnok hele nabolaget umåtelig. | |
ettenaej | 2010-06-29 22:36 | |
![]() | Hehe så morsomt:) Hadde en katt en gang som het Whiskey. | |
Tweedygirl | 2010-06-29 23:04 | |
![]() | Vet ikke om mine katter har så morsome navn, men de heter Snubble, Baby, Torvald og Snupsi. :) | |
gompedyret | 2010-06-29 23:48 | |
![]() | Katten vår heter Pocky. Oppkalt etter et japansk sjokoladekjeks-stang-merk e. Ikke spesielt morsomt, men veldig velsmakende! | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-06-29 23:49 | |
![]() | Håper det var den japanske sjokoladen som var velsmakende, Gompe... | |
rbm | 2010-06-29 23:49 | |
![]() | Ehh,,hvem er du oppkalt etter Gompedyret?? Det er vel et dyr ...LOL | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-06-29 23:51 | |
![]() | Passet forresten en hund en gang som het Fred Artur. Og så kjenner jeg noen som hadde en hund som het Kom. Den ble litt forvirret på sine gamle dager. | |
gunda | 2010-06-30 00:01 | |
![]() | Vet om to katter som heter Sinus og Cosinus. Og i går hadde jeg besøk av en finsk lapphund ved navn Mylläle. | |
Tengil | 2010-06-30 00:24 | |
![]() | skal jeg ha meg noe dyr så skal dem ha vanlige menneskenavn å ikke noe jalla-navn som f.eks hester har. Noen kjenninger hadde en katt som het Kåre, og han lystret når man ropte på han :P synd at han endte sine dager i snøplogen :( | |
Philia | 2010-06-30 00:29 | |
![]() | Zimmer (etter Marion Zimmer Bradley), Azhriaz (etter en Tanith Lee-heltinne) og Itchy & Scratchy etter våre favoritt tegnefilmfigurer i vår favoritt tegnefilmserie (The Simpsons). Ikke nødvendigvis morsomt. Ikke med vilje i allefall, men da vi bodde i nærheten av et vandrerhjem og ropte "Zimmer"! på kvelden førte det til en del morsomme opplevelser med tyske backpackere... lol! God sommer! | |
jeykz | 2010-06-30 01:01 | |
![]() | Katten til vennina mi heter Svore og pappegøya hennes Birger, hehe. Skal jeg ha meg hund står det mellom King eller Rex :) | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-06-30 01:08 | |
![]() | Mormor hadde to katter som het pikk & pakk.. pakk døde etterhvert, så mormor gikk da å ropte "kom da pikken min" .. haha.. Morsome dager. Skal sies at mamma prøvde å få henne til å bytte navn på katten hver gang vi var på besøk.. | |
Gamlefar - Ikke medlem lenger | 2010-06-30 10:15 | |
![]() | Jeg er så heldig å besitte en langhalet fjellmarkmus ved navn Dr. Ebenezer Melchior den Tredje. Videre har jeg to afganske mynder som jeg har valgt å kalle Hund A og Hund B. Min nyeste ervervelse og familiens stolthet er imidlertid et vandrende pinnedyr som heter Tor-Jonny Rønningen. På gården min kan man ofte høre utbrudd som: "Hund B! Ikke spis huset til Tor-Jonny Rønningen!" | |
Moostar | 2010-06-30 10:18 | |
![]() | Den ene katten min heter SOSI - og fikk navnet den gangen jeg jobbet med kart. SOSI er forkortelsen for Samordnet Opplegg for Stedfestet Informasjon - et system for standardisert beskrivelse av digitale geodata. Katten er hverken Samordnet eller Stedfestet, så jeg synes det passet bra. SOSI er av rasen svart orientaler, og er veldig lang i kroppen. Så ble SOSI kastrert - og la på seg noen kilo. Da ble det lett å leke med navnet - og sosiss dukket opp. Sosiss er en pølse. Han fikk kallenavnet Pølse. Det lyder han også. En gang ble Pølse borte i 6 uker. Da vi fant ham, var han så utsultet og tynn at han holdt på å dø. Da tulla vi litt med navnet Wiener. | |
Annama | 2010-06-30 11:21 | |
![]() | Som barn hadde jeg en skilpadde som het Helinginarapa. Hvor i all verden jeg fikk idéen til navnet kan jeg ikke huske. Dyret, som forøvrig var lite sosial, ble etterhvert hetende Toto (fra engelsk tortoise). Noen venner har en katt som heter Rolf. Ektemannen heter Rolf òg. Dere kan tenke dere forvirringen noen ganger der i huset??? | |
Kattami10 | 2010-06-30 13:44 | |
![]() | Kattami er en dachs som egentli heter Isabell, jeg har også hatt to rødbrannete hannkatter, de ene het Colompus og var en sjøvant katt, den andre het Muskatt og var flink til å fange mus :) | |
Alfa93 | 2010-06-30 14:05 | |
![]() | Her har det vært tradisjon å døpe kjæledyrene (fugler og rotter) etter sagn, bøker o.l. Vi har hatt rotta Jerry, fuglene Føniks, Hugin og Munin, og etter at Harry Potter ble familiens favoritt, har vi hatt fuglen Vulcan og rottene Lilly og Lulla. Så fikk lillebror ei rotte som skulle navnsettes, og han hadde visst ingen respekt for tradisjonen. Rotta ble døpt Anne, og alle gjester så en periode litt forundret ut da hun ble presentert ;) | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2010-06-30 14:59 | |
![]() | Hunden min heter Lasse Pettersen, forrige hund het Elisabeth Jensen. Greit med egne etternavn så kan man jo melde dem inn i diverse bokklubber osv. Men kvapp litt til første gangen jeg fikk en telefon til Elisabeth Jensen, med tilbud om abonnement på Bonytt. Hun fikk en fargerik smørekniv i innmeldingsgave. Rotta het Harry Houdini, ekspert på å bryte seg ut av buret sitt. Katta het Lotta, men skiftet navn til Lotto da det viste seg at det var en hannkatt man hadde fått i hus. Skilpadda het Snuppy, dessverre endte den sine dager i et toalett. | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2010-06-30 15:57 | |
![]() | Hamlet og Hamsun var to søte hamstere vi hadde da unga var små;) | |