Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Wibecke - Ikke medlem lenger | 2010-07-19 18:49 | |
![]() | Hva synes dere om de som hverken sier hei eller takk forspillet? Jeg er så gammeldags at jeg faktisk synes det er å kalle for simpel høflighet, å hilse når man starter et spill og sier takk for spillet når man er ferdig. Hva synes dere andre? | |
aquariussoul | 2010-07-19 18:53 | |
![]() | Enig med deg, merkelig synes jeg, men det er ikke veldig mange av de da, heldigvis :) Mest kjedelig for de selv, å være så til de grader lite "sosial" tenker jeg. | |
Wibecke - Ikke medlem lenger | 2010-07-19 18:55 | |
![]() | ja, du sier noe. . . har vært så mange av de i det siste så jeg tenkte å lufte menigene mine litt her. Det må jo være flere enn meg og deg som reagerer? | |
aquariussoul | 2010-07-19 18:58 | |
![]() | Jeg spiller med mange forskjellige, og som jeg skrev over opplever jeg det veldig sjeldent. Kan ikke dere som ikke "hilser" fortelle hvorfor dere ikke gjør det, så kanskje har vi større forståelse for det :) | |
eterem | 2010-07-19 19:07 | |
![]() | Dette temaet har blitt tatt opp mange ganger tidligere, blant annet her: www.ordspill.no/foru...e= -0#18001 www.ordspill.no/foru...e= -0#48562 www.ordspill.no/foru...ge =-0#3129 Dere må mer enn gjerne ta opp diskusjonen igjen i en av de gamle trådene, men vi trenger ikke enda flere slike tråder, så jeg velger derfor å stenge denne tråden. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.