Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 526 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
starey | 2010-07-19 21:50 | |
![]() | Mistet brikker i Danmark Det var en fin dag. Sola skinte på verandaen til campinghytta vår. Jeg og min medreisende venn nøt kald drikke på verandaen, og vi tenkte, la oss spille et spill scrabble. Vi hadde nemlig tatt med oss scrabblespillet vårt og Tanums rettskrivningsordbok på ferien. Vi trengte trening i "seriøs scrabble" før NM, og ideen hadde vist seg lur på båten nedover. Timene fløy av gårde på ferden over havet. Men hva skjer denne solfulle dagen på verandaen i Danmark? Jo. Vår innleide 5-årige brikketrekker er uheldig og mister noen brikker ned på verandagulvet. Brikkene ruller rundt noen ganger før de faller ned i sprekken mellom to planker, og ned på den danske bakken. Under verandaen. Vi sprang til resepsjonen for å finne umbrakonøkler, men det var visst ikke en umbrakonøkkel vi trengte, men et annet udefinerbart verktøy, som vi ikke fikk tak i, og derfor ble det liggende igjen 3 brikker i Danmark. Er det noen som også har en ufullstendig samling brikker som de ikke kan bruke lengre, og som skal på neste ordspilltreff? I såfall vil jeg gjerne kjøpe noen brikker av vedkommende. Det er snakk om et vanlig Original Scrabble-spill. Det er så lite givende å spille med et defekt spill. Medfølelse mottas med takk. | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2010-07-19 21:59 | |
![]() | Du har min største medfølelse starey.... men dessverre ingen brikker til overs:( | |