Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 492

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
AaseB2010-07-30 23:17
Antall innlegg: 8147

Nytt ord for ordbøkene?
Ordoppfinnar(!) Svein Spjelkavik o.a. har sørga for at ordet "framsnakking" har fått ein stor tilhengarskare på Facebook. Ordet skal bety å snakke positivt om folk som ikkje er til stades. Målet er å få det inn i dei neste utgåvene av ordbøkene våre. Kjempelurt, syns eg.
Det er på høg tid at baksnakkinga får sin motpol.

Eg har så mykje anna godt lesestoff og har ennå ikkje rukke meir enn å skumlese i denne fjesboka, men oppfordrar dei som har gjort det til å engasjere seg:-)

Det kjem vel uansett til å gå eit par generasjonar før det kjem til å slå an her på bygda.:-/
Gamle vanar...
Tenk å f.ex. kunne gå heim frå diverse venninnetreff med gullande reint samvet fordi ein bare har framsnakka folk. Det hadde vore noko det!

www.nrk.no/nyheter/d.../1 .7230747

Ninaxxx2010-07-31 04:45
Antall innlegg: 1437

Nå skulle jeg gjerne hatt en "liker"-knapp! :)

Tror ganske bestemt jeg har joina gruppa på fjesboka.
Alle andre fjesbukker bør gjøre det samme.

Framsnakking er kommet for å bli! Slutt å snakke dritt om naboen eller andre! Smil!

Duppedingser2010-07-31 12:34
Antall innlegg: 467

Typisk sidepreik fra deg Ninaxxx, helt på kanten av kula. En bølge av framsnakk vil føre til at de som ikke føler seg nok snakket fram som sine venner, blir nødt til å baksnakke alt framsnakket. Man drukner til slutt i en tsunami av baksnakk. Folk prater heretter mest skrått og litt til siden. Også forbisnakk, oversnakk, framandsnakk og oppvasksnakk blir resultatet av for masse framsnakk!

Ninaxxx2010-07-31 12:57
Antall innlegg: 1437

He he, uansett er vel forbisnakk, oversnakk, framandsnakk og oppvasksnakk bedre enn baksnakking...

AaseB2010-07-31 15:08
Antall innlegg: 8147

Det er greit å vera obs på konsekvensane av ei innføring av dette ordet, Duppedingser. Det er mulig, som du antydar, at ikkje alle slike er gjort greie for enda. (Ein kan sjå for seg både høysnakk, tresnakk og sikksnakk). Men dei aller fleste av desse er da ganske nøytrale, tross alt.
Nei, å kunne framsnakke folk ser eg for meg vil kunne vera ein fantastisk,og ikkje minst offentleg godkjent, måte å kunne formildne baksnakking i ettertid. Som ein slags angreknapp.
Dersom det blir ein slags balanse mellom fram- og baksnakking i samfunnet, trur eg kanskje folk generelt vil ha det betre.
Særleg i dei små grendene rundt omkring.
Nuff said!

cruella232010-07-31 15:38
Antall innlegg: 40

Mye viktigere med MOTsnakking, dvs varsling om ulovlige forhold og maktmisbruk! På Facebook består i alle fall Framsnakking mest av ufarlige dilldall-sitater.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?