Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 492 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
hoppesen | 2010-08-01 00:08 | |
![]() | Oppegående ordspillere Det er morsomt å lese innleggene i forumet. Og det slår meg ofte at det er mange oppegående og kunnskapsrike mennesker som faktisk sitter og spiller ordspill hver dag. Jeg tror at ordspill kanskje ikke bare er en hobby men en livsstil. Altså at man liker å bruke hodet og det gjenspeiles i forumet. Meningsutvekslingene er interessante! Så takk til alle som engasjerer seg mer enn bare å spille! | |
bearo | 2010-08-01 00:16 | |
![]() | Eg håpa at dette skulle vere ei liste då eg åpna tråden. | |
Smartgirl | 2010-08-01 00:27 | |
![]() | Er sjelden oppegående samtidlig som jeg spiller. | |
Tino - Ikke medlem lenger | 2010-08-01 01:28 | |
![]() | Har riktignok spillt endel tusen kamper,men livsstil,not. `Nei,jeg kan ikke komme til middag svigermor(eller tante),jeg skal spille scrabbble`. Veldig fristende unnskyldning i forhold til å unngå middagsinvitasjoner fra uønskede personer senere,men ja må tenke over den. | |
gerdmarie | 2010-08-01 07:27 | |
![]() | Javisst er ordspillere oppegående og kunnskapsrike! At vi i tillegg deltar i samtaler med hverandre er jo et eksra +. Imidlertid er jeg uenig i at det er en livsstil, men derimot en morsom hobby der ordforrådet får trimmet seg. Personlig foretrekker jeg ordspill fremfor sporten på TV og blir en aktiv person i forhold til en aktiv motspiller istedenfor en passiv sportstilskuer. | |
Rabiaz | 2010-08-01 12:10 | |
![]() | Og Bearo hadde ønsket å stå øverst på denne listen. (Skjønner deg godt, Bearo!) | |
Cygnus | 2010-08-01 14:20 | |
![]() | Jeg synes også at det er interessant med alle - noen av! - trådene. Og morsomme og interessante deltagere! Og ordspill er helt fantastisk som en hobby - men farlig addiktivt!! | |