Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 783

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
USA - Ikke medlem lenger2010-08-17 00:40
Antall innlegg: 1252

Livet som Fantomet
I flere har har jeg nå jobbet som Fantomet. Bor med min kjære Sala i vårt trehus i jungelen.

Har aldri likte denne blå drakten som har gått i arv fra mine forfedre. For det første er den veldig varm å ha på i jungelen, man svetter veldig lett når man har på drakten. Den eneste fordelen er at drakten beskytter mot mange av jungelens små innsekter.

Videre er jo Ulv, hunden min, ikke en ulv, men en hund, en blanding mellom collie og elghund. Fikk hunden fra min gode venn Lars Monsen fra Norge.

Lars Monsen og jeg har vært på flere fine turer sammen. Siste tur var til Nepal der vi skulle forsøke klatre Mount Everest, men det gikk heller dårlig da vi hadde glemt å ta med nok mat og penger til turen slik at vi heller ikke fikk leid oss sherpaer for å bære utstyret vi hadde med oss. Likevel så var det en fin tur, da vi opplevde mye. dro innom Tibet og hilste på dalai Lama som møtte oss ved grensa i en lyseblå folkevogn. Lars hadde med seg brunost fra Norge som Dalai syntes var en stor delikatesse, og Kars hadde med seg en CD som han og Trine Rein hadde laget spesielt med tanke på Dalai.

 
bearo2010-08-17 00:52
Antall innlegg: 888

Spesielt. Meget spesielt.
 
sommerfugl2010-08-17 08:55
Antall innlegg: 473

Godt du har internett-forbindelse i jungelen! Forhåpentligvis har du også en arvtaker som du kan gi stafettpinnen videre til så du kan konsentrere deg om flere interessante utflukter med Lars Monsen!
 
heidihi2010-08-17 11:55
Antall innlegg: 134

hvordan går det med Kit og Heloise?
 
Sander1232010-08-17 17:47
Antall innlegg: 157

Kul tråd xD
 
Ruschne2010-08-17 18:47
Antall innlegg: 711

Bakkekontakt eller mye oppe i trærne?
 
Miramar2010-08-17 18:56
Antall innlegg: 27

*ler*
 
Wordman2010-08-17 23:59
Antall innlegg: 12

Jeg trodde Fantomet bodde i Grotten sin. Dette endret seg kanskje etter han giftet seg. Damer liker som sagt ikke det enkle og greie. For de spesielt interesserte gir denne linken svar på mye mange har grublet på lenge, tror jeg : www.fantomet.org/info/id/ 27/
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-19 09:14
Antall innlegg: 1252

Ja dette var en fin link og forteller mye om hva som er tilfelle. Dog er informasjonen i denne linken preget av enkelte myter og jeg har sørget for å gjøre en del forandringer de siste årene. F.eks. så har jeg av sikkerhetsgrunner solgt store deler av min gull- og edelstensamling fra det lille skattekammeret i hodeskallegrotten og satt pengene på konto i Sveits til utmerkete innskuddsrentebetingelser .

Ellers går det bare bra med barna . De er begynt på skolen og min sønn Kit`s favorittfag er gym, mens min datter Heloise`s er samfunnsfag.


Når Fantomet slår til, står lynet stille.

Fantomet kommer stillere enn jungelkatten.

Det hender Fantomet forlater jungelen, og går omkring i byen som en vanlig mann.

Du finnner aldri Fantomet, han finner deg.

Fantomets røst fryser blodet til is.

Fantomet er hard mot de harde.

Sikt aldri på Fantomet.

Fantomet har tusen øyne og tusen ører

Fantomet har ti tigrers styrke

Den som ser Fantomets ansikt går en grusom død i møte

Når Fantomet spør, svarer man

Når jungelen sover, våker Fantomet
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-19 09:31
Antall innlegg: 1252

Disse jungelordene om meg som står foran her er jo mye basert på myter og må ikke tas bokstavlig.

Nå har jeg tenkt meg en tur til Washington for å diskutere med Obama om det virkelig er nødvendig å plassere en moske på Ground Zero. Denne ideen virker ikke helt god for mange. Sala blir med og vi tar oss også noen fine turer i Nord-Amerika i samme slengen.
 
heidihi2010-08-19 09:42
Antall innlegg: 134

har du sluttet å ha med Guran til statene?
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-23 01:57
Antall innlegg: 1252

Obama hadde egentlig ikke tid til å treffe meg , men hans generøsitet lot meg treffe han til middagsmaten. Obama mente at å plassere en moske på ground zero var å betrakte som en åpen fredsgest til den muslimske verden og man kan vel være delvis enig, dog påminte jeg han om denne religionens dystre skrifter og menneskenes fremtid dersom slike skrifter skal ha for stor påvirkning. Obama var enig i dette og sa at han skulle vurdere saken nøyere.

Ellers hadde Sala og jeg en fin handletur i Washington. Hun kjøpte et blått designsilkeskjerf til en pris av 1000 USD, mens jeg kjøpte en stor globus med 3 fots diameter til barna.

 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-23 02:05
Antall innlegg: 1252

Guran ble ikke med denne gangen da han har begynt å studere til sykepleier på sine "eldre" dager og er opptatt med studiene sine. Utrolig hva denne fyren finner på.
 
Lille-fix2010-08-23 02:14
Antall innlegg: 264

Hvis drakten er så ubehagelig varm, burde du kanskje ha sydd deg en ny, i et lettere stoff. Den må jo begynne å bli temmelig slitt etter alle disse årene.
Jeg trodde forresten at Heloise og Kit var ferdige med skolen nå. De ble født i 1977 og er 33 år gamle...
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-23 12:25
Antall innlegg: 1252

Ja du vet den drakten skiftes ut med jevne mellomrom uansett og alle de mest moderne klesstoffer er prøvd.

Nei. Heloise og Kit er ikke så gamle Lille Fix..
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-25 07:28
Antall innlegg: 1252

Dog valgte jeg å oppkalle mine barn etter innholdet i tegneserien Fantomet som du skriver Lille-Fix skjedde for flere tiår siden.

Forøvrig kan jeg si at 30% av overskuddet fra salg av tegneserien Fantomet går inn på min konto. Jeg har ansatt en egen sekretær, Gretha Nilsson fra Sverige for å holde orden med at tegneserieskaperne ikke går utenom de rammer for innholdet i tegneserien som jeg har bestemt.
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-25 07:31
Antall innlegg: 1252

Mange mennesker tror bare Fantomet er en tegneseriefigur, men jeg er et virkelig menneske. Jeg er 183 cm høy og veier 100 muskelvelproporsjonerte kilo. Jeg bekjemper ikke så ofte kriminalitet på en så actionfylt måte som presenteres i tegneserien om meg.
 
Ruschne2010-08-25 13:46
Antall innlegg: 711

JAja noen agerer Superman andre Fantomet og jeg................prøver å agere meg selv.
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-28 07:31
Antall innlegg: 1252

Var og plukket sopp sammen med Guran. Vi fikk begge magesjau og lå strake i 5 dager. Nå er jeg ganske sjaber og greier ikke svinge meg i trærne for å si det slik. Heldigvis nektet Sala og barna å spise dette til middag da de har erfaringer om mine risikofylte sopplukkinger tidligere.
 
USA - Ikke medlem lenger2010-08-31 07:53
Antall innlegg: 1252

Koser meg for tiden i mitt vakre hus i Fredrikstad. Sala og ungene er med. Vi har vært i gamlebyen og sett på festningene og spist softis.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?