Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 663 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
roannima | 2010-08-22 17:35 | |
![]() | kan noen hjelpe?? jeg leter etter en tråd her inne hvor bl.annet gompedyret( tror jeg..) hadde en beskrivelse og forklaring om prosesser på dataen,,,,,grunner til at dataen er treig,,,,, om man har ei treig maskin kan grunnen være at det er mange (unødvendige...?) prosesser som kjører, og minnet er fullt.... eh,,,,dårlig beskrivelse ser jeg,,,,hehe,,, noen som husker?? jeg har ei megatreig maskin her nå, og ser på maskina at det er maaaaange prosesser som kjører,,,fullt minne,, hvem kan jeg slette og hvordan osv....er vel det jeg vil finne ut av.... anyone?? * data amatør med masse "blondt" hår* | |
sommerfugl | 2010-08-22 18:09 | |
![]() | Du kan laste ned CCleaner som rydder opp midlertidige filer og unødvendige logger. Den foreslår også andre ting du kan slette... Da vil du forhåpentligvis få en raskere maskin. Du kan jo også rydde manuelt selv ved å gå på verktøy mens du har internett-vindu oppe og velge alternativer for internett og krysse av for å slette leserloggen. Det er omtrent det samme CCleaner vil gjøre for deg. | |
roannima | 2010-08-22 18:16 | |
![]() | har sletta leserlogg,,,,og d som står der..... :) | |
mast60 | 2010-08-22 18:21 | |
![]() | Her er link til den forumtråden du spør etter trur eg: www.ordspill.no/foru...e= -0#37782 | |
sommerfugl | 2010-08-22 18:22 | |
![]() | Og det hjelper ikke? Har du prøvd å restarte maskinen etterpå? Hva med CCleaner? Eller hvis du går inn på kontrollpanelet og velger legg til/fjern programmer så kommer det opp en liste med alle programmer du har installert. Der kan det ligge gamle versjoner du kan slette. Se på lista og tenk igjennom hva du bruker, det vil også være angitt om det brukes ofte eller sjeldent og når det var sist brukt, noe som gir en pekepinn på om du egentlig trenger det. | |
Bongo | 2010-08-22 18:25 | |
![]() | Google, det er umulig å ikke finne minst 10 sider som gir deg noen tips | |
roannima | 2010-08-22 18:31 | |
![]() | ja mast60 :))) der var tråden!! tusenbillioner takk.)) takk for svar fra ¨deg og sommerfugl, skal se på det når barna er i seng :) | |
twiver | 2010-08-22 20:54 | |
![]() | Hadde også supertreg maskin i dag, slettet masse, prøvde å kjøre cccleaner....men det bare stoppet opp. Viste seg til slutt at det er nettet som er tregt her :( | |