Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 981

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Monika2008-05-21 21:52
Antall innlegg: 30

sabotasje
Hva gjør man med en som ikke legger ut et eneste ord i løpet av spillet? Vedkommende bare melder pass, men venter selvfølgelig i siste liten hver gang. Han/hun fikk minus 50 og vi andre 3 fikk jo poeng,,,, men kjedelig og veldig irriterende er det lell
 
missy002008-05-21 22:58
Antall innlegg: 3

Enig - veldig irriterende. Det samme med de som pluselig bare logger av uten og gi beskjed og ikke kommer inn igjen.
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-21 23:42
Antall innlegg: 640

Dersom en person ikke legger noen ord og venter til tiden nesten renner ut hver gang, bør du ta kontakt med en spillvert. Gjerne mens spillet pågår.
Heldigvis er det ikke mange episoder av det slaget.
 
Monika2008-05-21 23:51
Antall innlegg: 30

ja, det burde vi vel gjort. Vedkommende kom nok på svartelisteblokka til oss 3 andre som spilte ihvertfall
 
Monika2008-05-21 23:53
Antall innlegg: 30

Vet ikke hvordan man tar kontakt med spillevert under spillet heller forresten
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-22 00:14
Antall innlegg: 640

Du kan trykke på fanen spillrom, høyreklikke på en spillvert og åpne en chat.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-05-22 11:15
Antall innlegg: 352

Det kan jo være gode grunner til at folk må løpe fra et spill; barn som slår seg etc. Jeg har ikke tenkt på dette som sabotasje eller grunn til svartelisting.
 
Mooseman2008-05-22 12:24
Antall innlegg: 1596

Synes selvfølgelig at dette er kjedelig for den som ønsker en annen type utvikling av et spill.
Vi opererer ikke med noen svartelister her på Ordspill. Enten er man medlem, eller så er man ikke det. Så lenge ingen bryter noen regler vil vi ikke foreta oss noe i den forbindelse.

Man kan alltid diskutere om man skal starte opp spill dersom man er hjemme med syke unger, eller om man sitter i et møte på jobben.
En slik diskusjon vil allikevel ikke føre til noe som helst, så det enkleste er nok bare å merke seg hvilke spillere som man ikke ønsker å spille mot senere
 
Kraft - Ikke medlem lenger2008-05-22 12:40
Antall innlegg: 22

Det fyrste innlegget omtalar ikkje personar som forsvinn eller koblar seg frå, men derimot personar som er med i spelet men berre melder pass heile tida. Det blir noko anna.

Eg tippar ikkje så få av dei som spelar her gjer det i ein situasjon der dei helst ikkje vil bli oppdaga (skuletimar etc) og eg ser derfor forholdsvis romsleg på dei som berre blir borte, men berre å melde pass heile tida - då ville eg nok blitt sur.
 
frumaniac2008-05-28 00:23
Antall innlegg: 2

jeg har har en del probleer med nettlinjen min å " detter " derfor ut enkele ganger. Å det var veldig frustrerende for motspilleren min.
Men det var like ille for meg, blir rimelig irritert!

men å melde pass sånn det står oven, da er del lite hensikt å spille!!!

 
Torill2008-05-28 01:11
Antall innlegg: 3658

Kanskje passinga er et resultat av meldingen "Det anses som usportslig å gi opp, pass deg heller ut av spillet"
 
Monika2008-05-28 20:25
Antall innlegg: 30

Siden vedkommende ventet helt til tiden nesten gikk ut hver gang før han/hun meldte pass så er det klart det var for å ødelegge. Har spilt med mange artige spill etterpå, så irritasjonen er på vei ut heldigvis.
 
zerlina2008-05-28 21:04
Antall innlegg: 14

Har opplevd en som gjorde dette. Han passet gjennom hele spillet. I begynnelsen irriterte det meg. Etterhvert i spillet så tenkte jeg som så at jeg spillte mot meg selv og ga bare blaffen i denne andre. Surfet litt på nett og gjorde andre ting for å få tiden til å gå. Gikk opp mange poeng på rankingen.
Men lurer jo på hvorfor noen kan synes at det er moro å gjøre slik?
 
Hampus2008-05-28 21:15
Antall innlegg: 71

Noen gjør jo mye rart som nybegynner da! Det gjorde ihvertfall jeg og har sikkert irritert vettet av noen (sorry), men begynner å komme inn i det nå:-)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?