Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 654 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
hildebbb - Ikke medlem lenger | 2010-09-08 12:54 | |
![]() | Stå opp – gjør som meg - eller gå på en smell... Lenge siden jeg har startet en tråd her, men jeg må nesten fortelle dere litt om hva som faktisk skjer her i verden. Jeg har ikke spilt Ordspill den siste tiden, fordi jeg har oppdaget en del skremmende ting som foregår på Jorden, og som blir hemmelighetsfullt formidlet gjennom NRK barne-tv. Derfor velger jeg å fortelle om mine funn. Dette er ikke for å vise at jeg er smartere enn dere, men heller prøve å få dere andre opp på mitt intelligensnivå. Dette er fakta: Verden blir for tiden angrepet av utenomjordiske vesener. De angriper fra alle kanter, og det utroligste er at de bruker vår egen statskanals barne-tv programmer til å kommunisere med hverandre og legge angrepsplaner rett for våre øyne – uten at noen skjønner hva som skjer. Heldigvis har vi en person som meg, som har oppdaget hva som skjer. Derfor er det min plikt å informere dere uopplyste om disse forferdelige tingene. Barne-tv har blitt vist på NRK helt siden 1960, og har derfor gjennom 50 år gitt muligheten for aliens til å planlegge og utføre angrep mot vår sivilisasjon. Programmer som Pompel og Pilt, Julius, Jul i Skomakergata og Vi på Saltkråkan har blitt systematisk utnyttet til å legge en plan til å utslette menneskeheten. Heldigvis har jeg nå oppdaget dette, og opplyser dere om mine funn. Nå er det viktig at vi alle våkner opp. Vi må samarbeide for å nedkjempe aliens og redde vår eksistens. Gjør det du kan – sett opp fugleskremsel, fyll opp kjelleren med hermetikk, be om spesielle aliens-kuler til rifla di, sett opp aliens-sikret gjerdet rundet huset – og forbedr deg på det verste. Er vi alle godt forberedt kan dette gå bra. Så ta en liten pause fra Ordspill slik jeg gjorde, så kan du også ta i et tak for menneskeheten! | |
peren - Ikke medlem lenger | 2010-09-08 13:03 | |
![]() | tror ikke Pompel oh Pilt var utenomjordiske ,de var for dumme til det og ellers har du det bra? | |
miamaria | 2010-09-08 13:03 | |
![]() | åsså jeg som trodde du skulle slakte "gammelkanten" i skrimmelskrammel... | |
Reet | 2010-09-08 13:24 | |
![]() | Kult. Hvordan har de tenkt å gjøre det? Greit å få vite slik at vi kan stoppe dem, og kjøre kontra-angrep. Går sikkert an å trene dem opp til å gjøre husarbeid. | |
Amygdala | 2010-09-08 13:33 | |
![]() | Hvis dette ikke er ment som en morsom tråd, hildebbb, vil jeg anbefale deg om å kontakte fastlegen din og fortelle om tankene dine. Sjansen for at du blir diagnostisert for psykose er overhengende. | |
gerdmarie | 2010-09-08 14:40 | |
![]() | Dette må da være en spøk... ???? | |
godbiten | 2010-09-08 14:45 | |
![]() | Enig med Amygdala, håper for hildebb sin skyld at hun bare prøver å være morsom! | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2010-09-08 15:16 | |
![]() | Har du glemt å ta medisinen din hildebbb? | |
Ruschne | 2010-09-08 15:22 | |
![]() | Dette er kanskje i samme kategori som han som er Tarzan eller hva han nå er. ( Han med nicket fra et stort land ) Litt pause fra Ordspill kan være sunt og nødvendig, men ikke av den grunn trådstarter antyder | |
monas | 2010-09-08 15:29 | |
![]() | Kanskje en grunn for ikke å stoppe med Ordspill - Ikke godt å vite hva vi da kan finne på | |
Moostar | 2010-09-08 16:32 | |
![]() | Jeg synes det vitner om hva som kan skje med hodet ditt - HVIS man tar pause fra ordspill.... | |
Bareblåbær - Ikke medlem lenger | 2010-09-08 16:45 | |
![]() | Tror det er best at du kommer tilbake til Ordspill, hildebbb. Denne lekegrinda er ikke statsstyrt og har godt filter mot aliens. ...tror jeg. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-09-08 16:57 | |
![]() | Her kunne jeg kanskje linket til en annen tråd med samme innhold, dog uten humor, men tror jeg lar være :p Hilde: er du søster til Baltez? | |
meisa | 2010-09-08 17:10 | |
![]() | Hilde må ha brukt annet nick tidligere. Det er ikke normalt å knuse motspiller (med over dobbel så høy ranking) og legge bingoen runkede, samt ha masse tid til overs, i sitt aller første spill. | |
Cygnus | 2010-09-08 17:13 | |
![]() | kanskje det er baltez som har gjenoppstått??? jeg savner den fyren! | |
rbm | 2010-09-08 17:15 | |
![]() | Medisin?? Han /Hun Er medisin ..da trenger man ikke noe mer !! ;-D | |
Cygnus | 2010-09-08 17:17 | |
![]() | det var en annen person her før som visste ting vi andre ikke visste - men kildene var alltid youtube og desslike | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-09-08 17:18 | |
![]() | rbm: du får sagt det! Fryder meg hver gang 'hildebbb' sender ut noen småsyrlige tentakler i forum :) | |
tonjemarie | 2010-09-08 17:48 | |
![]() | Hehe tror jeg holder meg til ordspill. Dere ser jo hva som skjer med menneskeheten om man forlater ordspill, da går det rundt oppi hodet, og det blir dårlig dekning:-). Nei bare bli her og trim hjernen, det er bare sundt:-) | |
VeldiGlad | 2010-09-08 17:50 | |
![]() | Hei Hildebbbbbbb! Ettersom den tråden du parodierer er skrevet i mars, og du angivelig ble medlem først uti april trekker jeg (den ikke så overraskende) slutningen at du har vært medlem før her på ordspill. Det er ikke for vanskelig å gjette hvem heller ;) Forøvrig en artig parodi! Kanskje litt slem? Håper vi kan ta et spill igjen snart, når du er ferdig med å telle UFO-er :) | |