Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 654

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
hildebbb - Ikke medlem lenger2010-09-08 12:54
Antall innlegg: 82

Stå opp – gjør som meg - eller gå på en smell...
Lenge siden jeg har startet en tråd her, men jeg må nesten fortelle dere litt om hva som faktisk skjer her i verden.

Jeg har ikke spilt Ordspill den siste tiden, fordi jeg har oppdaget en del skremmende ting som foregår på Jorden, og som blir hemmelighetsfullt formidlet gjennom NRK barne-tv.

Derfor velger jeg å fortelle om mine funn. Dette er ikke for å vise at jeg er smartere enn dere, men heller prøve å få dere andre opp på mitt intelligensnivå.

Dette er fakta: Verden blir for tiden angrepet av utenomjordiske vesener. De angriper fra alle kanter, og det utroligste er at de bruker vår egen statskanals barne-tv programmer til å kommunisere med hverandre og legge angrepsplaner rett for våre øyne – uten at noen skjønner hva som skjer.

Heldigvis har vi en person som meg, som har oppdaget hva som skjer. Derfor er det min plikt å informere dere uopplyste om disse forferdelige tingene.

Barne-tv har blitt vist på NRK helt siden 1960, og har derfor gjennom 50 år gitt muligheten for aliens til å planlegge og utføre angrep mot vår sivilisasjon. Programmer som Pompel og Pilt, Julius, Jul i Skomakergata og Vi på Saltkråkan har blitt systematisk utnyttet til å legge en plan til å utslette menneskeheten. Heldigvis har jeg nå oppdaget dette, og opplyser dere om mine funn.

Nå er det viktig at vi alle våkner opp. Vi må samarbeide for å nedkjempe aliens og redde vår eksistens. Gjør det du kan – sett opp fugleskremsel, fyll opp kjelleren med hermetikk, be om spesielle aliens-kuler til rifla di, sett opp aliens-sikret gjerdet rundet huset – og forbedr deg på det verste. Er vi alle godt forberedt kan dette gå bra.

Så ta en liten pause fra Ordspill slik jeg gjorde, så kan du også ta i et tak for menneskeheten!

peren - Ikke medlem lenger2010-09-08 13:03
Antall innlegg: 169

tror ikke Pompel oh Pilt var utenomjordiske ,de var for dumme til det og ellers har du det bra?

miamaria2010-09-08 13:03
Antall innlegg: 1002

åsså jeg som trodde du skulle slakte "gammelkanten" i skrimmelskrammel...

Reet2010-09-08 13:24
Antall innlegg: 249

Kult. Hvordan har de tenkt å gjøre det? Greit å få vite slik at vi kan stoppe dem, og kjøre kontra-angrep. Går sikkert an å trene dem opp til å gjøre husarbeid.

Amygdala2010-09-08 13:33
Antall innlegg: 48

Hvis dette ikke er ment som en morsom tråd, hildebbb, vil jeg anbefale deg om å kontakte fastlegen din og fortelle om tankene dine. Sjansen for at du blir diagnostisert for psykose er overhengende.

gerdmarie2010-09-08 14:40
Antall innlegg: 265

Dette må da være en spøk... ????

godbiten2010-09-08 14:45
Antall innlegg: 52

Enig med Amygdala, håper for hildebb sin skyld at hun bare prøver å være morsom!

Tobea - Ikke medlem lenger2010-09-08 15:16
Antall innlegg: 863

Har du glemt å ta medisinen din hildebbb?

Ruschne2010-09-08 15:22
Antall innlegg: 711

Dette er kanskje i samme kategori som han som er Tarzan eller hva han nå er. ( Han med nicket fra et stort land )

Litt pause fra Ordspill kan være sunt og nødvendig, men ikke av den grunn trådstarter antyder

monas2010-09-08 15:29
Antall innlegg: 105

Kanskje en grunn for ikke å stoppe med Ordspill - Ikke godt å vite hva vi da kan finne på

Moostar2010-09-08 16:32
Antall innlegg: 121

Jeg synes det vitner om hva som kan skje med hodet ditt - HVIS man tar pause fra ordspill....

Bareblåbær - Ikke medlem lenger2010-09-08 16:45
Antall innlegg: 13

Tror det er best at du kommer tilbake til Ordspill, hildebbb.
Denne lekegrinda er ikke statsstyrt og har godt filter mot aliens.
...tror jeg.

mysteria - Ikke medlem lenger2010-09-08 16:57
Antall innlegg: 1124

Her kunne jeg kanskje linket til en annen tråd med samme innhold, dog uten humor, men tror jeg lar være :p
Hilde: er du søster til Baltez?

meisa2010-09-08 17:10
Antall innlegg: 443

Hilde må ha brukt annet nick tidligere. Det er ikke normalt å knuse motspiller (med over dobbel så høy ranking) og legge bingoen runkede, samt ha masse tid til overs, i sitt aller første spill.

Cygnus2010-09-08 17:13
Antall innlegg: 44845

kanskje det er baltez som har gjenoppstått??? jeg savner den fyren!

rbm2010-09-08 17:15
Antall innlegg: 859

Medisin?? Han /Hun Er medisin ..da trenger man ikke noe mer !! ;-D

Cygnus2010-09-08 17:17
Antall innlegg: 44845

det var en annen person her før som visste ting vi andre ikke visste - men kildene var alltid youtube og desslike

mysteria - Ikke medlem lenger2010-09-08 17:18
Antall innlegg: 1124

rbm: du får sagt det! Fryder meg hver gang 'hildebbb' sender ut noen småsyrlige tentakler i forum :)

tonjemarie2010-09-08 17:48
Antall innlegg: 146

Hehe tror jeg holder meg til ordspill. Dere ser jo hva som skjer med menneskeheten om man forlater ordspill, da går det rundt oppi hodet, og det blir dårlig dekning:-). Nei bare bli her og trim hjernen, det er bare sundt:-)

VeldiGlad2010-09-08 17:50
Antall innlegg: 1077

Hei Hildebbbbbbb!
Ettersom den tråden du parodierer er skrevet i mars, og du angivelig ble medlem først uti april trekker jeg (den ikke så overraskende) slutningen at du har vært medlem før her på ordspill. Det er ikke for vanskelig å gjette hvem heller ;)

Forøvrig en artig parodi! Kanskje litt slem? Håper vi kan ta et spill igjen snart, når du er ferdig med å telle UFO-er :)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?